Hlášky hodnocené záporně uživatelem „insaina“
<a> no tak clovece, bol to priklad ako si poradit...pouzi proste svoju "palicu" a mozna na nieco prides...necakaj ze vsetko za teba niekto vyriesi a ty prides na hotove... ak chces nieco "zadarmo" tak proste porozmyslaj sam!
<b> Ok, porozmyslam o tom.
14:55 <a> tak jo máš kredit?
14:56 <b> ne :-(
14:56 <a> ani na prozvonění nemáš?
14:57 <b> ne :-(
14:58 <a> ;-(
15:00 <a> a mohu ti dobít kredit?
15:00 <b> myslíš to vážně?
15:02 <a> jo
15:03 <b> tak jo :-)
15:03 <a> akorád mi něco chybí abych ti jo mohl dobít
15:04 <b> *** *** ***
15:05 <a> ty seš ta nejhodnější žena na celém světě tak za 20 minut sem tu tak zatim pa
15:05 <b> jj pá :-)
15:57 <a> sem zpět
16:30 <a> ale tobě je to asi jedno viď
Komentář: mezi tím mi dobil kredit :D to mi stačilo :D a nebylo to poprvý ani naposled :-) je hloupej :D
<a> Měl bys tenhle den zpívat smuteční písně.
<b> Ale vždyť dneska mám narozeniny! Uběhlo právě 16 let od mého narození.
<a> No právě!
<a> Ahojky_=))..Vrrrrr jsi Fakt Krásná holka Moc Moc =)).. Rád bych si s tebou psal a i Seznámil tEda jestli budeš chtít_=)).. Jsi určo Super holka Rád bych byl tvůj KáMoš_=)).
<b> 11. Diagnostika dysgrafie – co je a co není dysgrafie s ohledem na vývoj dětského rukopisu. Akreditace MŠMT ČR č. j. 15 617/2007-25-308 Lektorka: PhDr. Emílie Šranková. Program: – vývojové etapy dětského rukopisu a jeho zlomová stádia v souvislosti se stádii zrání osobnosti; – varovné znaky v dětském písmu, týkající se osobnosti dítěte, a typické znaky dysgrafie ve stejném období; srovnání mnoha dětských rukopisů v minimálně desetiletém období, dětí velmi problémových i bezproblémových a dětí se speciálním poruchami učení; výklad dětského rukopisu jako materiálu, který obsahuje mnoho aktuálních informací o eventuálních vývojových poruchách a zvratech, se kterými se může a mělo by se pracovat a které má každý z pedagogů, rodičů i poradenských pracovníků k disposici; úskalí diagnostikování dysgrafie a argumentace pro nepřiměřené množství takto diagnostikované poruchy; – dětské písmo je bráno pro diagnostiku dysgrafie jako primární signál této specifické poruchy učení; je důležitým signálem o psychomotorickém vývoji dítěte; psaní je velmi náročný pohyb s fixovanou stopou, ve které lze rozpoznat odchylky tvarů, plynulosti tahu, sklonu a dalších prvků písma, které lze prediagnostikovat jako dysgrafii; na základě identifikace těchto varovných markantních odchylek lze s dítětem dále individuálně pracovat a vystopovat i další doprovodné poruchy, související s dysgrafií. Určeno: psychologové
<a> co děláš?
<martini> ale, čet sem si ve fyziologii něco o motivaci, pač mě zajímalo proč nemam motivaci
<martini> a pak sem si čet o spánku a usnul sem u toho.. až dopiju pivo mam v plánu přečíst si něco o učení.. snad to bude mít podobnej vliv jako u předchozích případů..
<martini> doufam, že ne ten, že u toho usnu..
<a> tY kRáwO toMU bYS neuWěŘil cO SE mI staLo :o xD
<b> Nemůžeš psát jako člověk? V mluvené řeči přece taky nestřídáš malá a velká písmena, neříkáš dvojitá v místo jednoduchých ani nepřiděláváš smajlíky!
* a ide vecerat
<b> dobre opicie prso prajem....
<a> coze?
<b> bon apetit = ape + tit = opicie prso :-D
<a> :-D rofl
<x> *****nejfíc♥♥..Věděla jsem,že můj přítel je "tam
<x> dole" dost vyvynutej,ale až tak,ne mu není kondom to jsem
<x> nečekala.****...ale bylo to sladký.** Děkuji lásko♥♥♥Miluji tě♥♥"
Komentář: piča detected? :-)
<Werunka> Ty pi*o :D :D :D :D :D :D Se tu asi pochčiju :D :D :D Ta ségra mě raz zabije :D :D Mi dělala účes,řekla mi že vypadám jako příšera,pak že jsem kráva a mám udělat Bůůů :D :D :D :D Se mnou to málem seklo :D :D :D :D
<a> cize moji rodicia odchadzaju do rima, o 6 dni :)
<b> a nechceli ist do talianska?