Hlášky hodnocené kladně uživatelem „e-litt“
<já> Mam problém s (aplikace na výkazy), nelze se přihlásit, hlásí Access Denied
<HelpDesk> Zkusíme vysypat cache prohlížeče, to pomáhá na většinu problémů
<já> OK. Stalo se to i kolegovi, asi to bude něco většího
* HelpDesk mi začne ovládat PC, při tom vyčistí cache a problém přetrvává
<HelpDesk> Hm, vydržte, zkusím to u sebe
<HelpDesk> Hm, mě to dělá to samé
<já> Zkuste vysypat cache, to pomáhá na většinu problémů
<HelpDesk> A kolegovi to taky nejde, asi to bude něco většího
<a> Dnes vedľa mňa na semaforoch zastal postarší pán na BMW, a pár sekúnd pred zelenou môjmu autu zhasol motor. Normálne sa vopred vzdalo, bez boja, ako typický Francúz.
Komentář: Kamarát a jeho Citroen Xsara.
<on> Miláčku?
<ona> Ano?
<on> Chceš se mnou mít někdy miminko?
<ona> To si piš, že chci! A né jen jedno...
<on> Takže to můžu brát jako "ANO" na otázku: Sešiješ mi prosím o víkendu suspenzor?
<uklízečka> Tento týden vám přijdu uklidit. Prosím o uklízení věcí+ zametení podlah. Děkuji pokojska
Komentář: Vzkaz od uklízečky na kolejích
<A:> Koupila jsem na netu prsten z "Pána prstenů".
<A:> a podle délky dodání to vypadá že ho nesou z Mordoru.
<B:> Tak to buď ráda, že si neobjednala nic ze Star treku.
<a> a kto všetko idete?
<b> ja, lucka, michal a moja sestra s frajerom z IT
<a> tvoja sestra má frajera z IT?
<b> jj
<a> a ty ako informatik pre ňu nie si dostatočne odstrašujúci prípad?
<b> som
<b> ale IT je Itálie
<technik> Dobrý den, Pokud je možnost vzdáleného přístupu tak bych se přiopil a opravil to „ručně“.
<zákazník> jestli to nedáte střízliv, tak se klidně přiopijte
<a> Holky prý rády drsný kluky. Když instaluju programy, tak nečtu licenční ujednání!
<b> drsnej bys byl, kdybys to četl...
<zákazník> Dobrý deň, chcela by som reklamovať televízor.
<podpora> Dobrý deň. Samozrejme je to možné, len poprosím opísať problém.
<zákazník> Včera večer, keď som pozerala Farmu tak mi nešla hlasitosť, potom nešiel ani vypnúť tak som ho musela mať celú noc zapnutý. Ďalší deň mi kolegiňa poradila že ho mam vybrať zo zástrčky. Poobede som chcela pozerať a nešiel zapnúť, tak mi kamarátka poradila že ho mam zapnúť gombíkom na televízore. Zapol sa, no stále nešla hlasitosť, prepínať a ani vypnúť tak som ho zas vytiahla zo zástrčky.
<podpora> Vyzerá to na závažnú poruchu bateriek v ovládači. Skúšali ste vymeniť baterky v ovládači?
<zákazník> Neskúšala a ani si to nebudem opravovať sama! Chcem teda reklamovať ovládač, stačí vám poslať ten alebo aj celý televízor?
<A> Podle čeho se pozná dobrá tiskárna?
<F> Podle toho jak rychle se zjistí, že jsou to falešné peníze