Hlášky hodnocené kladně uživatelem „grandimir“
<a> právě se mě spolubydlící zeptal kolik 'u' je ve slově google, co mu na to mám říct?
<b> povedz mu ze tolko, ako pismen a v slove kreten
<ona> Ahoj, ted pisu svymu vedoucimu bakalarky a nevim jak ho oslovit, jestli "Vazeny pane inzenyre", nebo "Vyzeny pane Blaho"... Poradis mi?
<on> No, ja nevim, ja mu pisu "Ahoj Milane" :D
Komentář: Nepomohl...
<OnDraK> jedu po cestě a vidím černou kočku přecházet přes cestu. říkám si - to se stane neštěstí...
<OnDraK> no a ne?
<OnDraK> přejel jsem ji.
<Ondras> Ty vole, mě teď za oknem prošel chlap :D
<del_Kohaves> Na tom přece není nic divnýho
<Ondras> Pro tebe ne, pokud bydlíš v přízemí a ne ve čtvrtým patře jako já...
<del_Kohaves> WTF??
Komentář: Ten chlápek šel po lešení... kámošovi zateplujou barák
<a> Ahojky_=))..Vrrrrr jsi Fakt Krásná holka Moc Moc =)).. Rád bych si s tebou psal a i Seznámil tEda jestli budeš chtít_=)).. Jsi určo Super holka Rád bych byl tvůj KáMoš_=)).
<b> 11. Diagnostika dysgrafie – co je a co není dysgrafie s ohledem na vývoj dětského rukopisu. Akreditace MŠMT ČR č. j. 15 617/2007-25-308 Lektorka: PhDr. Emílie Šranková. Program: – vývojové etapy dětského rukopisu a jeho zlomová stádia v souvislosti se stádii zrání osobnosti; – varovné znaky v dětském písmu, týkající se osobnosti dítěte, a typické znaky dysgrafie ve stejném období; srovnání mnoha dětských rukopisů v minimálně desetiletém období, dětí velmi problémových i bezproblémových a dětí se speciálním poruchami učení; výklad dětského rukopisu jako materiálu, který obsahuje mnoho aktuálních informací o eventuálních vývojových poruchách a zvratech, se kterými se může a mělo by se pracovat a které má každý z pedagogů, rodičů i poradenských pracovníků k disposici; úskalí diagnostikování dysgrafie a argumentace pro nepřiměřené množství takto diagnostikované poruchy; – dětské písmo je bráno pro diagnostiku dysgrafie jako primární signál této specifické poruchy učení; je důležitým signálem o psychomotorickém vývoji dítěte; psaní je velmi náročný pohyb s fixovanou stopou, ve které lze rozpoznat odchylky tvarů, plynulosti tahu, sklonu a dalších prvků písma, které lze prediagnostikovat jako dysgrafii; na základě identifikace těchto varovných markantních odchylek lze s dítětem dále individuálně pracovat a vystopovat i další doprovodné poruchy, související s dysgrafií. Určeno: psychologové
<a> nj,z toho ,mýho bejvalyho se teď stal velkej ekolog
<b> Jaktoo?
<a> recykluje holky po svých kamarádech :)
<b> :DDD
<a> čau, jak bylo včera na pivu?
<b> no dobře si mě borka dala
<b> prý ukažte občanky, tak pepa ukázal a já jelikož ještě nemám 18, tak jsem to zahrál, že jsem přijel autem a nechal jsem si doklady vevnitř
<a> a co ona?
<b> že řidičům nenalívá...
<a> :D
<a> ahoj, chci se zeptat, zda mate nekdo uz titulky k filmu Kick-Ass
<admin> si delas prdel ne? vis, ze na kolejni siti nesmis stahovat filmy, mam te odstrihnout?
<a> nene, to jsi spatne pochopil.. ja jdu do kina, jen jsem si to chtel precist predem, aby mi pak neco neuteklo
Komentář: na kolejnim foru...
<klient> Prosím o zaslání přeplatku faktur na číslo bankovního účtu 12345678/0300 ihned po ukončení služby UPC Internet. Předem velice děkuji, s pozdravem Klient
<operátor> Vážený pane Kliente, touto cestou bychom Vám chtěli potvrdit, že Váš požadavek byl akceptován a případný přeplatek po ukončení smlouvy bude zaslán na Vámi uvedený email. pozdravem a přáním příjemného dne D. Nikodem, operátor klientského centra.
Komentář: :-)