Hlášky hodnocené kladně uživatelem „noonick“
<ona> dneska volal děda... že prý mu nejde Mozaika (myšleno mozilla) a že prý restauroval už dvakrát :)
<Denisa> Do kolika tam dneska budeš?
<Martin> Kde? V práci nebo v hospodě?
<a> cau
<b> čus, co potřebuješ?
<a> zas sme prohrali zapas... :(
<b> kua to neumíš řešit nic normálního? tohle mě vážně moc nebere
<a> ok, sry
<a> a jak si dnes napsal tu pisemku?
<b> kolik že jste to prohráli?
Komentář: škola... :-!
<skogen> dneska ma Zuzka narozky... ja na ucte tak 2 kila a v kapse nic... no su zvedavy cim ji udelam radost :)
<pipop> natrhej kvitka a kup dvoje kalhotky ve vyprodeji
<pipop> a jeste ti zbyde na 5 piv
Komentář: Tenhle kamos si vi vzdycky rady
<Eon> Co myslíš, že stojí víc energie (i penez)? Varení vody ve varné konvici anebo varení vody v mikrovlnce?
<fs> Mikrovlnka ~800 W, konvice ~2400 W. Pokud není konvice 3x rychlejší, vyplatí se trouba...
<fs> No, ješte si musíš uvedomit, že trouba nijak nedetekuje dosažení cílové teploty
<fs> Dále bys mel zapocítat amortizaci konvice, protože v Brne je tvrdá voda
<Eon> taktéž krome vody ohríváš i hrnek (v mikrovlnce), nebo celou troubu (v troube)
<fs> + okolí
<Eon> ano
<fs> To je vedecký prístup.
<fs> Existuje ješte jeden. Technický.
<fs> Odectu stav na elektromeru. Ohreju vodu v troube. Odectu stav elektromeru. Ohreju vodu v konvici. Odectu stav elektromeru.
<Eon> hm... asi jo
<fs> Aneb... co me naucila strojarina
<fs> Všechny úlohy se dají zvládnout matematikou 7. trídy ZŠ. Pokud ne, dají se prevést na úlohy, které uz jdou.
<fs> Bod 2. Výkresy jsou nanic, duležité je, aby soucástky sedely. Jak se toho dosáhne, je irelevantní.
<fs> Bod 3. Fachá = nehrab do toho. Nefachá = delej s tím co chceš.
<fs> Bod 4. Vetšina problému se dá rešit kladivem. Problém, který se nedá rešit kladivem, je prevoditelný na problém... viz bod 1.
<fs> Bod 5. Vetšina predmetu, které clovek stvoril, se dá použít jako kladivo
<fs> Dusledek bodu 5 - jakékoliv náradí je tedy v podstate jen specializací kladiva.
<a> ahoj, hodil som si mincou ci sa ozves, vyslo mi ze sa ozves no pre istotu ti pisem...
Komentář: zufalost...
<a> verze A: CBADCDADADBA varze B: ACDCCDACBDCD
<a> tak fyziku už umím
<b> tomu ve skole rikame cheaty.
<a> dejme tomu že hackuju, protože učitelka má asi avast
<b> proc?
<a> jednou ke mě prišla a povidala: Co to máte na té ruce?
<a> já na to: půl chleba, litr mleka a sest rohliku
Komentář: nic není nad improvizaci
<hxc> kurva za posledni pulhodinu tady byli dva typci co mi nabizeli t-mobile
<hxc> jeden prisel ted a rikal ze ztratil toho druhyho, jestli sem ho nevidel
<a> V cera mel ten pocitacovy kurz. Vis ne?
<b> jj a co? byla prdel?
<a> No vole. Bylo tam par zenskych s financniho na rekvalifikaci. Predstavil sem se jim a rek neco na uvod. Pak jim rikam, zacneme tak, ze presunete mys do leveho dolniho rohu obrazovky, kde se nachazi tlacitko start. Z deseti zenskych chytly dve tu mysku a pritiskly ji na monitor. Myslel sem ze me trefi slak.
Komentář: Kurzy pro zacatecniky :D
<a> LSD je proste spica, jsi v jinem svete, krasne barvy... Dokonce vidis i detaily ktere normalne nevidis
Komentář: Debata nad monitory: LCD ci LSD, vysledek stejny...