Hlášky hodnocené kladně uživatelem „ManMade“
<kolegyne> Prosím, daj se v Lotusech nějak vypnout ty automatické opravy? Nebo to tu rozmlátim, fakt už.
<ja> Soubor - předvolby - kontrola pravopisu - automatické opravy.
<ja> Copak nějaká nepříjemnost?
<kolegyne> Nepříjemnost? Průser! Ten chlap se jmenuje Kitler, je to Němec a už jsem to odeslala
<a> jak jsem čistila tu vanu, tak jsem přemýšlela od čeho jsou všude ty šedé tečky na celé vaně .... pak koukám na kachličky co jsou nad vanou a tam všude byly ty tečky taky ... a pak mi to došlo
<b> jejda
<a> botičky sis miláčku ale vyčistil moc krásně
<a> JSME MISTŘI.. VOKOUN JE NEJLEPŠÍ
<b> po pravdě, oni jsou mistři, ty si pořád hovno
<a> Toho Opla bych si nikdy nekoupil, zere jak krava
<b> Prosimte a co ten tvuj seat starej ?:D ten nezere ?!
<a> ty vole, ja do toho natankuju jednou za tyden a jezdim na to mesic
Komentář: je videt ze cas je relativni...:D
-!- ona has joined
<ona> je tu někdo na pokec?
<a> ne
<b> tady nehledej
<ona> hm, takže v týhle místnosti PC maniaků stejně nemá nikdo zájem o holky...
<ona> jdu zase programovat
-!- ona has quit
<a> né, počkej!
<b> neodcházej!
<c> vrať se! :-(
<a> to je jak dyby ses ptal na odmocninu z milionu to se nikdy nedozvis!
<b> odmocina z milonu je tisic:D !
Komentář: vysoká matematika :)
<Gabina> Stejně jsou chlapi podřadná stvoření, ženy jsou ve všech oblastech mnohem lepší.
<Pekelnik> To si nemyslím. Co jich pracuje třeba v NASA... Nebo tam kde je třeba mozek a technická představivost.
<Gabina> Pořád vás vidím několik kroků za náma.
<Pekelnik> Jo, protože vás předbíháme o celý kolo :)
Komentář: Feministka Gábina
<zákazník> Dobrý den, píšu poprvé e-mail.
<helpdesk> A v čem máte problém.
<zákazník> V adrese svého přítele. Je tam takový zvláštní znak jako "a", ale nevím jak k němu dodělat ten krucánek.
<zákazník> Dobrý den.
<technická podpora> Dobrý den. Jaký máte problém?
<zákazník> Nefunguje mi internet. Asi to bude v routeru.
<technická podpora> Dobře, resetujte router, odpojte ho na 10 sekund od zdroje a poté znovu zapněte. Pak se mi ozvěte.
<zákazník> Dejme tomu, že jsem to udělal. Co dál?
<technická podpora> Hmm, tak dejme tomu, že Vám to funguje. Nashledanou.