Hlášky hodnocené kladně uživatelem „puki“
<A:> Koupila jsem na netu prsten z "Pána prstenů".
<A:> a podle délky dodání to vypadá že ho nesou z Mordoru.
<B:> Tak to buď ráda, že si neobjednala nic ze Star treku.
<A> Hele, kde je Tomáš?
<B> Říkal, že dá francouzáka uklízečce a jde domů.
<A> Myslel jsem, že se nesnáší... asi už se udobřili.
<B> Zeptám se šéfa kam šel.
<B> Nevíš, kam šel Tomáš?
<C> Prý má infekční zánět průdušek, tak ho tu 14 dní neuvidíme.
<a> a kto všetko idete?
<b> ja, lucka, michal a moja sestra s frajerom z IT
<a> tvoja sestra má frajera z IT?
<b> jj
<a> a ty ako informatik pre ňu nie si dostatočne odstrašujúci prípad?
<b> som
<b> ale IT je Itálie
<a> Tak jsem včera byl poprvé u té mé nové známosti.
<b> A co?
<a> Dohodli jsme se, že něco uvaříme a pak se podíváme na nějaký film.
<b> A bylo něco?
<a> Musím přiznat, že mě celkem zaskočila.
<a> Co prej bych raději viděl na stole. Jí nebo jídlo.
<b> Hustý. Cos jí řek?
<a> To záleží na tom, jak dobře umí vařit.
<b> A umí?
<a> Vařit? Asi ne.
<a> som bol dneska v prahe poriesit par veci
<a> kedze si netrufam ist tam autom isiel som klasicky vlakom a mhdckou, a jak som sedel v metre nastupila taka babka, dosla za typkom co sedel na mieste pre invalidov a zacala nanho hulakat co si to dovoluje ze on neni dochodca a jemu nic neni
<a> typek sa na nu pozrel, usmial sa, vyhrnul si rifle a odopol si nohu
<a> take ticho pocas celej cesty metrom som este nezazil
13:00 <a> zákazník informován, že výpadky linky způsobuje zvýšený traffic na lince
13:14 <a> přišel e-mail, že zaznamenal DDoS útoky na port 53, prosí tedy o kompletní blokaci portu 53 na koncovém routeru, jestli je to možné
13:16 <b> možné to je, zablokujeme
13:30 <b> už by to mělo být hotové
13:32 <b> není náhodou port 53 pro DNS?
13:34 <c> je
13:35 <b> tak to jsem zvědav, za jak dlouho nám nahlásí nefunkční internet
15:27 <a> přišel e-mail od zákazníka. Nefunugje mu internet.
Komentář: Náš zákazník, náš pán.
<sunriseAvenue> tj, znamy si dal palacinky v ruske restauraci a uz je 2 tydny v nemocnici!
<loco> on to nezaplatil?
<technik> Dobrý den, Pokud je možnost vzdáleného přístupu tak bych se přiopil a opravil to „ručně“.
<zákazník> jestli to nedáte střízliv, tak se klidně přiopijte
<a> Holky prý rády drsný kluky. Když instaluju programy, tak nečtu licenční ujednání!
<b> drsnej bys byl, kdybys to četl...
<zákazník> Dobrý deň, chcela by som reklamovať televízor.
<podpora> Dobrý deň. Samozrejme je to možné, len poprosím opísať problém.
<zákazník> Včera večer, keď som pozerala Farmu tak mi nešla hlasitosť, potom nešiel ani vypnúť tak som ho musela mať celú noc zapnutý. Ďalší deň mi kolegiňa poradila že ho mam vybrať zo zástrčky. Poobede som chcela pozerať a nešiel zapnúť, tak mi kamarátka poradila že ho mam zapnúť gombíkom na televízore. Zapol sa, no stále nešla hlasitosť, prepínať a ani vypnúť tak som ho zas vytiahla zo zástrčky.
<podpora> Vyzerá to na závažnú poruchu bateriek v ovládači. Skúšali ste vymeniť baterky v ovládači?
<zákazník> Neskúšala a ani si to nebudem opravovať sama! Chcem teda reklamovať ovládač, stačí vám poslať ten alebo aj celý televízor?