Hlášky hodnocené kladně uživatelem „sulthan“
<já> Mam problém s (aplikace na výkazy), nelze se přihlásit, hlásí Access Denied
<HelpDesk> Zkusíme vysypat cache prohlížeče, to pomáhá na většinu problémů
<já> OK. Stalo se to i kolegovi, asi to bude něco většího
* HelpDesk mi začne ovládat PC, při tom vyčistí cache a problém přetrvává
<HelpDesk> Hm, vydržte, zkusím to u sebe
<HelpDesk> Hm, mě to dělá to samé
<já> Zkuste vysypat cache, to pomáhá na většinu problémů
<HelpDesk> A kolegovi to taky nejde, asi to bude něco většího
<a> a kto všetko idete?
<b> ja, lucka, michal a moja sestra s frajerom z IT
<a> tvoja sestra má frajera z IT?
<b> jj
<a> a ty ako informatik pre ňu nie si dostatočne odstrašujúci prípad?
<b> som
<b> ale IT je Itálie
13:00 <a> zákazník informován, že výpadky linky způsobuje zvýšený traffic na lince
13:14 <a> přišel e-mail, že zaznamenal DDoS útoky na port 53, prosí tedy o kompletní blokaci portu 53 na koncovém routeru, jestli je to možné
13:16 <b> možné to je, zablokujeme
13:30 <b> už by to mělo být hotové
13:32 <b> není náhodou port 53 pro DNS?
13:34 <c> je
13:35 <b> tak to jsem zvědav, za jak dlouho nám nahlásí nefunkční internet
15:27 <a> přišel e-mail od zákazníka. Nefunugje mu internet.
Komentář: Náš zákazník, náš pán.
<trubka> Nefunguje mi terminál.
<M> A zkusili jste ho restartovat?
<trubka> Už asi třikrát!!!
<M> Tak to zkuste ještě počtvrté.
<trubka> Jak se to dělá?
<technik> Dobrý den, Pokud je možnost vzdáleného přístupu tak bych se přiopil a opravil to „ručně“.
<zákazník> jestli to nedáte střízliv, tak se klidně přiopijte
<zákazník> Dobrý deň, chcela by som reklamovať televízor.
<podpora> Dobrý deň. Samozrejme je to možné, len poprosím opísať problém.
<zákazník> Včera večer, keď som pozerala Farmu tak mi nešla hlasitosť, potom nešiel ani vypnúť tak som ho musela mať celú noc zapnutý. Ďalší deň mi kolegiňa poradila že ho mam vybrať zo zástrčky. Poobede som chcela pozerať a nešiel zapnúť, tak mi kamarátka poradila že ho mam zapnúť gombíkom na televízore. Zapol sa, no stále nešla hlasitosť, prepínať a ani vypnúť tak som ho zas vytiahla zo zástrčky.
<podpora> Vyzerá to na závažnú poruchu bateriek v ovládači. Skúšali ste vymeniť baterky v ovládači?
<zákazník> Neskúšala a ani si to nebudem opravovať sama! Chcem teda reklamovať ovládač, stačí vám poslať ten alebo aj celý televízor?
<A> Podle čeho se pozná dobrá tiskárna?
<F> Podle toho jak rychle se zjistí, že jsou to falešné peníze
<zakaznik> dobry den nefunguje mi internet, som v bratislave v starom meste
<operator> nemame hlasene ziadne poruchy, ale overim to.
<operator> hmm
<operator> no, ako to tak overujem tak net nejde ani mne. a to som v ziline, takze to bude asi väcsi problem
Komentář: slovensky telekom...
<a> Ona je nějaká erupce na Slunci? V neděli jsem jel do Prahy - jedna holka co seděla v buse vedle mě usínala, furt se na mě otírala, nakonec si mi opřela hlavu o rameno... pak jem zjistil, že bydlí taky na Vltavě jako já... dneska z Prahy do Mostu jedna zrzka tay, furt klimbala celou dobu, pak se ke mě přitulila, a nakonec i položila hlavu na rameno
<b> Myslím, že bys měl přestat používat chloroform jako deodorant...
<a> Jirovský... slyšel jsem, že napsal příjemná skripta.
<b> Taková kvalitní...
<a> ...že jejich bitová inverze měla docela blízko k realitě.
<c> No, sledoval jsem spolubydlu, jak se z nich učil. Nejvýmluvnější byla asi situace, kdy se zarazil, prohlásil: "Co má tahle věta za sloveso?", začal se vracet, přelistoval o 2 strany zpět a prohlásil: "Hmm, tahle věta nemá sloveso."