Hlášky hodnocené kladně uživatelem „fatman“

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »

<a> Dneska zase výtlem ve škole, <c> měl prezentaci o Heydrichovi a měl tam slide s jeho fotkou a textem o tom, kdo to byl, no a tak chvilku valil o něm, načež mu učitel řekl, ať nám ho ještě více přiblíží, no a ten debil zavřel tu prezentaci, klikl na tu fotku a začal ju zvětšovat, sem myslel že mi jebne xD

Komentář: vážně se stalo! !!

<a> Moja maminka mi dnes poslala selfie, cez mobil... *feeling proud*
<b> Nasa teta zo studijneho nam dnes poslala informaciu o dekanskom volne. Na mail. V prilohe vo formate .doc. V ktorej bol print screen z jej celej obrazovky. Na ktorej bola otvorena webstranka nasej fakulty s touto informaciou. Niekomu to ide, a niekomu zas menej :)

<a> Kdo tam u vás před měsícem dělal ten humbuk kvůli ukradené svačině?
<b> To byl <c>
<a> Hned ho zavolej!
<c> Co se děje?
<a> Posílám ti k expedici objednývku máš u toho poznámku:
<a> "Jestli u vás ještě pracuje ten jak přibaluje svačiny, chci aby mou objednávku vyřizoval on. Šunka by mohla být čerstvější a nealko Bernard je fajn, ale radši bych Plzeň. Děkuji
<c> Sakra
<a> Jako pokutu za neoprávněné osočování kolegů, máš teď 20minut přestávku. Během ní můžeš opustit pracoviště za účelem sehnání Plzně. Čau.

<sef_oddelenia> Prosim znizte prioritu ticket na sev3. Nejedna sa o: "cela budova nemoze tlacit" ale chyba je "moje oddelenie nevie pouzivat jednu tlaciaren, lebo necitaju manual...". Ospravedlnujem sa!

<> Mam problém s (aplikace na výkazy), nelze se přihlásit, hlásí Access Denied
<HelpDesk> Zkusíme vysypat cache prohlížeče, to pomáhá na většinu problémů
<> OK. Stalo se to i kolegovi, asi to bude něco většího
* HelpDesk mi začne ovládat PC, při tom vyčistí cache a problém přetrvává
<HelpDesk> Hm, vydržte, zkusím to u sebe
<HelpDesk> Hm, mě to dělá to samé
<> Zkuste vysypat cache, to pomáhá na většinu problémů
<HelpDesk> A kolegovi to taky nejde, asi to bude něco většího

13:00 <a> zákazník informován, že výpadky linky způsobuje zvýšený traffic na lince
13:14 <a> přišel e-mail, že zaznamenal DDoS útoky na port 53, prosí tedy o kompletní blokaci portu 53 na koncovém routeru, jestli je to možné
13:16 <b> možné to je, zablokujeme
13:30 <b> už by to mělo být hotové
13:32 <b> není náhodou port 53 pro DNS?
13:34 <c> je
13:35 <b> tak to jsem zvědav, za jak dlouho nám nahlásí nefunkční internet
15:27 <a> přišel e-mail od zákazníka. Nefunugje mu internet.

Komentář: Náš zákazník, náš pán.

<technik> Dobrý den, Pokud je možnost vzdáleného přístupu tak bych se přiopil a opravil to „ručně“.
<zákazník> jestli to nedáte střízliv, tak se klidně přiopijte

<A> Máš teď čas?
<B> Vteřinku, dej mi pět minut.

<dbsupport> -> <build> Mohl by mi někdo laskavě sdělit, jak mám otestovat tenhle server, když DB není nakonfigurovaná? Klidně bych to i udělal, ale v dokumentaci se nikdo neobtěžoval uvést, kolik paměti má mít DB server vyhrazeno...
<build> -> <projekťák> Psal mi databázista, že jsme nenakonfigurovali DB server. Jak to bussiness chtěl nakonfigurovat?
<projekťák> -> <release management>Hele, prej jsme nenakonfigurovali db server. Nemáš tuchu jak jsme to dělali posledně? Je to v podstatě stejnej server, tak to obšlehneme...
<release management> -> <dbsupport> Zdar, nevíš náhodou správnou konfiguraci db serveru? Teď se mne ptal projekťák a já se v tomhle fakt nevyznám...
<dbsupport> -> <projekťák>, <build>, <release management> Co jsem komu udělal?!

<asistentka> Ahoj všem, na X: jsem umístila soubor s názvem Kalendáře 2012, do kterého si zapište prosím kód kalendáře, který si vyberete. (...) P.S.: Pro IT oddělení, pokud nemáte přístup na X, tak kód pošlete emailem.
<projekty> Kluci z IT, zkuste kdyztak poprosit nekoho z informatiku, jestli by vam ty pristupy nezajistil.. :-DDDDDD
<IT> Protože se cítíme dotčení Vašimi uštěpačnými poznámkami, obešli jsme bezpečnostní opatření, všem nastavili „bez kalendáře“ a soubor uzamkli. Chcete-li kalendář, přijímáme všimné s omluvou v čase od 13 do 16 hodin dnešního dne.
<DTP> Za mensi vsimne jsem ochoten soubor hacknout ...
<ředitel> Bez schvaleni faktury za nakup jste v prdeli… takze se uklidnime jo? ;-)
<asistentka> Nesnazte se me nastvat, takze pokud nebudete mit kalendare, tak se prosim obratte se stiznostmi na IT oddeleni a podekujte jim. A na emaily s kódama nebudu reagovat. Mám i jinou práci.:)))

Komentář: procházela jsem staré firemní maily

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1452 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1757 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 2108 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2313 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2528 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

While
před 12 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 13 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 17 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 19 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 21 dny

K hlášce #52723

Re: jasnej fejk


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.