Hlášky hodnocené záporně uživatelem „fido63“
<Já> My jsme tady asi jediní normální Kozliku!
Komentář: Kozlik = kamarádka
<Anička> No a závěrem toho je, že první bylo vajíčko z ryb!
Komentář: Aneb závěr vyčerpávající odpovědi na dotaz co bylo první: Slepička nebo vajíčko?
<Já> no a co šunka z krávy?
<Anička> z krávy je taky šunka?
<Já> No jasně to ej přece hovězí!
<Anička> Hovězí? Já ymslela že Hovezí je z prasete!
<já> Hej,mami...víš že LeBron je muj černej brácha...
<máma> Vážně? Jak si k němu přišel???
<já> No to bys mi měla říct ty...
Komentář: Rozhovor s matkou...
<a> jako fakt haluz! :-D
<b> co?
<a> Stojím před našimi krbovými kamny, nahřívám se otočen ke kamnům obličejem. Máma na mě z křesla hodí svůj moudrý pohled, vedle své sklenky vína nataženou ruku a povídá: "Přestaň si už konečně nahřejvat ty koule a koukej jít chrápat". :-D jako LOL
<b> lol.... :-D
<a> Pičo
<a> Demence
<a> Přijde tu segra mala
<a> a vyplivne tu na mě kukuřici z popcornu.. tu nevypraskanou...
<b> :D :D :D
<a> jsem nasrany
<b> frajerka
<a> mam od toho celý stůl
<a> Ahojky_=))..Vrrrrr jsi Fakt Krásná holka Moc Moc =)).. Rád bych si s tebou psal a i Seznámil tEda jestli budeš chtít_=)).. Jsi určo Super holka Rád bych byl tvůj KáMoš_=)).
<b> 11. Diagnostika dysgrafie – co je a co není dysgrafie s ohledem na vývoj dětského rukopisu. Akreditace MŠMT ČR č. j. 15 617/2007-25-308 Lektorka: PhDr. Emílie Šranková. Program: – vývojové etapy dětského rukopisu a jeho zlomová stádia v souvislosti se stádii zrání osobnosti; – varovné znaky v dětském písmu, týkající se osobnosti dítěte, a typické znaky dysgrafie ve stejném období; srovnání mnoha dětských rukopisů v minimálně desetiletém období, dětí velmi problémových i bezproblémových a dětí se speciálním poruchami učení; výklad dětského rukopisu jako materiálu, který obsahuje mnoho aktuálních informací o eventuálních vývojových poruchách a zvratech, se kterými se může a mělo by se pracovat a které má každý z pedagogů, rodičů i poradenských pracovníků k disposici; úskalí diagnostikování dysgrafie a argumentace pro nepřiměřené množství takto diagnostikované poruchy; – dětské písmo je bráno pro diagnostiku dysgrafie jako primární signál této specifické poruchy učení; je důležitým signálem o psychomotorickém vývoji dítěte; psaní je velmi náročný pohyb s fixovanou stopou, ve které lze rozpoznat odchylky tvarů, plynulosti tahu, sklonu a dalších prvků písma, které lze prediagnostikovat jako dysgrafii; na základě identifikace těchto varovných markantních odchylek lze s dítětem dále individuálně pracovat a vystopovat i další doprovodné poruchy, související s dysgrafií. Určeno: psychologové
<a> tY kRáwO toMU bYS neuWěŘil cO SE mI staLo :o xD
<b> Nemůžeš psát jako člověk? V mluvené řeči přece taky nestřídáš malá a velká písmena, neříkáš dvojitá v místo jednoduchých ani nepřiděláváš smajlíky!
<Mrena> o C: Ma velice maly penis!!
<Mrena> penis je to co mas mezi nohama, nepremyslej nad tim cizim slovem
<Venca> Nejsem kokot narozdil od romana penis pouzivam
<Mrena> Si s nim odemykas dvere ne?
<Venca> S nim placnu pres futra a otevrou se i okna na druhy strane baraku
<Mrena> udelej to
<Venca> Ne naposled sem to udelal 11.9.2001
<Mrena> a nebyl si v letadle??