Hlášky hodnocené kladně uživatelem „bosorka“
<a> každý normální člověk, žijící v civilizaci, si aspoň někdy musí dát pohov a prostě do té přírody vypadne. BTW proč třeba kolem nových busieness center jsou vodní plochy s rákosem a trávou?
<b> joo a ze kolem vaseho BCC je zelene jak nasypano... samej beton
<a> který máš na mysli?
<b> ten u centrálního hřbitova
<a> asi proto přímo pod nosem mají hřbitov plný stromů
<b> no to je FAKT motivujici k praci nebo k prochazce
<a> náhodou je to jeden z nejhezčích hřbitovů v brně. je tam krásné prostředí. samý strom
<b> a samy nahrobek
<b> opravdu, uz te vidim, jak sedis v kanclu a zasnene koukas na hribtov za ucelem relaxace
<c> jj hřbitovy jsou taková místa plná života a skvělé nálady... ještě škoda že tam nejsou hřiště pro děti...
<skogen> dneska ma Zuzka narozky... ja na ucte tak 2 kila a v kapse nic... no su zvedavy cim ji udelam radost :)
<pipop> natrhej kvitka a kup dvoje kalhotky ve vyprodeji
<pipop> a jeste ti zbyde na 5 piv
Komentář: Tenhle kamos si vi vzdycky rady
<Eon> Co myslíš, že stojí víc energie (i penez)? Varení vody ve varné konvici anebo varení vody v mikrovlnce?
<fs> Mikrovlnka ~800 W, konvice ~2400 W. Pokud není konvice 3x rychlejší, vyplatí se trouba...
<fs> No, ješte si musíš uvedomit, že trouba nijak nedetekuje dosažení cílové teploty
<fs> Dále bys mel zapocítat amortizaci konvice, protože v Brne je tvrdá voda
<Eon> taktéž krome vody ohríváš i hrnek (v mikrovlnce), nebo celou troubu (v troube)
<fs> + okolí
<Eon> ano
<fs> To je vedecký prístup.
<fs> Existuje ješte jeden. Technický.
<fs> Odectu stav na elektromeru. Ohreju vodu v troube. Odectu stav elektromeru. Ohreju vodu v konvici. Odectu stav elektromeru.
<Eon> hm... asi jo
<fs> Aneb... co me naucila strojarina
<fs> Všechny úlohy se dají zvládnout matematikou 7. trídy ZŠ. Pokud ne, dají se prevést na úlohy, které uz jdou.
<fs> Bod 2. Výkresy jsou nanic, duležité je, aby soucástky sedely. Jak se toho dosáhne, je irelevantní.
<fs> Bod 3. Fachá = nehrab do toho. Nefachá = delej s tím co chceš.
<fs> Bod 4. Vetšina problému se dá rešit kladivem. Problém, který se nedá rešit kladivem, je prevoditelný na problém... viz bod 1.
<fs> Bod 5. Vetšina predmetu, které clovek stvoril, se dá použít jako kladivo
<fs> Dusledek bodu 5 - jakékoliv náradí je tedy v podstate jen specializací kladiva.
<marzaus> A kdyz surfujes opravdu hodne, tak se je pak Windows nauci sam otevirat
Komentář: pornostranky :)
<a> ahoj, hodil som si mincou ci sa ozves, vyslo mi ze sa ozves no pre istotu ti pisem...
Komentář: zufalost...
<a> hochu jsem byl dneska na Pernstejne...
<b> hele jestli mi chces neco rict tak delej nemam moc casu
<a> ok
<a> na konci prohlidky, kdyz jsem prochazel kolem pruvodkyne (fakt baba, minisukne, trojky kozy, velkej vystrih, 180 cm, blondyna) no proste temer ideal krasy...
<a> a ona na me: Vy jste z té prohlídky asi moc nemel, co?
<a> a ja: Coze?
Komentář: Byla fakt pěkná...
<a> blesky jsou stejne nejvetsi hackeri... ted mi jeden restartoval modem
Komentář: #pcforum@IRCNet
<a> verze A: CBADCDADADBA varze B: ACDCCDACBDCD
<a> tak fyziku už umím
<b> tomu ve skole rikame cheaty.
<a> dejme tomu že hackuju, protože učitelka má asi avast
<b> proc?
<a> jednou ke mě prišla a povidala: Co to máte na té ruce?
<a> já na to: půl chleba, litr mleka a sest rohliku
Komentář: nic není nad improvizaci
<hxc> kurva za posledni pulhodinu tady byli dva typci co mi nabizeli t-mobile
<hxc> jeden prisel ted a rikal ze ztratil toho druhyho, jestli sem ho nevidel
<Watermoonn> jak bylo?
<Asterflame> posrala jsem fyziku a to ještě uplně luxusním způsobem. Potřebovala jsem zjistit teplotu tání ledu. Koukám do tabulek a ona tam neni. Ptám se učitele a on neřekne.
<Asterflame> Až mi po testu spolusedící rozsvítila žárovku
<Asterflame> Nevěřil bys, ale je to 0.
Komentář: I to dokáže nepozornost. Děti, dávejte při testech setsakra bacha... :)