Hlášky hodnocené kladně uživatelem „nikaella“
<a> dnes som zistil v praci jednu velmi dolezitu vec
<b> aku ?
<a> bud nakopnes generator ty, alebo on teba
<a> Moja maminka mi dnes poslala selfie, cez mobil... *feeling proud*
<b> Nasa teta zo studijneho nam dnes poslala informaciu o dekanskom volne. Na mail. V prilohe vo formate .doc. V ktorej bol print screen z jej celej obrazovky. Na ktorej bola otvorena webstranka nasej fakulty s touto informaciou. Niekomu to ide, a niekomu zas menej :)
<a> dneska jsem na zastávce přehlídnul matikáře..... divně po mně v tramvaji koukal, asi že jsem ho nepozdravil
<a> mám strach, že si mě pamatuje a dá mi to sežrat zítra u zápočtu :(((
<b> První den v práci jsem byla po představení asi 70 nových kolegů tak zmyšákovaná, že jsem dalšímu v pořadí naférovku řekla, že si ho stejně nebudu pamatovat.
<b> Byl to majitel firmy.
Komentář: naštěstí se smyslem pro humor :)
<Já> No a jakej máte prohlížeč?
<Zákazník> Firefox Mozzarella?....no prostě ten salám!
<a> Kdo tam u vás před měsícem dělal ten humbuk kvůli ukradené svačině?
<b> To byl <c>
<a> Hned ho zavolej!
<c> Co se děje?
<a> Posílám ti k expedici objednývku máš u toho poznámku:
<a> "Jestli u vás ještě pracuje ten jak přibaluje svačiny, chci aby mou objednávku vyřizoval on. Šunka by mohla být čerstvější a nealko Bernard je fajn, ale radši bych Plzeň. Děkuji
<c> Sakra
<a> Jako pokutu za neoprávněné osočování kolegů, máš teď 20minut přestávku. Během ní můžeš opustit pracoviště za účelem sehnání Plzně. Čau.
<sef_oddelenia> Prosim znizte prioritu ticket na sev3. Nejedna sa o: "cela budova nemoze tlacit" ale chyba je "moje oddelenie nevie pouzivat jednu tlaciaren, lebo necitaju manual...". Ospravedlnujem sa!
<a> nejbližší pondělí je příští středu
<a> ups, promiň, o okno vedle
<b> Wtf? :D
Komentář: špatné okno - vševysvětlující
<sunriseAvenue> tj, znamy si dal palacinky v ruske restauraci a uz je 2 tydny v nemocnici!
<loco> on to nezaplatil?
<technik> Dobrý den, Pokud je možnost vzdáleného přístupu tak bych se přiopil a opravil to „ručně“.
<zákazník> jestli to nedáte střízliv, tak se klidně přiopijte
<zákazník> Dobrý deň, chcela by som reklamovať televízor.
<podpora> Dobrý deň. Samozrejme je to možné, len poprosím opísať problém.
<zákazník> Včera večer, keď som pozerala Farmu tak mi nešla hlasitosť, potom nešiel ani vypnúť tak som ho musela mať celú noc zapnutý. Ďalší deň mi kolegiňa poradila že ho mam vybrať zo zástrčky. Poobede som chcela pozerať a nešiel zapnúť, tak mi kamarátka poradila že ho mam zapnúť gombíkom na televízore. Zapol sa, no stále nešla hlasitosť, prepínať a ani vypnúť tak som ho zas vytiahla zo zástrčky.
<podpora> Vyzerá to na závažnú poruchu bateriek v ovládači. Skúšali ste vymeniť baterky v ovládači?
<zákazník> Neskúšala a ani si to nebudem opravovať sama! Chcem teda reklamovať ovládač, stačí vám poslať ten alebo aj celý televízor?