Hlášky hodnocené kladně uživatelem „Qwar“
<a> Jsi se z toho rozchodu asi ještě nedostal že ?
<b> Co ? Proč ? Dostal, chlap musí být tvrdej v takových situacích viď, navíc znáš mě, jen tak něco mě nerozhází, a v tomto případě je to už plně za mnou !
<a> No, jasně :-D
<b> Čemu se směješ ?
<a> Tak, volala mi před chvílí moje, že prý se pod ní od tebe z bytu ozývají vcelku nahlas ploužáky všech generací přerušované divným vzlykáním. Což o to, některé kousky se jí prý i líbí, ale jelikož je po noční a chce se vyspat, mohl by jsi to ztlumit tvrďáku ;-)
<a> umis zehnat crack?
<b> jistě na jakou hru?
<a> jakou hru? Na hulení
<a> co to znamená že Spartakus byl trhák?
<b> no že to byl kasovní film
<a> wtf?
<b> no že vydělal hodně peněz
<a> jakej film voe?????
<b> eh.. no Spartakus , film Spartakus, nebo vo co ti de?
<a> WTF??? učím se na děják
<b> aha... thrák, voe. Spartakus byl Thrák. Piš si ty přednesy pořádně
Komentář: když si někdo mlátí přednášky rovnou do ntb
<Orlageddon> tak za mnou někdy přijeď :))
<Muurahainen> přijeď ke mně ty
<Muurahainen> máš to blíž
<a> Tak sem mu tak trochu nenápadně naznačila, že si mi líbí..
<b> Joo? A co on na to? :)
<a> Noooo, bylo to tak nenápadný, že to nepochopil..
Komentář: Kluci :)
23:53:15 <Hawk> rusim te pro sledovani filmu, co?
23:53:27 <BlastFX> ne, jenom jsem lehce… katatonickej
23:55:47 <BlastFX> googlíš, co znamená katatonický, že jo?
23:56:01 <Hawk> mozna...
<Ilča> Zuzka kouří čůráky za bramboráky..
<Zuzka> Náhodou.. mě srdce bije jen pro jednoho..
<Sáruš> Srdce možná, ale huba ti jde šejdrem.. :D
<a> Ahojky_=))..Vrrrrr jsi Fakt Krásná holka Moc Moc =)).. Rád bych si s tebou psal a i Seznámil tEda jestli budeš chtít_=)).. Jsi určo Super holka Rád bych byl tvůj KáMoš_=)).
<b> 11. Diagnostika dysgrafie – co je a co není dysgrafie s ohledem na vývoj dětského rukopisu. Akreditace MŠMT ČR č. j. 15 617/2007-25-308 Lektorka: PhDr. Emílie Šranková. Program: – vývojové etapy dětského rukopisu a jeho zlomová stádia v souvislosti se stádii zrání osobnosti; – varovné znaky v dětském písmu, týkající se osobnosti dítěte, a typické znaky dysgrafie ve stejném období; srovnání mnoha dětských rukopisů v minimálně desetiletém období, dětí velmi problémových i bezproblémových a dětí se speciálním poruchami učení; výklad dětského rukopisu jako materiálu, který obsahuje mnoho aktuálních informací o eventuálních vývojových poruchách a zvratech, se kterými se může a mělo by se pracovat a které má každý z pedagogů, rodičů i poradenských pracovníků k disposici; úskalí diagnostikování dysgrafie a argumentace pro nepřiměřené množství takto diagnostikované poruchy; – dětské písmo je bráno pro diagnostiku dysgrafie jako primární signál této specifické poruchy učení; je důležitým signálem o psychomotorickém vývoji dítěte; psaní je velmi náročný pohyb s fixovanou stopou, ve které lze rozpoznat odchylky tvarů, plynulosti tahu, sklonu a dalších prvků písma, které lze prediagnostikovat jako dysgrafii; na základě identifikace těchto varovných markantních odchylek lze s dítětem dále individuálně pracovat a vystopovat i další doprovodné poruchy, související s dysgrafií. Určeno: psychologové
<a> jak bylo v nemocnici? jsi tam byla o den dýl, ne?
<b> Jojo, byla. Ale aspoň jsem si to tam prošla. Pitevna a tak..
<a> a jak tam bylo?
<b> Mrtvo..
<a> Tak Island ma uz na letosek emisni povolenky vycerpany...
Komentář: novinky.cz