Hlášky hodnocené kladně uživatelem „Snowy“
<OnDraK> jedu po cestě a vidím černou kočku přecházet přes cestu. říkám si - to se stane neštěstí...
<OnDraK> no a ne?
<OnDraK> přejel jsem ji.
<ona> Changed status to: Když ti někdo život ničí, usměj se a maj ho v piči.
<on> Když ti někdo život ničí, usměj se a přetáhni ho tyčí :)
<ona> cože ???
<on> status ....
<ona> a proč mně ??
<ona> nebo počkej, co s ním ?!?!
<on> pochopíš časem ....
Komentář: ...
<Ondras> Ty vole, mě teď za oknem prošel chlap :D
<del_Kohaves> Na tom přece není nic divnýho
<Ondras> Pro tebe ne, pokud bydlíš v přízemí a ne ve čtvrtým patře jako já...
<del_Kohaves> WTF??
Komentář: Ten chlápek šel po lešení... kámošovi zateplujou barák
<ona> 13:17:04 8/05/2010 jo a mohli bychom si konečně vrátit ty věci...
<on> 11:21:27 15/05/2010 to bychom mohli, uz me prestalo bavit chodit v jednejch spodkach....
<a> Měl bys tenhle den zpívat smuteční písně.
<b> Ale vždyť dneska mám narozeniny! Uběhlo právě 16 let od mého narození.
<a> No právě!
<Jumik> kde to dělaj úchyláci???Ty si snad nevybíraj ne???
<Hejhula> ve sklepě
<Jumik> sklep???Já se sklepů bojim
<Hejhula> u nás je hodnej sklep
<Jumik> :-) opravdu???
Komentář: Opravdu, věř mi ...
<a> Ahojky_=))..Vrrrrr jsi Fakt Krásná holka Moc Moc =)).. Rád bych si s tebou psal a i Seznámil tEda jestli budeš chtít_=)).. Jsi určo Super holka Rád bych byl tvůj KáMoš_=)).
<b> 11. Diagnostika dysgrafie – co je a co není dysgrafie s ohledem na vývoj dětského rukopisu. Akreditace MŠMT ČR č. j. 15 617/2007-25-308 Lektorka: PhDr. Emílie Šranková. Program: – vývojové etapy dětského rukopisu a jeho zlomová stádia v souvislosti se stádii zrání osobnosti; – varovné znaky v dětském písmu, týkající se osobnosti dítěte, a typické znaky dysgrafie ve stejném období; srovnání mnoha dětských rukopisů v minimálně desetiletém období, dětí velmi problémových i bezproblémových a dětí se speciálním poruchami učení; výklad dětského rukopisu jako materiálu, který obsahuje mnoho aktuálních informací o eventuálních vývojových poruchách a zvratech, se kterými se může a mělo by se pracovat a které má každý z pedagogů, rodičů i poradenských pracovníků k disposici; úskalí diagnostikování dysgrafie a argumentace pro nepřiměřené množství takto diagnostikované poruchy; – dětské písmo je bráno pro diagnostiku dysgrafie jako primární signál této specifické poruchy učení; je důležitým signálem o psychomotorickém vývoji dítěte; psaní je velmi náročný pohyb s fixovanou stopou, ve které lze rozpoznat odchylky tvarů, plynulosti tahu, sklonu a dalších prvků písma, které lze prediagnostikovat jako dysgrafii; na základě identifikace těchto varovných markantních odchylek lze s dítětem dále individuálně pracovat a vystopovat i další doprovodné poruchy, související s dysgrafií. Určeno: psychologové
<a> nemaš u sebe nááhodou tužku?
<b> mám.. proč?
<a> puč mi ji..
<b> a jak asi??
<a> hej sorry, to jsem chtěl říct segře co sedí za mnou, ale už jsem i línej promluvit.
<a> musim ti něco říct :D
<b> co se ti zase stalo?
<a> sem šla o víkendu kalit a seznámila sem se tam s pohodovým borcem a nakonec sme spolu skončily v postely...
<b> to si děláš srandu?
<a> počkej to není vše
<b> co ještě?
<a> v úterý přišla máti že mi chce představit od jejího přítele syna že s námi bude bydlet
<a> ja myslela že mě trefí byl to on,nevěděla sem v tu chvíly co dělat
<b> tak to je moc :D to myslíš vážně? to se může stát jen tobě
<b> a nemáš fotku?
<a> ....
<b> to nemyslíš vážně? :-O to si děláš p*ču ne? :-O
<a> proč?
<b> ty kr*vo to je můj mladej,sem s ním už tři měsíce
<a> já ti říkala ať mi ho představíš :-/