Hlášky hodnocené záporně uživatelem „kudlajz“
<a> Hele co říkáš na ten novy vzhled lamera?
<b> No vypada to jako by tam sla spatna hlaska, vsechno to zeblila a odesla. No a ty dobré hlášky neměli čas to uklidit, ptž se starali o své komentáře a úspěšnost tak je to zelené;-)
<a> ROFL!
Komentář: :D
<ona> Changed status to: Když ti někdo život ničí, usměj se a maj ho v piči.
<on> Když ti někdo život ničí, usměj se a přetáhni ho tyčí :)
<ona> cože ???
<on> status ....
<ona> a proč mně ??
<ona> nebo počkej, co s ním ?!?!
<on> pochopíš časem ....
Komentář: ...
<a> tak norton mi ted napsal: z duvodu bezpecnosti vypnete program windows firewall...
<Johny> som si narazil prst do rite
<Johny> az tak ne ale bolelo kurnik
<Johny> sa mi to prvykrat podarilo
<Tatiana> Michal, nice hair ;-)
<Michal> Thank you :)
<Tatiana> Where are you from?
<Michal> Czech republic and you ?
<Tatiana> Slovak republic :D
Komentář: na chatu při online pokeru :D
<a> Ahojky_=))..Vrrrrr jsi Fakt Krásná holka Moc Moc =)).. Rád bych si s tebou psal a i Seznámil tEda jestli budeš chtít_=)).. Jsi určo Super holka Rád bych byl tvůj KáMoš_=)).
<b> 11. Diagnostika dysgrafie – co je a co není dysgrafie s ohledem na vývoj dětského rukopisu. Akreditace MŠMT ČR č. j. 15 617/2007-25-308 Lektorka: PhDr. Emílie Šranková. Program: – vývojové etapy dětského rukopisu a jeho zlomová stádia v souvislosti se stádii zrání osobnosti; – varovné znaky v dětském písmu, týkající se osobnosti dítěte, a typické znaky dysgrafie ve stejném období; srovnání mnoha dětských rukopisů v minimálně desetiletém období, dětí velmi problémových i bezproblémových a dětí se speciálním poruchami učení; výklad dětského rukopisu jako materiálu, který obsahuje mnoho aktuálních informací o eventuálních vývojových poruchách a zvratech, se kterými se může a mělo by se pracovat a které má každý z pedagogů, rodičů i poradenských pracovníků k disposici; úskalí diagnostikování dysgrafie a argumentace pro nepřiměřené množství takto diagnostikované poruchy; – dětské písmo je bráno pro diagnostiku dysgrafie jako primární signál této specifické poruchy učení; je důležitým signálem o psychomotorickém vývoji dítěte; psaní je velmi náročný pohyb s fixovanou stopou, ve které lze rozpoznat odchylky tvarů, plynulosti tahu, sklonu a dalších prvků písma, které lze prediagnostikovat jako dysgrafii; na základě identifikace těchto varovných markantních odchylek lze s dítětem dále individuálně pracovat a vystopovat i další doprovodné poruchy, související s dysgrafií. Určeno: psychologové
<Kamaratka> nemohla otvorit C, tak sme to so spoluziakom zacali riesit :
<FallenAngel> dokazes si cez prikazovy riadok otvorit Ccko ?
<<J4NC1> : vyskusaj tam zadat C:\start
<FallenAngel®> : ked dam C:/start
<J4NC1> : goooool
<FallenAngel®> : napise ze C:/ neni nazvom vnutorneho ani vonkajsieho prikazu spustitelneho programu
<J4NC1> : sak lebo mas to lomitko naopak, kukni jak ho mam ja
<J4NC1> : uz to mam
<FallenAngel®:> no skus
<J4NC1> : napis tam toto: start C:\
<FallenAngel®:> a pochopi to aj XPcko ? :D
<A> potom som to zacal vysvetlovat kamaratke cez FB... Zaklady IT pre zenu cez facebook.. Musel som znizit svoje IQ na primeranu hodnotu a az potom zacat :
21:17 <Barborka> kde je ikona win?
21:18 <Ja> 2 klavesa z lava uplne dole take okienka styri to drz a stlac R
21:19 <Barborka> jaj no dik
21:19 <Ja> ale to neni setko to je len zaciatok otvorilo sa ti male okienko ze spustit ze ? zee ?
21:20 <Barborka> ano
21:20 <Ja> tam napis CMD
21:20 <Barborka> isto?
21:20 <Ja> isto
21:21 <Barborka> mam a co teraz?
21:21 <Ja> vyskocila cierna tabulka... mas ?
21:22 <Barborka> ano čo dalej?
21:23 <Ja> a tam napis toto : start C:\
21:24 <Barborka> to za tou sipkou? tam to mam napisat?
21:24 <Ja> za dvojbodkou start C:\ okopiruj si to
21:26 <Barborka> C:\Documents and settings\Barboruska> to mam vymazat ci?
21:27 <Ja> pred to C:\ atd napis start
21:27 <Barborka> ok... tam sa neda kliknut mozem to akurat vymazat
21:27 <Ja> to co mas napisane si ty
21:28 <Barborka> pred to C sa mi neda pisat musim to cele vymazat aby som to mohla napisat
21:28 <Ja> napis start C:\ a neries dalej
21:28 <Barborka> a furt neviem či za tym, alebo do noveho riadku alebo ci to mam vymazat
21:28 <Ja> za tym... mas ?
21:29 <Barborka> mne sa tam neda dat ta lomka
21:30 <Ja> ked mas anglicku klavesnicu je uplne nalavo druha klavesa druhy riadok od spodu mas ?
21:31 <Barborka> no mam to konecne a co teray?<
21:31 <Ja> teraz stlac enter ? :D a otvori ti to (snad) Cko
21:32 <Barborka> a4o to spravi ? nic... hodilo mi to dalsi riadok
21:32 <Ja> jak nic ?! co to napisalo ?
21:32 <Barborka> jeb na to nejde mi to hodilo mi to druhz riadok a to iste mi to pisalo
21:33 <Ja> a neotvorilo ti to naaahodou okno ktore je Ccko zlozka ?
21:33 <Barborka> no az teraz
21:33 <Ja> zeny...
21:33 <Barborka> ale co, ***** notebook pomaly
Komentář: Zeny a IT...
<a> to je neco, jako zdrojak v cloveku, taky je tam vsechno zakodovany ve slozitejch syntaxach a je tam do pismene zapsane, co kdy, jak a kam co ma rust atp :D :D
<b> takze to ma vlastni konstanty a nenacita to promenny z externich zdroju... takhle? :D
<a> skoro :D
<a> vlastne doslova :D kdyz soulozis, tak to nenacita data partnerky, ale zachovava si sce vlastni :D
<b> ktery v nekterych pripadech muzes odeslat na druhej terminal
<b> kterej si je vezme a spoji s puvodnima
<b> cim vznikne novej zdrojak
<b> kterej ma i vystup
<a> asi tak a tam je zkompilujes, a zkomprinujes dohromady a vznikne novy zdrojak :D
<a> asi tak :D
<a> presne, dokonale :D
<b> a nove zkompilovanej zdrojak ma vlastni algoritmy, podle kterejch se zacne ridit, az dojde na uroven puvodniho
Komentář: ach jo, degenerace :)
<a> čau, jak bylo včera na pivu?
<b> no dobře si mě borka dala
<b> prý ukažte občanky, tak pepa ukázal a já jelikož ještě nemám 18, tak jsem to zahrál, že jsem přijel autem a nechal jsem si doklady vevnitř
<a> a co ona?
<b> že řidičům nenalívá...
<a> :D