Hlášky hodnocené kladně uživatelem „sleepflower“
<a> Tak sem byl na tej prohlídce u doktorky na řidičák, no jako chápu že jsou určitý postupy co oni musí dodržet a prohlídnout, ale nechápu co sledovala tím že mi prohrábla karla :D
<b> asi chtěla zjistit jestli na to máš koule
Komentář: taky možnost...
<on> Jdu k Tobě s compem, vysvětlím Ti to názorně
<ona> to budes tahat cely comp? =D=D
<on> Myslím ntb
<ona> Já na tebe taky :-*:-*
<a> btw proč když já ti píšu 10.října, mi ty odepisuješ 22.prosince ? :D
<b> Holt mám pomalej net
<BBD> Jdu opět po čase pro radu: neznáte někdo tuhle kytku? http://...image.jpg Tipuju to na koniklec, ale jaký? Foceno cca ve 2000 m.n.m., letos v září.
<Pavoucek> Koniklec určitě, nemáš lepší fotku? Nejsou pořádně vidět listy, bez nich ti to líp neurčím.
<BBD> Bohužel, teď už se tam kvůli listům vracet nebudu. :-(
<Renna> Já se v horských zas tak nevyznám. Donesu to ukázat u nás na fakultě doc. Schelerovi. Počkáš týden? Poslala bych mu to mailem, ale kdo ví, jestli dědulák umí otevřít přílohu. ;D
<Pavoucek> To jsou mi náhody, kolegyňko. Renata F.? Copak o to, s přílohou bych si ještě poradil, ale jak říkám: bez listů na tom vážně víc nepoznám.
<zakaznik> Dobrý den, chtěl jsem se zeptat na procesor E8400
<helpdesk> A co Vám v tom bránilo..?
Komentář: minulý čas :P
<a> Dobrý den, mám takový specifický dotaz. Chtěl bych se stát poskytovatelem internetu, ale nevím co k tomu potřebuji a jak mám začít. Můžete mi poradit?
<b> Dobrý den, kupte si wi-fi router a nezadávejte heslo na síť.
Komentář: Dotaz na technickou podporu IT firmy.
<tom> minule som si tak odlozil bicykel, aby som videl keby ho kradli
<steve> a?
<tom> videl som..
<a> nechceš vuvuzelu?
<b> :D:D:D:D
<b> ne, s jednou už chodím
Komentář: ...
<a> no to mě povídej....
<a> včera jsem hledal stylus od mobilu a nakonec mě maminka řekla že ho vyhodila
<b> :-o proč?
<a> chtěla luštit křížovku a prej už nepsala
<b> lol :D
<zákazník> Dobrý den.
<technická podpora> Dobrý den. Jaký máte problém?
<zákazník> Nefunguje mi internet. Asi to bude v routeru.
<technická podpora> Dobře, resetujte router, odpojte ho na 10 sekund od zdroje a poté znovu zapněte. Pak se mi ozvěte.
<zákazník> Dejme tomu, že jsem to udělal. Co dál?
<technická podpora> Hmm, tak dejme tomu, že Vám to funguje. Nashledanou.