Hlášky hodnocené kladně uživatelem „Eveleenca“
<a> mámě volal jakejsi typek z O2, jestli nemáme zájem o vysokorychlostní internet, a mama že zájem nemáme, že sme spokojeni s tim co máme a on do ni začal valit jakysi čisla a propočty a nakonec se mámy zeptal, jakou rychlost připojení máme a máma vubec nevěděla tak plácla prej: tak kolem 20 giga... a týpek: aha, tak to vám nemůžeme konkurovat, děkuju za váš čas...
<b> tipek ted nebude spat :-D
<b> z vaseho baraku musi vychazet kabel tlustej jako medvedi tlapa, ze ? :-D
<a> Hej to je fakt píčovina to není možný. Si pudu stěžovat
<b> co?
<a> Si koupím za těžce vydělaný prachy Nesqik, kde je hračka kterou celej život chci... Na obalu napsaný, jak to skáče, kutálí, odskočí do dálky. Tak to vyndám, rozbalím jednou s tím mrdnu o zem ono to vyskočí z balkónu a mám po prdeli.
Komentář: Problém jak má být
<Eon> Co myslíš, že stojí víc energie (i penez)? Varení vody ve varné konvici anebo varení vody v mikrovlnce?
<fs> Mikrovlnka ~800 W, konvice ~2400 W. Pokud není konvice 3x rychlejší, vyplatí se trouba...
<fs> No, ješte si musíš uvedomit, že trouba nijak nedetekuje dosažení cílové teploty
<fs> Dále bys mel zapocítat amortizaci konvice, protože v Brne je tvrdá voda
<Eon> taktéž krome vody ohríváš i hrnek (v mikrovlnce), nebo celou troubu (v troube)
<fs> + okolí
<Eon> ano
<fs> To je vedecký prístup.
<fs> Existuje ješte jeden. Technický.
<fs> Odectu stav na elektromeru. Ohreju vodu v troube. Odectu stav elektromeru. Ohreju vodu v konvici. Odectu stav elektromeru.
<Eon> hm... asi jo
<fs> Aneb... co me naucila strojarina
<fs> Všechny úlohy se dají zvládnout matematikou 7. trídy ZŠ. Pokud ne, dají se prevést na úlohy, které uz jdou.
<fs> Bod 2. Výkresy jsou nanic, duležité je, aby soucástky sedely. Jak se toho dosáhne, je irelevantní.
<fs> Bod 3. Fachá = nehrab do toho. Nefachá = delej s tím co chceš.
<fs> Bod 4. Vetšina problému se dá rešit kladivem. Problém, který se nedá rešit kladivem, je prevoditelný na problém... viz bod 1.
<fs> Bod 5. Vetšina predmetu, které clovek stvoril, se dá použít jako kladivo
<fs> Dusledek bodu 5 - jakékoliv náradí je tedy v podstate jen specializací kladiva.
<Patton> jednou sme z klukama hrali airsoft
<Patton> no a kamos objevil airsoftovy minovy pole
<Patton> nikdo pred tim nic takovyho v airsoftu nevidel
<Patton> tak se tam vetsina bezela podivat...
<Heno> Heh idem vcera od mladej busom, a vnom taky asi 3 rocny chlapcek husti do otca ze "Tatoo pome na pivoo". On ze nie nech sa sprava slusne... po 3 minutach zasa "Tatoo pome na pivoo" On zasa ze nie nech sa sprava ze nie... a hned na to "Tato pome na pivo, lebo poviem mame ze curas do umyvadla" Cely bus rehot a pan cerveny ako paprika hned vystupoval
Komentář: Co sa clovek dozvie v autobuse
<a> cau hje kde se vyskytuje med?
<b> v ulech vole :)
<a> MĚĎ
Komentář: co dodat :D at zije diakritika :D
<a> kamos mimule... stal na zastavke a odplul si... fizel ho videl, prisiel k nemu a "pokuta 10sk"... a kamos otvoril penazenku, vytiahol dvacku... policajt taky ze mu nema vydat... tak si kamos odplul znova :D
Komentář: Za chvilu nebudeme moct uz ani nadavat :-D
<a> Pan Google mi zase jednou vyrazil dech
<a> Jen tak bezmyšlenkovitě jsem zadal "jgfhcgdg"
<a> Nic nenašel...
<a> ...zato se mě zeptal: "Měli jste na mysli "jgfhcgdgg"?"
<Ondra> chceš slyšet matematickou úlohu ze života?
<curly boi> go on
<Ondra> O telefonním čísle svého spolužáka si Vašek zapamatoval jen to, že je devítimístné, začíná dvojčíslím 23, neobsahuje žádné dvě stejné číslice a je dělitelné pětadvaceti. Určete, kolik telefonních čísel přichází v úvahu.
<Ondra> pokud Vašek není autista nebo psychopat, tak nevim
Komentář: matematika rulz