Hlášky hodnocené kladně uživatelem „burundunguru“
23:18:25 <Saly> Jdu spát, see you ...
23:18:40 <Justice> See you at Jabber
23:18:41 <Justice> gnite
23:18:46 -!- <Saly> has quit [opustil konverzaci.]
23:19:46 <Saly> kurva
23:19:50 <Justice> zapoměl sis tu něco ? :-D
23:19:53 <Saly> ze zvyku zapinam klienta :-D
23:19:55 <Saly> lol
23:19:56 <Justice> :-D
23:19:57 <Saly> gnite :-)
23:20:01 <Justice> zduř
<a> tak norton mi ted napsal: z duvodu bezpecnosti vypnete program windows firewall...
<Johny> som si narazil prst do rite
<Johny> az tak ne ale bolelo kurnik
<Johny> sa mi to prvykrat podarilo
<Tatiana> Michal, nice hair ;-)
<Michal> Thank you :)
<Tatiana> Where are you from?
<Michal> Czech republic and you ?
<Tatiana> Slovak republic :D
Komentář: na chatu při online pokeru :D
<a> Ahojky_=))..Vrrrrr jsi Fakt Krásná holka Moc Moc =)).. Rád bych si s tebou psal a i Seznámil tEda jestli budeš chtít_=)).. Jsi určo Super holka Rád bych byl tvůj KáMoš_=)).
<b> 11. Diagnostika dysgrafie – co je a co není dysgrafie s ohledem na vývoj dětského rukopisu. Akreditace MŠMT ČR č. j. 15 617/2007-25-308 Lektorka: PhDr. Emílie Šranková. Program: – vývojové etapy dětského rukopisu a jeho zlomová stádia v souvislosti se stádii zrání osobnosti; – varovné znaky v dětském písmu, týkající se osobnosti dítěte, a typické znaky dysgrafie ve stejném období; srovnání mnoha dětských rukopisů v minimálně desetiletém období, dětí velmi problémových i bezproblémových a dětí se speciálním poruchami učení; výklad dětského rukopisu jako materiálu, který obsahuje mnoho aktuálních informací o eventuálních vývojových poruchách a zvratech, se kterými se může a mělo by se pracovat a které má každý z pedagogů, rodičů i poradenských pracovníků k disposici; úskalí diagnostikování dysgrafie a argumentace pro nepřiměřené množství takto diagnostikované poruchy; – dětské písmo je bráno pro diagnostiku dysgrafie jako primární signál této specifické poruchy učení; je důležitým signálem o psychomotorickém vývoji dítěte; psaní je velmi náročný pohyb s fixovanou stopou, ve které lze rozpoznat odchylky tvarů, plynulosti tahu, sklonu a dalších prvků písma, které lze prediagnostikovat jako dysgrafii; na základě identifikace těchto varovných markantních odchylek lze s dítětem dále individuálně pracovat a vystopovat i další doprovodné poruchy, související s dysgrafií. Určeno: psychologové
<Vlasta> : ejakulovani- to je vyvrcholení?
<Rorschach> :ty nevis co je ejakulovani?
<Vlasta> : teďkom jsi nejsem jistý
<Rorschach> : hochu hochu
<Vlasta> : tak řekni
<Vlasta> : já jsem se o tohle nikdy nezajímal
<Rorschach> : no doprdele to ses krutor, ano mas pravdu
<Rorschach> : a vis co to je poluce?
<Vlasta> : jooo jsem věděl ale nebyl jsem si vubec jistej
<Vlasta> : ale co to je poluce to už nevim
<Rorschach> : no to je když chčiješ ze snů víš?
<Vlasta> : ty jsi hovado
<Rorschach> ja jsem možná hovado ale ty zabiják
<Vlasta> : :-D si blbej
<Rorschach> já?
Komentář: je mu 20=> nevzdělanost bojí=>icq po večerech
<uno> - caf. sem tata
<due> - co? otec? joke?
<uno> - asi j
<due> - asi?ona nevi koho to je ?
<uno> - n,a jeste je jen v tom..
<due> - lol.A to jeste jen maturujes o rok :x
<uno> - jn
<due> - cg,si v riti
<uno> - ale ne ,delam si prdel :d jeji fretce se narodili mlade
<due> - lol,tys ji vojel fretku ?
<uno> - :DD
Komentář: :)
<a> se střelim
<b> co se stalo
<a> no hele spad mi mobil za postel. to znamená že musim vstát, odsunout postel (sama víš jak je těžká) z toho prachu vyhrabat mobila, přisunout postel a zase si lehnout
<b> no ty malje chudáčku abys nám neumřel
<a> no to nic není. ho vylovim, položim na kraj a jak rychle přisunu postel tak mi tam ten mobil spadne zase
<b> :D :D
<a> ale už ho mám
<a> do prdele zase!
<a> nj,z toho ,mýho bejvalyho se teď stal velkej ekolog
<b> Jaktoo?
<a> recykluje holky po svých kamarádech :)
<b> :DDD
<a> hmm.. To mi neuvěříš co mi opera vyhodila za hlášku :-D
<b> jakou?..
<a> Omlouváme se, ale stala se chyba. Už jsme vyslali tým speciálně vycvičených opic, aby situaci vyřešily.
Komentář: http://www.jpeg.cz/images/631_Bez_n_zvu.jpg