Hlášky hodnocené záporně uživatelem „finnean“
<a> Tak co, povedlo se ti najít ty její ztracené maily?
<b> O čem to mluvíš?
<a> Jak jsi ráno říkal, že tam k ní musíš, že jí zmizely všechny maily...
<b> Jo tohle. Ano našel jsem je.
<a> A co s něma prosímtě provedla?
<b> Přesunula do koše...
<a> xDDD
Komentář: ženy...
<a> Čau, jak to jde?
<b> rrdhjzshrjhgtrsz5t4+
<b> 14654uhijop kjihzgtfdsr54¨
<b> )úpoiudtrsfjklů§
<b> ¨835247654edfghjuiíá0edrtzuikýu m,njbvbght5746286+96
<a> Co to proboha meleš?!
<b> Promiň, máma mi vytírala klávesnici..
<a> hej co znamená to idk???
<b> Nevim
<a> :DD tak proč to furt píšeš???
<a> u nas v Gelnici sa uz neda nic chytit
<b> Tak to mate dobre. U nas sa da chytit vsetko od chripky az po AIDS.
Komentář: debata ohladom pokrytia DVB-T
<a> heeej nemáš doma černou nebo nějakou tmavou nit?
<b> k cemu?
<a> potřebuju si zašít legíny a mám jen bílou nit :-)
<b> si to zasij tou bilou ne
<a> jo, černý legíny bílou nití (y)
<b> vsak si to zasij z druhe strany
Komentář: *facepalm*
<a> Si tu?
<b> Ne ty pičo lovím slony na balkoně, chceš taky jednoho?
<a> Tož chtěl sem ti poslat nejaků fotku, ale když ty tak na mna tak nevim...
<b> A cos kurva čekal na taků otázku? Páva z Lešné?
Komentář: :D Rozhovor na fb
<m> sever, jich, vychod, zapad :D (text Metrix - Hejtrs v rohu)
<w> jich ty letos maturuješ? :D
<m> byls na mym maturaku ty woe.. :D
<w> já vim ty woe.. ale jich? :D
<m> ku*va to si delas p*del :D
<m> jezis
<m> ted se stydim, normalne deset ran bičem
<w> ještě že bič se píše s měkkym, bych jinak napsal, ať na sebe nejsi tak tvrdej..
<a> s akymi problemami sme sa stretli pocas robenia semestralky? ma to byt v dokumentacii.
<b> 1 NP ťažký problém neochotného vyučujúceho - riešené heuristickou analýzou zahraničných internetových diskusií
<b> 2 Polynomicky transformovaný problém japonsky lokalizovanej angličtiny v prednáškach - transformované za pomoci generického modelu syntetizátora ľudskej reči
<b> 3 Problém kvantity učiva o zložitosti Ω(a^n), kde 'a' je počet predmetov tohto semestra a 'n' počet semestrálnych prác - riešené usporiadaním spektra vypočítaného
<b> diskrétnou Fourierovou transformáciou aproximovaných funkcií využiteľnosti učiva s jeho náročnosťou(časovou, vedomostnou a psychickou). Následné určenie priorít
<b> mal na starosti každý člen skupiny zvlášť.
Komentář: Zaklady databazovych systemov na FRI-Uniza
<a> Jsi tu?
<b> Ne
<a> Jo, a kdo to mluví?
<b> Záznamník
<a> Tohle není telefon, <b>
<b> Fakt? Tak sorry..
<b> Já si myslel, že Skype má funkci volání
<a> To má, ale tohle je psaní...
<b> Fakt? To jsem nevěděl..
<a> A co ještě nevíš?
<b> Kolik že je vlastně 2+2?
Komentář: Ten toho moc neví..
<ona > mimi, za chvíli zavolám?
<on> ja ti dam mimi...
<on> jojo uz se tesim muskulusicku
<ona> neeeeee
<ona> fakt se těšíš?
<on> jo moc
<ona> já taky, vždycky mě uklidní ten tvuj hlásek
<on> me taky
<on> kdyz nepenis zrovna
<ona> nechybi ti tam mezera? :D
<on> co?
<on> NE ! 'nepěníš'' ježiš :/