Hlášky hodnocené záporně uživatelem „Crazy_Ivan“
<a> Zdarec tak sem slyšel že se ti zas něco povedlo ?
<b> Nj víš co jsem podruhé strýčkem a jak je zvykem chlapík se musí zapít.Ráno vstávačka do školy tak pivko a domů.Příchod kolem 4 ráno a v devět už jsem spal za stolem na přednášce o finančních trzích.Spolužák mi podal čínský alkotester který mluví.Klasicky v tu nejnevhodnější dobu třída na 2 sekundy utichla a testr zamumlal 1,65 promile.Z celého sálu se na jedinou větu zmohl jenom profesor ( „Kusák!! vy jestli uděláte státnice tak začnu chlastat taky!! aktivita F‘!“)
<soshy22> soshy22 vyhrává Hlavní bank (25) s pár, devítky
<frantisek.smut> 22 chudero grt
<soshy22> diky vys jaky mam nervy
<komarsz> Soshy máš nervy výše a nebo Franta ví? )))
<soshy22> ne na pokru
<komarsz> Aha ))
<soshy22> jsem vyte kde hosi
<komarsz> No nemám slov ))))
Komentář: Ani upozornění někdy nestačí
<a> hoj. Co to bylo dneska u vás na patře za děsnej řev?? :D
<b> zdarec. jo tohle? :D to byla ta stará rašple :D Očividně jsem i nasral tak že málem pukla :D
<a> tvl a co jsi jí udělal? :D
<b> nic... jenom víš jak pořád špehuje co se šustne na chodbě?
<a> no a ...?
<b> posledně když jsme spolu byli na pivku tak jsme měli každej asi 4 kousky a byli jsme v pohodě. ona tatovi nakecala že jse byl jak dělo :D přitom mi jen spadli klíče :D :D
<a> a proč tak řvala?
<b> protože jsem vzal lihovku a to zasraný kukátko jsem jí začmáral :D
<a> tvl a co z toho teda bude?
<b> práskla to tatovi s tím že to vyčistím nebo koupím nový :D
<a> to nebude drahý ne? :D :D
<b> jenže já ji teď budu asi i dveře protože jsem k tomu kukátku domaloval ještě jedno. teď mají přez celý dveře smajlíka :D :D
<a> .....už letím. počkej :D
Komentář: zvědavá sousedka
{
class PanDynamicky
{
int panCislo;
public PanDynamicky dalsiPan;
public PanDynamicky(int panCislo)
{
this.panCislo = panCislo;
dalsiPan = null;
}
}
class PanZasobnik
{
Random panNahodny = new Random();
PanDynamicky panZacatek;
PanDynamicky panUkazatel;
public PanZasobnik()
{
panZacatek = new PanDynamicky((int)panNahodny.Next());
panUkazatel = panZacatek;
PanRekurentni();
}
public void PanRekurentni()
{
panUkazatel.dalsiPan = new PanDynamicky((int)panNahodny.Next());
panUkazatel = panUkazatel.dalsiPani;
PanRekurentni();
}
}
[STAThread]
static void Main()
{
PanZasobnik panNekonecnySpojitySeznam = new PanZasobnik();
}
}
Komentář: Jednou takhle při vysvětlování dynamických struktur
<a> osud mi právě ukázal cestu
<a> dívala jsem sa na uložto, jestli tam není ke stažení něco z doporučných sraček na přijímačky
<b> do Zlína?
<a> na ja...ale místo "Jak se naučit a trénovat logické myšlení" mi to našlo akorát "jak se fotí a točí porno"
<a> V učebnách jsou PC + dataprojektory, prezentaci si ulož.te na flash i ve starší verzi Word 1997 - 2003, aby někde nenastal problém.
Komentář: Deformace piráta
<a> Si tu?
<b> Ne ty pičo lovím slony na balkoně, chceš taky jednoho?
<a> Tož chtěl sem ti poslat nejaků fotku, ale když ty tak na mna tak nevim...
<b> A cos kurva čekal na taků otázku? Páva z Lešné?
Komentář: :D Rozhovor na fb
<m> sever, jich, vychod, zapad :D (text Metrix - Hejtrs v rohu)
<w> jich ty letos maturuješ? :D
<m> byls na mym maturaku ty woe.. :D
<w> já vim ty woe.. ale jich? :D
<m> ku*va to si delas p*del :D
<m> jezis
<m> ted se stydim, normalne deset ran bičem
<w> ještě že bič se píše s měkkym, bych jinak napsal, ať na sebe nejsi tak tvrdej..
<a> s akymi problemami sme sa stretli pocas robenia semestralky? ma to byt v dokumentacii.
<b> 1 NP ťažký problém neochotného vyučujúceho - riešené heuristickou analýzou zahraničných internetových diskusií
<b> 2 Polynomicky transformovaný problém japonsky lokalizovanej angličtiny v prednáškach - transformované za pomoci generického modelu syntetizátora ľudskej reči
<b> 3 Problém kvantity učiva o zložitosti Ω(a^n), kde 'a' je počet predmetov tohto semestra a 'n' počet semestrálnych prác - riešené usporiadaním spektra vypočítaného
<b> diskrétnou Fourierovou transformáciou aproximovaných funkcií využiteľnosti učiva s jeho náročnosťou(časovou, vedomostnou a psychickou). Následné určenie priorít
<b> mal na starosti každý člen skupiny zvlášť.
Komentář: Zaklady databazovych systemov na FRI-Uniza
<a> ten můj spolubydlící je fakt magor
<b> jak to?
<a> včera jsme myli nádobí, protože se začalo kupit, tak jsme se rozdělili, že já budu mýt a on utírat
<a> meju příbory a ten blázen je skládá do mikrovlnky
<a> tak se ho ptám, co to jako dělá, a on: 'no co, se s tím nebudu srát a rychle je vysuším, ne?'