Hlášky hodnocené záporně uživatelem „peaceices“
<ona> stalo se ti někdy žes omylem při sexu křičel cizí jméno?
<on> ne, já zásadně křičím svoje...
Komentář: Egocentrik xD
<on> co kdyby jsi přišla do školy ty první?
<ona> znáš mě?
<on> však píšu co kdyby....
Komentář: domluva se spolužačkou
<a> Aďo a víš ty čo je kaki?!
<b> Ne
<a> ŽE KEĎ TI JEDNU JEBNEM TAK SA POSEREŠ!!! TAK MA KURVA NESER!!!
Komentář: Kaki - z produkcie mojho brata...
<tom> minule som si tak odlozil bicykel, aby som videl keby ho kradli
<steve> a?
<tom> videl som..
<on> ahojky pusinko pokud mas webku a nestydis se pridej si me icq *** *** *** nebo skype xxx
<ona> Ahoj bejku..pokud máš někde po ruce nějaký těžký předmět ..tak si sním jebni do hlavy ;-)
23:18:24 <a> musim počkat aspoň hodinu abych mohl jít aspoň spát
23:19:03 <a> už nikam nepudu
23:19:16 <a> vypil sem toho trochu víc
06:43:58 <a> já taky
<a> Ahojky_=))..Vrrrrr jsi Fakt Krásná holka Moc Moc =)).. Rád bych si s tebou psal a i Seznámil tEda jestli budeš chtít_=)).. Jsi určo Super holka Rád bych byl tvůj KáMoš_=)).
<b> 11. Diagnostika dysgrafie – co je a co není dysgrafie s ohledem na vývoj dětského rukopisu. Akreditace MŠMT ČR č. j. 15 617/2007-25-308 Lektorka: PhDr. Emílie Šranková. Program: – vývojové etapy dětského rukopisu a jeho zlomová stádia v souvislosti se stádii zrání osobnosti; – varovné znaky v dětském písmu, týkající se osobnosti dítěte, a typické znaky dysgrafie ve stejném období; srovnání mnoha dětských rukopisů v minimálně desetiletém období, dětí velmi problémových i bezproblémových a dětí se speciálním poruchami učení; výklad dětského rukopisu jako materiálu, který obsahuje mnoho aktuálních informací o eventuálních vývojových poruchách a zvratech, se kterými se může a mělo by se pracovat a které má každý z pedagogů, rodičů i poradenských pracovníků k disposici; úskalí diagnostikování dysgrafie a argumentace pro nepřiměřené množství takto diagnostikované poruchy; – dětské písmo je bráno pro diagnostiku dysgrafie jako primární signál této specifické poruchy učení; je důležitým signálem o psychomotorickém vývoji dítěte; psaní je velmi náročný pohyb s fixovanou stopou, ve které lze rozpoznat odchylky tvarů, plynulosti tahu, sklonu a dalších prvků písma, které lze prediagnostikovat jako dysgrafii; na základě identifikace těchto varovných markantních odchylek lze s dítětem dále individuálně pracovat a vystopovat i další doprovodné poruchy, související s dysgrafií. Určeno: psychologové
<a> Vis co by bylo uplne nejlepsi?
<b> ne
<a> Kdybys tak sedel na plazi s lenovem, mel wifi 802.11n 300MBit do netu s externi IP bez FUP a u toho ti ho nejaka holka kourila.
<b> jn, ale zkus tam dostat takovy net...
Komentář: IT :)
<K@rbi> neřesti piš chci videt co v tobe je
<!..IreNkA..!> ve mě? jak kdy
<K@rbi> a ted ?
<K@rbi> ted co je v tobe xd
<!..IreNkA..!> miliony skleniček coca coly
<K@rbi> LOL promin ale tohle muzsim dát na lamera
Komentář: čekal jsem jinou odpověd