Hlášky hodnocené záporně uživatelem „tomzi“
<a> mohl jsem z toho mít za 3......
<b> Po mě chtěl učitel na ájinu ať mu řeknu jak se řekne kyselí jogurt.... Já odpověděl "White activia"
<a> :DDDDDDDDD
Komentář: Aneb debata o známkách
<a> Napisem kludne aj v C++
<a> A nic nepredavam..
<a> Uz ani nemam ten program v com som tu stranku robil..
<a> Btw rozdiel medzi C# a C++ su len kniznice..
Komentář: Nemam silu komentovat...
<a> Dobrý den, prosím z PC manželka při luxování vytrhla omylem drát, tak prosím, pošlete někoho aby ho zapojil.
<Ajťák> A jak vypadá?
<a> No, tak 178 cm, 80 kilo, blond vlasy, lehce nazelenalý pči, vrásky v ksichtě...
<Ajťák> Myslim ten drát...
<a> Aha, černej
Komentář: Stává se
<a> no sou takový, co sou zatížený na panice. Ale to by už u <c> byly. To vyzařuje na dálku :)
<b> to jo no :D to vědí i v Americe.
<a> i v v Severní Korei :)
<b> a koukni co to s nima dělá.
<Pavel> Tak jsem dneska potkal ve měste tvojí ségru ...
<Pavel> Zajimalo by mě do jaký míry je výstřih výstřihem a kdy už jsou to prostě vytažený kozy :D
<Peeterson> Katce je 14, ruce pryč, Petrovi vyřídim že jsi ho scháněl. Táta
Komentář: Hádám že na návštěvu už nepujdu :/
<a> Bafiki baf!
<b> jujky
<b> AŽ SE MI ZAPNUL CAPSLOCK
Komentář: nejvyšší stádium leknutí :D
<a> Si tu?
<b> Ne ty pičo lovím slony na balkoně, chceš taky jednoho?
<a> Tož chtěl sem ti poslat nejaků fotku, ale když ty tak na mna tak nevim...
<b> A cos kurva čekal na taků otázku? Páva z Lešné?
Komentář: :D Rozhovor na fb
<m> sever, jich, vychod, zapad :D (text Metrix - Hejtrs v rohu)
<w> jich ty letos maturuješ? :D
<m> byls na mym maturaku ty woe.. :D
<w> já vim ty woe.. ale jich? :D
<m> ku*va to si delas p*del :D
<m> jezis
<m> ted se stydim, normalne deset ran bičem
<w> ještě že bič se píše s měkkym, bych jinak napsal, ať na sebe nejsi tak tvrdej..
<a> s akymi problemami sme sa stretli pocas robenia semestralky? ma to byt v dokumentacii.
<b> 1 NP ťažký problém neochotného vyučujúceho - riešené heuristickou analýzou zahraničných internetových diskusií
<b> 2 Polynomicky transformovaný problém japonsky lokalizovanej angličtiny v prednáškach - transformované za pomoci generického modelu syntetizátora ľudskej reči
<b> 3 Problém kvantity učiva o zložitosti Ω(a^n), kde 'a' je počet predmetov tohto semestra a 'n' počet semestrálnych prác - riešené usporiadaním spektra vypočítaného
<b> diskrétnou Fourierovou transformáciou aproximovaných funkcií využiteľnosti učiva s jeho náročnosťou(časovou, vedomostnou a psychickou). Následné určenie priorít
<b> mal na starosti každý člen skupiny zvlášť.
Komentář: Zaklady databazovych systemov na FRI-Uniza
<a> ten můj spolubydlící je fakt magor
<b> jak to?
<a> včera jsme myli nádobí, protože se začalo kupit, tak jsme se rozdělili, že já budu mýt a on utírat
<a> meju příbory a ten blázen je skládá do mikrovlnky
<a> tak se ho ptám, co to jako dělá, a on: 'no co, se s tím nebudu srát a rychle je vysuším, ne?'