Hlášky hodnocené kladně uživatelem „Aya17“
<a> Jee ty jsi roztomila :) Slusi ti to :)
<b> Hm a nemyslíš, že je trochu infantilní říkat někomu dospělému, že je roztomilí?
<a> A nemyslis, ze je trochu trapny, kdyz nekdo dospely napise "roztomily" s mekkym i? :-D
<b> Ubožáku
Komentář: nerozchodila kritiku :)
<Rebel_ka> kluk na kus řeči?
<Gob_lin> PŘI HOKEJI??? jinak normální děvuško???
Komentář: vysral ji synek :D
<a> Proboha ja a anglictina - nevis co je: Hints for youtube?
<b> Tipy pro tebe trubko.
Komentář: Osedlej iso nebo ho spal!
<a> jsem ted volal do KB
<a> a rikam ze chci poslat prachy do Hongkongu, jakej typ platby zvolit
<a> a baba: moment, overim jestli se se Hongkong naleza v Evropskem hospodarskem prostoru a je mozne vyuzit Europlatbvy
<ona> dneska volal děda... že prý mu nejde Mozaika (myšleno mozilla) a že prý restauroval už dvakrát :)
-!- a is away: skola ucim se na maturu piste jen pokud je to nutny nebo de o chlast, diky
Komentář: ICQ status
<a> cau
<b> čus, co potřebuješ?
<a> zas sme prohrali zapas... :(
<b> kua to neumíš řešit nic normálního? tohle mě vážně moc nebere
<a> ok, sry
<a> a jak si dnes napsal tu pisemku?
<b> kolik že jste to prohráli?
Komentář: škola... :-!
<Eon> Co myslíš, že stojí víc energie (i penez)? Varení vody ve varné konvici anebo varení vody v mikrovlnce?
<fs> Mikrovlnka ~800 W, konvice ~2400 W. Pokud není konvice 3x rychlejší, vyplatí se trouba...
<fs> No, ješte si musíš uvedomit, že trouba nijak nedetekuje dosažení cílové teploty
<fs> Dále bys mel zapocítat amortizaci konvice, protože v Brne je tvrdá voda
<Eon> taktéž krome vody ohríváš i hrnek (v mikrovlnce), nebo celou troubu (v troube)
<fs> + okolí
<Eon> ano
<fs> To je vedecký prístup.
<fs> Existuje ješte jeden. Technický.
<fs> Odectu stav na elektromeru. Ohreju vodu v troube. Odectu stav elektromeru. Ohreju vodu v konvici. Odectu stav elektromeru.
<Eon> hm... asi jo
<fs> Aneb... co me naucila strojarina
<fs> Všechny úlohy se dají zvládnout matematikou 7. trídy ZŠ. Pokud ne, dají se prevést na úlohy, které uz jdou.
<fs> Bod 2. Výkresy jsou nanic, duležité je, aby soucástky sedely. Jak se toho dosáhne, je irelevantní.
<fs> Bod 3. Fachá = nehrab do toho. Nefachá = delej s tím co chceš.
<fs> Bod 4. Vetšina problému se dá rešit kladivem. Problém, který se nedá rešit kladivem, je prevoditelný na problém... viz bod 1.
<fs> Bod 5. Vetšina predmetu, které clovek stvoril, se dá použít jako kladivo
<fs> Dusledek bodu 5 - jakékoliv náradí je tedy v podstate jen specializací kladiva.
<a> ahoj, hodil som si mincou ci sa ozves, vyslo mi ze sa ozves no pre istotu ti pisem...
Komentář: zufalost...