Hlášky hodnocené kladně uživatelem „Chapi“
<ona> a kde pracuješ?
<on> hrozně důležitou práci v německý firmě... prakticky zprostředkovávám kontakt se zákazníkama a spedici zboží do prodejních míst...
<ona> wow!
Komentář: <on> pracuje jako prodavač a doplňuje do regálů v Bille
<a> Co děláš?
<b> Koukám na film. Hadi v letadle.
<a> Hadi v letadle. To se s tim ten scénárista moc nesral. To je jako bys pojmenoval šestej smysl "Mrtvej právnik".
<a> víš jak muj otec si balí cigara uz nejaky ten rok...
<b> jj vim furt ten extra silný tabák golem?
<a> tak dneska na něm přečetl vhodne k vykuřovaní skleníku
Komentář: Hlavně že mu chutná
<a> i když za ten den musíš mít těch přání k narozkám asi plný zuby tak teda taky přeju všechno nejlepší a hlavně hodně... (doplň si sám :))
<b> dík, no narozeniny nahovno, sedim celej den sám na kolejích a učim se a ty seš teprv druhej co si vzpomněl
<a> první Lenka?
<b> ne, operátor
<RUVERU> ahoooj
<Dejsifacku> no konečne kdes byla
<RUVERU> promin, harala sem
<RUVERU> hrala
<Dejsifacku> :-D
<a> Dneska při nákupu potravin mě do očí praštilo "mysli" místo müsli.
<b> Ale oni to mysli zdůvodňují tím, že místo cizího müsli chtějí něco českého. Celý slogan je "Mysli na zdraví!".
<c> Reklamní slogany jsou plné všelijakých nesmüsslů.
<a> Našel nádherný překlep ve skriptech: "Císař byl v Konstantinopoli vždy volem."
Komentář: status na FaceBooku
<a> Ty máš nové číslo?
<b> Ani se neptej. Šel jsem ožralý z hospody, slavil jsem tam narozky a v podchodu mě zastavili chlapi z T-Mobile a já blb jim podepsal smlouvu na paušál...
...
<a> Hoj, čí je to číslo, ze kterého jsi mi včera volal?
<b> Taky moje, slavil jsem svou maturu a pak šel domů zas tím podchodem...
Komentář: Člověk se nepoučí... :-)
<a> Nejvíc mě ale dostávaj ty léta stejný reklamy.
<a> "ÁÁÁÁh, ta je krásná. A to tričko/šaty/svetr/mikina/župan/halenka, to musí být nové!"
<a> "Né, to je vyprané v Pervolu/Vanishi/Palmexu/Rexu/Arielu!"
<a> "Jak to můžeš vědět?"
<a> "Jsem její sestra/matka/přítel/sestřenice/spolubydlící!"
<a> A funguje to furt, pokaždý, dokola.
Komentář: Při diskuzi o účinnosti reklamy.