Hlášky hodnocené záporně uživatelem „Shark94“
<A> Kluci, komu chybí červené trenky s černým drakem na boku? Objevil jsem je ráno.
<B> Ty jsou moje! Jsem si říkal kde jsou, když jsem se vzbudil nahej :-D Takovou chlastačku už nikdy! :-D
<B> Kdes je našel?
<A> Na sobě :-(
<Pavel> Tak jsem dneska potkal ve měste tvojí ségru ...
<Pavel> Zajimalo by mě do jaký míry je výstřih výstřihem a kdy už jsou to prostě vytažený kozy :D
<Peeterson> Katce je 14, ruce pryč, Petrovi vyřídim že jsi ho scháněl. Táta
Komentář: Hádám že na návštěvu už nepujdu :/
<a> osud mi právě ukázal cestu
<a> dívala jsem sa na uložto, jestli tam není ke stažení něco z doporučných sraček na přijímačky
<b> do Zlína?
<a> na ja...ale místo "Jak se naučit a trénovat logické myšlení" mi to našlo akorát "jak se fotí a točí porno"
<a> V učebnách jsou PC + dataprojektory, prezentaci si ulož.te na flash i ve starší verzi Word 1997 - 2003, aby někde nenastal problém.
Komentář: Deformace piráta
<a> Si tu?
<b> Ne ty pičo lovím slony na balkoně, chceš taky jednoho?
<a> Tož chtěl sem ti poslat nejaků fotku, ale když ty tak na mna tak nevim...
<b> A cos kurva čekal na taků otázku? Páva z Lešné?
Komentář: :D Rozhovor na fb
<m> sever, jich, vychod, zapad :D (text Metrix - Hejtrs v rohu)
<w> jich ty letos maturuješ? :D
<m> byls na mym maturaku ty woe.. :D
<w> já vim ty woe.. ale jich? :D
<m> ku*va to si delas p*del :D
<m> jezis
<m> ted se stydim, normalne deset ran bičem
<w> ještě že bič se píše s měkkym, bych jinak napsal, ať na sebe nejsi tak tvrdej..
<a> s akymi problemami sme sa stretli pocas robenia semestralky? ma to byt v dokumentacii.
<b> 1 NP ťažký problém neochotného vyučujúceho - riešené heuristickou analýzou zahraničných internetových diskusií
<b> 2 Polynomicky transformovaný problém japonsky lokalizovanej angličtiny v prednáškach - transformované za pomoci generického modelu syntetizátora ľudskej reči
<b> 3 Problém kvantity učiva o zložitosti Ω(a^n), kde 'a' je počet predmetov tohto semestra a 'n' počet semestrálnych prác - riešené usporiadaním spektra vypočítaného
<b> diskrétnou Fourierovou transformáciou aproximovaných funkcií využiteľnosti učiva s jeho náročnosťou(časovou, vedomostnou a psychickou). Následné určenie priorít
<b> mal na starosti každý člen skupiny zvlášť.
Komentář: Zaklady databazovych systemov na FRI-Uniza
<a> ten můj spolubydlící je fakt magor
<b> jak to?
<a> včera jsme myli nádobí, protože se začalo kupit, tak jsme se rozdělili, že já budu mýt a on utírat
<a> meju příbory a ten blázen je skládá do mikrovlnky
<a> tak se ho ptám, co to jako dělá, a on: 'no co, se s tím nebudu srát a rychle je vysuším, ne?'
<a> Jsi tu?
<b> Ne
<a> Jo, a kdo to mluví?
<b> Záznamník
<a> Tohle není telefon, <b>
<b> Fakt? Tak sorry..
<b> Já si myslel, že Skype má funkci volání
<a> To má, ale tohle je psaní...
<b> Fakt? To jsem nevěděl..
<a> A co ještě nevíš?
<b> Kolik že je vlastně 2+2?
Komentář: Ten toho moc neví..
<ona > mimi, za chvíli zavolám?
<on> ja ti dam mimi...
<on> jojo uz se tesim muskulusicku
<ona> neeeeee
<ona> fakt se těšíš?
<on> jo moc
<ona> já taky, vždycky mě uklidní ten tvuj hlásek
<on> me taky
<on> kdyz nepenis zrovna
<ona> nechybi ti tam mezera? :D
<on> co?
<on> NE ! 'nepěníš'' ježiš :/