Hlášky hodnocené záporně uživatelem „MartinezZ“
<ona> 13:17:04 8/05/2010 jo a mohli bychom si konečně vrátit ty věci...
<on> 11:21:27 15/05/2010 to bychom mohli, uz me prestalo bavit chodit v jednejch spodkach....
<on> mg..
<ona> něco proti??:P
<on> pesti, teleskop, noze, zbran, hudbu....
Komentář: Hugo Toxx...
03:01:34 < gr1ff1n> oje. spolubydlic blije
03:01:41 < gr1ff1n> vsude kolem sebe
03:06:04 < gr1ff1n> tyvole ten ma divnej reflex. vybehnul ven a poblil cely schody
Komentář: Jednou gr1ff1n, ted zase spolubydlici.
<a> nauč se odpovídat na otázku
<b> jistě
<a> kolik ti je?
<b> včera mi nebylo 60
<a> to je divný
<b> co?
<a> víš co to je deja vu ne ?
<b> ne :-D
<a> tak popros tetu wiki
<b> tak prosím tebe abysi mi to řekl :-D
<a> http://cs.wikipedia.org/wiki/Deja_vu
<a> prostě vidíš něco a máš pocit že už si to viděla
<a> takhle bych to popsal já
<b> dežaví
<b> jo to vim cotoje
<a> :D
<b> jo taghle se to ale řiká :/
<a> ale jinak se říká a jinak píše
<b> neva :/
Komentář: No,nevim váš názor,ale já se chvíli smál :D
<a> tak norton mi ted napsal: z duvodu bezpecnosti vypnete program windows firewall...
<Johny> som si narazil prst do rite
<Johny> az tak ne ale bolelo kurnik
<Johny> sa mi to prvykrat podarilo
<Tatiana> Michal, nice hair ;-)
<Michal> Thank you :)
<Tatiana> Where are you from?
<Michal> Czech republic and you ?
<Tatiana> Slovak republic :D
Komentář: na chatu při online pokeru :D
<a> Ahojky_=))..Vrrrrr jsi Fakt Krásná holka Moc Moc =)).. Rád bych si s tebou psal a i Seznámil tEda jestli budeš chtít_=)).. Jsi určo Super holka Rád bych byl tvůj KáMoš_=)).
<b> 11. Diagnostika dysgrafie – co je a co není dysgrafie s ohledem na vývoj dětského rukopisu. Akreditace MŠMT ČR č. j. 15 617/2007-25-308 Lektorka: PhDr. Emílie Šranková. Program: – vývojové etapy dětského rukopisu a jeho zlomová stádia v souvislosti se stádii zrání osobnosti; – varovné znaky v dětském písmu, týkající se osobnosti dítěte, a typické znaky dysgrafie ve stejném období; srovnání mnoha dětských rukopisů v minimálně desetiletém období, dětí velmi problémových i bezproblémových a dětí se speciálním poruchami učení; výklad dětského rukopisu jako materiálu, který obsahuje mnoho aktuálních informací o eventuálních vývojových poruchách a zvratech, se kterými se může a mělo by se pracovat a které má každý z pedagogů, rodičů i poradenských pracovníků k disposici; úskalí diagnostikování dysgrafie a argumentace pro nepřiměřené množství takto diagnostikované poruchy; – dětské písmo je bráno pro diagnostiku dysgrafie jako primární signál této specifické poruchy učení; je důležitým signálem o psychomotorickém vývoji dítěte; psaní je velmi náročný pohyb s fixovanou stopou, ve které lze rozpoznat odchylky tvarů, plynulosti tahu, sklonu a dalších prvků písma, které lze prediagnostikovat jako dysgrafii; na základě identifikace těchto varovných markantních odchylek lze s dítětem dále individuálně pracovat a vystopovat i další doprovodné poruchy, související s dysgrafií. Určeno: psychologové