Hlášky hodnocené záporně uživatelem „xkobram“
<a> ještě větší kravina :D
<b> nene :D
<a> né znamená ano :D
<b> ani omylem :D
<a> no já se nemýlil :D
<b> naopak
<a> naopak ses mýlila ty :D správně :D
<b> ale nee :D
<a> né znamená souhlas :DD
<a> Prosím tě, mám pocit, že mi to nefunguje. Tobě to funguje?
<a> Nevíš, kde by mohl být problém?
<b> Samozřejmě, že vím
<a> Kde??
<b> Typoval bych, že bude někde mezi židlí a klávesnicí
-!- <a> has quit
Komentář: Starý, ohraný, ale vždycky pobaví
<a> Zase knedlík?
<b> Kdybych měla přirovnat knedlík k některé z osob podle toho, jak je mám ráda, tak knedlík bys byl ty.
<Moje děvče> Zlatko, viděla jsem tě v televizi :)
<Já> Jo fakt?
<Moje děvče> Jasan :P
<Já> a kde???
<Moje děvče> Na Animal Planet :D :D :D
{
class PanDynamicky
{
int panCislo;
public PanDynamicky dalsiPan;
public PanDynamicky(int panCislo)
{
this.panCislo = panCislo;
dalsiPan = null;
}
}
class PanZasobnik
{
Random panNahodny = new Random();
PanDynamicky panZacatek;
PanDynamicky panUkazatel;
public PanZasobnik()
{
panZacatek = new PanDynamicky((int)panNahodny.Next());
panUkazatel = panZacatek;
PanRekurentni();
}
public void PanRekurentni()
{
panUkazatel.dalsiPan = new PanDynamicky((int)panNahodny.Next());
panUkazatel = panUkazatel.dalsiPani;
PanRekurentni();
}
}
[STAThread]
static void Main()
{
PanZasobnik panNekonecnySpojitySeznam = new PanZasobnik();
}
}
Komentář: Jednou takhle při vysvětlování dynamických struktur
<a> V učebnách jsou PC + dataprojektory, prezentaci si ulož.te na flash i ve starší verzi Word 1997 - 2003, aby někde nenastal problém.
Komentář: Deformace piráta
<m> sever, jich, vychod, zapad :D (text Metrix - Hejtrs v rohu)
<w> jich ty letos maturuješ? :D
<m> byls na mym maturaku ty woe.. :D
<w> já vim ty woe.. ale jich? :D
<m> ku*va to si delas p*del :D
<m> jezis
<m> ted se stydim, normalne deset ran bičem
<w> ještě že bič se píše s měkkym, bych jinak napsal, ať na sebe nejsi tak tvrdej..
<a> s akymi problemami sme sa stretli pocas robenia semestralky? ma to byt v dokumentacii.
<b> 1 NP ťažký problém neochotného vyučujúceho - riešené heuristickou analýzou zahraničných internetových diskusií
<b> 2 Polynomicky transformovaný problém japonsky lokalizovanej angličtiny v prednáškach - transformované za pomoci generického modelu syntetizátora ľudskej reči
<b> 3 Problém kvantity učiva o zložitosti Ω(a^n), kde 'a' je počet predmetov tohto semestra a 'n' počet semestrálnych prác - riešené usporiadaním spektra vypočítaného
<b> diskrétnou Fourierovou transformáciou aproximovaných funkcií využiteľnosti učiva s jeho náročnosťou(časovou, vedomostnou a psychickou). Následné určenie priorít
<b> mal na starosti každý člen skupiny zvlášť.
Komentář: Zaklady databazovych systemov na FRI-Uniza
<on> prosímtě jak máte dneska otevřený?
<ona> myslím od čtyř do pěti:)
<on> to je hezký... tak mám počkat až za dvacet minut budeš myslet?
Komentář: Mají doma obchod (15:42)
<Radan> co jezdí z motolský nemocnice na hlavák?
<Dušan> 9
<Marcellini> sanitka?
<Kateřina> nic
<Radan> vyčerpávající
Komentář: vyhledání spoje :-D