Hlášky hodnocené záporně uživatelem „lilo“
<a> hoj. Co to bylo dneska u vás na patře za děsnej řev?? :D
<b> zdarec. jo tohle? :D to byla ta stará rašple :D Očividně jsem i nasral tak že málem pukla :D
<a> tvl a co jsi jí udělal? :D
<b> nic... jenom víš jak pořád špehuje co se šustne na chodbě?
<a> no a ...?
<b> posledně když jsme spolu byli na pivku tak jsme měli každej asi 4 kousky a byli jsme v pohodě. ona tatovi nakecala že jse byl jak dělo :D přitom mi jen spadli klíče :D :D
<a> a proč tak řvala?
<b> protože jsem vzal lihovku a to zasraný kukátko jsem jí začmáral :D
<a> tvl a co z toho teda bude?
<b> práskla to tatovi s tím že to vyčistím nebo koupím nový :D
<a> to nebude drahý ne? :D :D
<b> jenže já ji teď budu asi i dveře protože jsem k tomu kukátku domaloval ještě jedno. teď mají přez celý dveře smajlíka :D :D
<a> .....už letím. počkej :D
Komentář: zvědavá sousedka
{
class PanDynamicky
{
int panCislo;
public PanDynamicky dalsiPan;
public PanDynamicky(int panCislo)
{
this.panCislo = panCislo;
dalsiPan = null;
}
}
class PanZasobnik
{
Random panNahodny = new Random();
PanDynamicky panZacatek;
PanDynamicky panUkazatel;
public PanZasobnik()
{
panZacatek = new PanDynamicky((int)panNahodny.Next());
panUkazatel = panZacatek;
PanRekurentni();
}
public void PanRekurentni()
{
panUkazatel.dalsiPan = new PanDynamicky((int)panNahodny.Next());
panUkazatel = panUkazatel.dalsiPani;
PanRekurentni();
}
}
[STAThread]
static void Main()
{
PanZasobnik panNekonecnySpojitySeznam = new PanZasobnik();
}
}
Komentář: Jednou takhle při vysvětlování dynamických struktur
<a> osud mi právě ukázal cestu
<a> dívala jsem sa na uložto, jestli tam není ke stažení něco z doporučných sraček na přijímačky
<b> do Zlína?
<a> na ja...ale místo "Jak se naučit a trénovat logické myšlení" mi to našlo akorát "jak se fotí a točí porno"
<a> V učebnách jsou PC + dataprojektory, prezentaci si ulož.te na flash i ve starší verzi Word 1997 - 2003, aby někde nenastal problém.
Komentář: Deformace piráta
<m> sever, jich, vychod, zapad :D (text Metrix - Hejtrs v rohu)
<w> jich ty letos maturuješ? :D
<m> byls na mym maturaku ty woe.. :D
<w> já vim ty woe.. ale jich? :D
<m> ku*va to si delas p*del :D
<m> jezis
<m> ted se stydim, normalne deset ran bičem
<w> ještě že bič se píše s měkkym, bych jinak napsal, ať na sebe nejsi tak tvrdej..
<a> s akymi problemami sme sa stretli pocas robenia semestralky? ma to byt v dokumentacii.
<b> 1 NP ťažký problém neochotného vyučujúceho - riešené heuristickou analýzou zahraničných internetových diskusií
<b> 2 Polynomicky transformovaný problém japonsky lokalizovanej angličtiny v prednáškach - transformované za pomoci generického modelu syntetizátora ľudskej reči
<b> 3 Problém kvantity učiva o zložitosti Ω(a^n), kde 'a' je počet predmetov tohto semestra a 'n' počet semestrálnych prác - riešené usporiadaním spektra vypočítaného
<b> diskrétnou Fourierovou transformáciou aproximovaných funkcií využiteľnosti učiva s jeho náročnosťou(časovou, vedomostnou a psychickou). Následné určenie priorít
<b> mal na starosti každý člen skupiny zvlášť.
Komentář: Zaklady databazovych systemov na FRI-Uniza
f = - 10*x^3 + 110*x^2 - 400*x + 460; df=diff(f,x)
>>df = - 30*x^2 + 220*x - 400
<J> Zkus si to, co jsi napsala vložit do MATLABu.
clear all; close all; clc;
f =- 10*x^3 + 110*x^2 - 400*x + 460
df=diff(f, x)
O flašku vína, že to nebude fungovat!
<Z> Doprdele... Mně se teď všechno smazalo! AAAAAAAAaa Příště ti na tyhle příkazy kašlu!!!
<J> Japato? Že by Clear all...?
Komentář: Když se můžete spolehnout na Ctrl+C - Ctrl+V...
<a> mám problém, vychází mi z matiky 3
<b> já taky, vychází mi koule ....
<a> vážně? s tím půjde něco udělat, jaké tam máš známky?
<b> Známky? Já se bavím o tom že si musím koupit větší trenky!
<a> :D :D
<A> Být holka, tak jdu na VUT, aby mě denně obletovaly desítky kluků, kteří doufají, že jim dám.
<Romana> Jako holka na vut musím velice nesouhlasit!! Polovina kluků na FSI VUT má problém se s holkou jen bavit, natož ji obletovat.
<Tomáš> S obletováním může být technickej problém.... on né každej vlastní pájku...
Komentář: Vysoké UČENÍ Technické..
<kolega> jak se jmenuje ten předmět?
<kohout> jaký?
<kolega> no ten, do kterého děláme spolu celý víkend tu prezentaci
<kohout> tak to ti nereknu
Komentář: konec semestru