Hlášky hodnocené kladně uživatelem „andy421995“
<YourFatherCZ> To je mooc.. :-D Lidi už neřvou góol z vokna na sídlišti. Teď to píšou na FB.. :-D
<Conan> Jen cekam az zarvu goool a nejakej dement zarve "To se mi libi"
Komentář: GPF
<a> zrovna sem zkoušel kvalitu a funkčnost svých nových brejlí na airsoft
<a> tak sem si položil brýle na stůl,
<a> profesionálně na ně namířil airsoftku a střelil
<a> na brejlích to neudělalo ani škrábanec,
<a> akorát ta odražená kulička mě pak picla do oka, že mi ještě hodinu slzelo...
Komentář: nebezpečné ochrané brýle :)
<a> tohle mi právě přišlo od člověka vlastnícího titul Mgr. a kulaté notářské razítko
<a> "Vážený pane, děkuji za zaslaný email, ale bohužel připojená fotodokumentace se mi i přes opakovanou snahu nedaří otevřít... Přiznám se, že ani po konzultacích s techniky, se nedaří zjistit o jaký program pro otevření souboru ".rar" se jedná..."
Komentář: jednalo se o mail s rarem ve kterém bylo 20 fotek. ;)
<Gabina> Stejně jsou chlapi podřadná stvoření, ženy jsou ve všech oblastech mnohem lepší.
<Pekelnik> To si nemyslím. Co jich pracuje třeba v NASA... Nebo tam kde je třeba mozek a technická představivost.
<Gabina> Pořád vás vidím několik kroků za náma.
<Pekelnik> Jo, protože vás předbíháme o celý kolo :)
Komentář: Feministka Gábina
<a> Zjistil jsem, že Mozzila Firefox je rychlejší než Internet Explorer!
<b> Zjistil jsem, že pes má čtyři nohy!
<a> heled nebudem to resit po IM ,radeji zavolej
<a> ...
<a> magore!kdyz reknu zavolej,tak ne ze vykouknes z okna a budes kricet!
Komentář: strahovske koleje :)
<a> zdar, tak mám konečne novú zákazku.
<b> bolo na čase, čo to je?
<a> schody, ale pán mal jednu nezvyklú žiadosť...
<b> hmm, čo také?
<a> mám mu ich urobiť tak, aby vŕzgali.
<a> Vraj chce počuť dcéru keď sa v noci vráti domov :D
Komentář: Stolárske príhody...
<zákazník> Dobrý den, píšu poprvé e-mail.
<helpdesk> A v čem máte problém.
<zákazník> V adrese svého přítele. Je tam takový zvláštní znak jako "a", ale nevím jak k němu dodělat ten krucánek.
<zákazník> Dobrý den.
<technická podpora> Dobrý den. Jaký máte problém?
<zákazník> Nefunguje mi internet. Asi to bude v routeru.
<technická podpora> Dobře, resetujte router, odpojte ho na 10 sekund od zdroje a poté znovu zapněte. Pak se mi ozvěte.
<zákazník> Dejme tomu, že jsem to udělal. Co dál?
<technická podpora> Hmm, tak dejme tomu, že Vám to funguje. Nashledanou.