Hlášky hodnocené kladně uživatelem „mdonaat“
<a> u nas v Gelnici sa uz neda nic chytit
<b> Tak to mate dobre. U nas sa da chytit vsetko od chripky az po AIDS.
Komentář: debata ohladom pokrytia DVB-T
<a> heeej nemáš doma černou nebo nějakou tmavou nit?
<b> k cemu?
<a> potřebuju si zašít legíny a mám jen bílou nit :-)
<b> si to zasij tou bilou ne
<a> jo, černý legíny bílou nití (y)
<b> vsak si to zasij z druhe strany
Komentář: *facepalm*
<a> hoj. Co to bylo dneska u vás na patře za děsnej řev?? :D
<b> zdarec. jo tohle? :D to byla ta stará rašple :D Očividně jsem i nasral tak že málem pukla :D
<a> tvl a co jsi jí udělal? :D
<b> nic... jenom víš jak pořád špehuje co se šustne na chodbě?
<a> no a ...?
<b> posledně když jsme spolu byli na pivku tak jsme měli každej asi 4 kousky a byli jsme v pohodě. ona tatovi nakecala že jse byl jak dělo :D přitom mi jen spadli klíče :D :D
<a> a proč tak řvala?
<b> protože jsem vzal lihovku a to zasraný kukátko jsem jí začmáral :D
<a> tvl a co z toho teda bude?
<b> práskla to tatovi s tím že to vyčistím nebo koupím nový :D
<a> to nebude drahý ne? :D :D
<b> jenže já ji teď budu asi i dveře protože jsem k tomu kukátku domaloval ještě jedno. teď mají přez celý dveře smajlíka :D :D
<a> .....už letím. počkej :D
Komentář: zvědavá sousedka
<a> osud mi právě ukázal cestu
<a> dívala jsem sa na uložto, jestli tam není ke stažení něco z doporučných sraček na přijímačky
<b> do Zlína?
<a> na ja...ale místo "Jak se naučit a trénovat logické myšlení" mi to našlo akorát "jak se fotí a točí porno"
<a> V učebnách jsou PC + dataprojektory, prezentaci si ulož.te na flash i ve starší verzi Word 1997 - 2003, aby někde nenastal problém.
Komentář: Deformace piráta
<a> s akymi problemami sme sa stretli pocas robenia semestralky? ma to byt v dokumentacii.
<b> 1 NP ťažký problém neochotného vyučujúceho - riešené heuristickou analýzou zahraničných internetových diskusií
<b> 2 Polynomicky transformovaný problém japonsky lokalizovanej angličtiny v prednáškach - transformované za pomoci generického modelu syntetizátora ľudskej reči
<b> 3 Problém kvantity učiva o zložitosti Ω(a^n), kde 'a' je počet predmetov tohto semestra a 'n' počet semestrálnych prác - riešené usporiadaním spektra vypočítaného
<b> diskrétnou Fourierovou transformáciou aproximovaných funkcií využiteľnosti učiva s jeho náročnosťou(časovou, vedomostnou a psychickou). Následné určenie priorít
<b> mal na starosti každý člen skupiny zvlášť.
Komentář: Zaklady databazovych systemov na FRI-Uniza
<a> ten můj spolubydlící je fakt magor
<b> jak to?
<a> včera jsme myli nádobí, protože se začalo kupit, tak jsme se rozdělili, že já budu mýt a on utírat
<a> meju příbory a ten blázen je skládá do mikrovlnky
<a> tak se ho ptám, co to jako dělá, a on: 'no co, se s tím nebudu srát a rychle je vysuším, ne?'
f = - 10*x^3 + 110*x^2 - 400*x + 460; df=diff(f,x)
>>df = - 30*x^2 + 220*x - 400
<J> Zkus si to, co jsi napsala vložit do MATLABu.
clear all; close all; clc;
f =- 10*x^3 + 110*x^2 - 400*x + 460
df=diff(f, x)
O flašku vína, že to nebude fungovat!
<Z> Doprdele... Mně se teď všechno smazalo! AAAAAAAAaa Příště ti na tyhle příkazy kašlu!!!
<J> Japato? Že by Clear all...?
Komentář: Když se můžete spolehnout na Ctrl+C - Ctrl+V...
<A> Být holka, tak jdu na VUT, aby mě denně obletovaly desítky kluků, kteří doufají, že jim dám.
<Romana> Jako holka na vut musím velice nesouhlasit!! Polovina kluků na FSI VUT má problém se s holkou jen bavit, natož ji obletovat.
<Tomáš> S obletováním může být technickej problém.... on né každej vlastní pájku...
Komentář: Vysoké UČENÍ Technické..
<kolega> jak se jmenuje ten předmět?
<kohout> jaký?
<kolega> no ten, do kterého děláme spolu celý víkend tu prezentaci
<kohout> tak to ti nereknu
Komentář: konec semestru