Hlášky hodnocené záporně uživatelem „Hospodin“
<a> Kámo co je Fe?
<b> Eh :D těžko říct
<b> a jako z čeho to je? html/js nebo tak něco?
<a> v chemii možná fyzika :DDD
Komentář: "Ajťáci"
<a> dneska se mě češtinářka zeptala, jak se píše internet
<a> tak jsem ji odpověděl ,,in-ter-net'' jak kdybych to říkal půlročnímu děcku
<a> se měla vyjádřit, že chtěla vědět, jestli velké nebo malé I :D
Komentář: ale zamyslete se nad tím...malé nebo velké?
<a> Veď ale Call of Duty to je simulácia vojny vieš?
<b> Ak je CoD simulácia vojny, tak potom Super Mario je simulácia parkouru.
Komentář: tomu hovorím presné prirovnanie :D
<a> jo
<b> ne
<a> jo!
<b> no ne!!!
<a> ježiš neser
<b> ...
<b> teď si mě trochu dostala, sedim s ntb na záchodě
<Zoid> pak je beta
<Bezdak> je neco na c? :D
<Zoid> gama? :D
<Bezdak> g c
<Bezdak> vidis ten rozdil? :D
<Zoid> h? :D
<Bezdak> no vsak
<Bezdak> alpha, beta, tak jestli neni jeste neco co zacina na C
<Bezdak> chapes :D
<Zoid> vsak
<Zoid> alpha, beta, gama, delta, epsilon...
<Bezdak> aha to je takhle
<Bezdak> na matiku seru :D
<Zoid> to je recka abeceda blbecku :D
Komentář: Bezdak xD
<Honza> Časopis 100+1: "Kočkám se rány hojí rychleji, neboť zvuková frekvence předení (25–50 Hz) zlepšuje růst kostí. Předoucí kočka může pomoct i jiným živočichům."
<Honza> to jsou takový ty rady: na postižená místa přikládejte kočku dle potřeby
<A> nenapada te nejaky cesky ekvivalent?
<B> já v té konvertaci do čj těžce suckuju :)
Komentář: překladové problémy
<a> Ahoj
<b> Čau, tak jak sis to včera užil?
<a> Suprově, byla tam jedna slečna se kterou jsem se dal do řeči.
<b> To je super, konečně, co? :D
<a> Nó když jsme vyšli před hospodu, tak jsme se dali do řeči a řekl jsem jí, jak těžký to mám s holkama a taky jsem na sebe prozradil, že jsem ještě panic.
<b> Hehe.. :D
<a> Usmála se, dala mi pusu na tvář a odešla se slovy "Z toho si nic nedělej, mému bráchovi je 35 a je to taky ajťák!"
{
class PanDynamicky
{
int panCislo;
public PanDynamicky dalsiPan;
public PanDynamicky(int panCislo)
{
this.panCislo = panCislo;
dalsiPan = null;
}
}
class PanZasobnik
{
Random panNahodny = new Random();
PanDynamicky panZacatek;
PanDynamicky panUkazatel;
public PanZasobnik()
{
panZacatek = new PanDynamicky((int)panNahodny.Next());
panUkazatel = panZacatek;
PanRekurentni();
}
public void PanRekurentni()
{
panUkazatel.dalsiPan = new PanDynamicky((int)panNahodny.Next());
panUkazatel = panUkazatel.dalsiPani;
PanRekurentni();
}
}
[STAThread]
static void Main()
{
PanZasobnik panNekonecnySpojitySeznam = new PanZasobnik();
}
}
Komentář: Jednou takhle při vysvětlování dynamických struktur