Hlášky hodnocené kladně uživatelem „sarik00“
<a> ty vole já už z týhle práce nemůžu...:-D
<b> proč zase? :)
<a> vedení pro nás na dnešek udělalo nějaký školení o komunikaci s lidma, že v tom s námi nejsou na 100% spokojený.
<b> no a?
<a> no a myslíš že nám někdo řekl že ho včera zrušili?:-D
<b> :-D :-D :-D
<Zákazník> Vy jste odborník, vy jste to měl udělat tak, jak to chci já a ne tak, jak to říkám!
<Ž> a nechceš tu seminarku napsat místo mě?
<M> a nechceš se mnou strávit vášnivou noc?
<Ž> co to s tím má společného :D
<M> předpokládám že odpověď
<a> Zrovna jsem se pokusila zabít pavouka lakem na vlasy. Nic mu to neudělalo, akorát jeho chlupy se teď zdají být objemnější a hedvábně lesklé.
<junior admin> Takže máme dvě možnosti jak to vyřešit. Buď přidáme toho usera do ownerské groupy, nebo upravíme ownera na groupu, ve které už user je. Co je lepší řešení?
<senior admin> To je jednoduchý, úpravu ownera bysme museli dělat my, přídání usera do groupy dělá Unix team ;)
Komentář: aneb, jak se stát zodpovědným adminem
<a> Právě mi došel papír v tiskárně... :-(
<b> No a?
<a> Tiskárna je 30km daleko...!
Komentář: Práce z domova skrz TeamViewer...
<zaměstnanec> Pracovník Tester Příjmu Výplaty hlásí příjem! Přesto prosím o zopakování procesu, nejlépe několikrát, z důvodu ujištění o bezchybnosti aplikace.
<účetní> Z důvodu specifičnosti této operace, určitě vyzkoušíme ještě několikrát.Jsme ovšem nuceni zachovat měsíční interval opakování akce. :)
Komentář: Pokus o násobnou výplatu
<a> Vyvinula jsem materiál s plnou tvarovou pamětí, rovným odrazem a osobním ochranným systémem, protože něco, co takhle strašně smrdí, by nikdo nekradl. Je perfektní. Hladký, matný, omyvatelný. Šetrný k životnímu prostředí. Nepoživatelný. Což je ovšem u toho, že to mělo být těsto na koblihy, poměrně zásadní konstrukční vada...
<On> neviete niekto ci sa da nejakym fyzikalnym ukonom ako napriklad zohriatie alebo ochladenie trvalo zmenit velkost nejakeho gumeneho telesa?
<Ona> stale su ti vsetky kondomy na trhu privelke? ;)
Komentář: fb
<zakaznik> Dobry den, chci se zeptat na stav reklamace. Slo o modem.
<O2 helpdesk> Dobry den, vy jste reklamoval modem?
<zakaznik> Ano, uz je to skoro mesic.
<O2 helpdesk> A ten modem nefungoval?
Komentář: ne, byl plne funkcni jen me prestala bavit jeho barva....