Hlášky hodnocené kladně uživatelem „Beliu“
<a> Jak mám napsat do anglického CV "roznašeč letáků"? :-(
<b> Spammer
<a> nezahras?
<b> Učím sa.
<b> Čo si to nahováram...
<b> Mám tu knihu a pozerám videá.
<a> dufam, ze porno :)
<b> Nijéééé
<b> Ja a porno?
<b> Dnes len hentai.
<a> zaujimave? .)
<b> Ani nie. Dám si radšej niečo poriadne.
...
<b> Kurva.
<b> Sem vošiel otec.
<b> A som v zmätku klikol na Maximalizovať.
<a> rofll, co povedal?
<b> Že je rád, že sa ten 22palcový monitor naplno využíva.
<a> cau nemas office 2007
<b> nemam, preco?
<a> mam tu subor docx a nemozem otvorit, dost to potrebujem
<b> sak len premenuj z napr. subor.docx na subor.txt a poznamkovy blok ti txt otvori
<a> jasne, dam tam rovno mp3 nech to nemusim citat xD
<montyJack> kua, sef me dneska vyhodil ve zkusebce...
<gralig> Jo? Jak to?
<montyJack> prisel a zacal naznacovat, ze uz jsem tam mesic a jeste jsem nic neudelal
<gralig> Heh, smazils CS? ;-)
<montyJack> ne, jen jsem mu rekl neco ve smyslu "no vidite, jak jsem krasne zapadl do kolektivu" :)))
<a> Mám celkem inteligentní přítelkyni. To mi jistě dáš za pravdu.
<a> Ale někdy je spíš žena, než chladný, vypočítavý stroj jako my.
<b> Co provedla?
<a> Potřeboval jsem určit místo na mapě. Úkol na 30 sekund i s nahráním API. Ale právě v tomto okamžiku vstupuje do hry ženská logika.
<a> Našla bod a rozhodla se mi ho poslat. Zvětšila si mapu od Seznamu na celé okno prohlížeče, Printscreen a na A3 vytiskla. Pak fixem vytvořila velké X nad místem určení a běžela ke skeneru. A3 naskenovala do A4 v PDF a ten mi mailem zaslala.
<a> Takže místo odkazu mám v mailu 5MB PDF s obrázkem :)
<b> Dáš mi její číslo?
Komentář: Já ji prostě miluju!
<a> Chtel jsem vam puvodne z francie *carka* kde ted travim prazdniny *carka* napsat neco delsiho. Ale omezim se jen na: ZASRANA FRANCOUZSKA KLAVESNICE *vykricnik* *vykricnik* *vykricnik*
<Vojtano> Zdarec, tak už víš cos měl s tím okem ve škole?
<Ozzy> Helou, jo, už vím, je to nějaký zánět, ucpání slzného kanálku, který pak tlačí na spodní část víčka, mělo by to samo odeznít, prý je to možná i způsobeno častým čuměním do obrazovky s malou obnovovací frekvencí a omezeným mrkáním... Takže asi prostě víc mrkám levým než pravým okem, zvýším svých 60Hz na svém OLD CRT a udělám si profesionální eyepatch na pravé oko abych nemusel omezovat svou herní aktivitu.
<Vojtano> :D jsi byl u doktorky?
<Ozzy> nn, google
Komentář: Ječné zrno...
<a> Jsme se bavili ve škole o maturitních písemkách, které psali letos čtvrťáci. Téma na volný slohový útvar bylo "Kostky jsou vrženy." To nemusí bejt jen vypravování nebo úvaha, to může bejt třeba reportáž z kasína.
<b> Abych vás dlouho nenapínal. Hodil jsem pětku a čtyřku, což přebilo jeho pět a další dvě šestky. Po nich dvě čtyřky a dvě pětky. Když pak hodil trojku a dvojku, padla mi šestka a trojka.
Komentář: Vsadím se, že takovou maturitní slohovku ještě žádný kantor neopravoval... :D
<Eon> Co myslíš, že stojí víc energie (i penez)? Varení vody ve varné konvici anebo varení vody v mikrovlnce?
<fs> Mikrovlnka ~800 W, konvice ~2400 W. Pokud není konvice 3x rychlejší, vyplatí se trouba...
<fs> No, ješte si musíš uvedomit, že trouba nijak nedetekuje dosažení cílové teploty
<fs> Dále bys mel zapocítat amortizaci konvice, protože v Brne je tvrdá voda
<Eon> taktéž krome vody ohríváš i hrnek (v mikrovlnce), nebo celou troubu (v troube)
<fs> + okolí
<Eon> ano
<fs> To je vedecký prístup.
<fs> Existuje ješte jeden. Technický.
<fs> Odectu stav na elektromeru. Ohreju vodu v troube. Odectu stav elektromeru. Ohreju vodu v konvici. Odectu stav elektromeru.
<Eon> hm... asi jo
<fs> Aneb... co me naucila strojarina
<fs> Všechny úlohy se dají zvládnout matematikou 7. trídy ZŠ. Pokud ne, dají se prevést na úlohy, které uz jdou.
<fs> Bod 2. Výkresy jsou nanic, duležité je, aby soucástky sedely. Jak se toho dosáhne, je irelevantní.
<fs> Bod 3. Fachá = nehrab do toho. Nefachá = delej s tím co chceš.
<fs> Bod 4. Vetšina problému se dá rešit kladivem. Problém, který se nedá rešit kladivem, je prevoditelný na problém... viz bod 1.
<fs> Bod 5. Vetšina predmetu, které clovek stvoril, se dá použít jako kladivo
<fs> Dusledek bodu 5 - jakékoliv náradí je tedy v podstate jen specializací kladiva.