Hlášky hodnocené kladně uživatelem „Trungsi“
<ona> miláčku, roste mi bříško.. může to být, že jsem těhotná?
<on> nj, já dokonce vím, kdo je otcem :)
<ona> kdo?
<on> KFC
<a> Zdar,hele co je to system32 ? mám to ve složce Windows..
<b> To je vir!!smaž to dělej!!
<a> Uživatel je offline
Komentář: jádro systému
<Alex> tak co, chlapci, jak se učíte?
<Klaus> Blbě, zejtra asi nedávačka.
<RUR> Taktéž, Damohorák bude čumět, co mu tam vymyslim:-D
<Alex> tak to vás asi potěšim...Damohorák je nemocnej a zejtra nezkouší.
<Gabča> To dáte...
<RUR> Cože???!!!UAHHH, voodoo zabraloooo!!! PIVOOO!!!! Zulu?
<Klaus> Jo.
-!- <RUR> has quit
-!- <Klaus> has quit
<Alex> kdyby si kreténi chvilku počkali, tak bych jim řekl, že místo Damohoráka zkouší Stejskal.
<Gabča> :-D Nechceš jim to napsat?
<Alex> dáme jim antistresový dvě hodinky, pak jim to napíšeš. Já nemůžu:-D
Komentář: zkouška z výběrového předmětu
00:22 <a> Vole? Seš na vodě, ne?
08:42 <b> Wtf? sem hledal na googlu, jak se spi ve spacaku
<a> Je to v prdeli. Mám konečně dovolenou a celou jí proležim v posteli...
<b> Chory ?
<a> Ne, bez peněz :D
<a> tak usilovně jsem se učil, až mě nakonec vzbudil velmi prostorově výrazný zvuk blesku :D
<b> teda slyšet tě pan docent Rusňák, tak by tě asi klep :D blesk přece nezní...to je zvuk hromu :-P
<a> pokud vím tak hrom je důsledek blesku a, pak musí platit formule že blesk -> hrom && hrom -> zvuk, pak musí na základě axiomu platit že (hrom -> zvuk) -> (blesk -> (hrom -> zvuk) ), což se dá přepsat jako blesk -> (hrom -> zvuk) -> ((blesk -> hrom) -> (blesk-> zvuk)), čehož platí formule (blesk -> hrom) -> (blesk -> zvuk) a tim padem mame dokazano ze blesk -> zvuk. Aneb Modus ponens pyčo!
Komentář: při učení na státnice :)
<a> Prosím tě, píši sloh, a teď si nejsem jistý, jak se píše (I)nternet, jestli s malým nebo s velkým?
<b> Podle mě s měkkým ne?
<status na fcb> Hej lidi, kdo mi přeloží projekt z němčiny za 300 Kč?
<Dave> Já ....
<Max> Já ti to klidně vypracuju za 250.....
<Huráb M.> a já ti to za 500,- opravím, teda pokud nechceš za 5.
Komentář: Proč nemít učitele v přátelích.....
<a> jak si tak projíždim ty zápisky z přednášky, tak bych je dokázal časově seřadit jak šli za sebou, i kdybych nevěděl o co v nich jde
<b> jo a jak? to mě fakt zajímá
<a> 1. stránka- úhledně psaný, zvýrazňovaný zvýrazňovačema, část textu obtáhnuta červeně 2. stránka- úhledný, fixou podtržený jen dvakrát, zbytek jen barevnýma tužkama 3. stránka- méně úhledný, už vůbec nepodtrhávaný, 4. stránka- neúhledný, bez podtrhování, po straně se objevují obrázky kytiček, sluníčka, postaviček a něčeho, co vypadá jako banán 5. stránka- pár výpisků a pán s cylindrem
<a> tak co v nemocnici? ruka uz je v poho?
<b> hochu...to mi neuvěříš co se mi tam stalo
<a> povidej :D
<b> víš jak tam je ten malej kluk s cukrovkou?
<a> no...?
<b> včera za mnou přišel se slovy: ,,Jestli mi nedáš ten 3-Bit, tak ti odbrzdím postel" :D