Hlášky hodnocené záporně uživatelem „ciakval“
<a> Vyhrál jsi už amnesii?
<b> Ne, naposled, když jsem to hrál večer, tak jsem se tak vyděsil, že jsem sotva usnul.
<a> Jojo, je to trošičku strašidelný :D ..
<b> Hlavně je děsivý, když hraješ a najednou k tobě do pokoje vběhne opilej táta s prostěradlem na hlavě s tím, že "Půjdem vyděsit maminku.."
<a> Asi se dám na IT
<b> Máš holku?
<a> Mám no
<b> Nedáš
Komentář: logic
<a> mohl jsem z toho mít za 3......
<b> Po mě chtěl učitel na ájinu ať mu řeknu jak se řekne kyselí jogurt.... Já odpověděl "White activia"
<a> :DDDDDDDDD
Komentář: Aneb debata o známkách
<a> Napisem kludne aj v C++
<a> A nic nepredavam..
<a> Uz ani nemam ten program v com som tu stranku robil..
<a> Btw rozdiel medzi C# a C++ su len kniznice..
Komentář: Nemam silu komentovat...
<a> Dobrý den, prosím z PC manželka při luxování vytrhla omylem drát, tak prosím, pošlete někoho aby ho zapojil.
<Ajťák> A jak vypadá?
<a> No, tak 178 cm, 80 kilo, blond vlasy, lehce nazelenalý pči, vrásky v ksichtě...
<Ajťák> Myslim ten drát...
<a> Aha, černej
Komentář: Stává se
<Pavel> Tak jsem dneska potkal ve měste tvojí ségru ...
<Pavel> Zajimalo by mě do jaký míry je výstřih výstřihem a kdy už jsou to prostě vytažený kozy :D
<Peeterson> Katce je 14, ruce pryč, Petrovi vyřídim že jsi ho scháněl. Táta
Komentář: Hádám že na návštěvu už nepujdu :/
<a> s akymi problemami sme sa stretli pocas robenia semestralky? ma to byt v dokumentacii.
<b> 1 NP ťažký problém neochotného vyučujúceho - riešené heuristickou analýzou zahraničných internetových diskusií
<b> 2 Polynomicky transformovaný problém japonsky lokalizovanej angličtiny v prednáškach - transformované za pomoci generického modelu syntetizátora ľudskej reči
<b> 3 Problém kvantity učiva o zložitosti Ω(a^n), kde 'a' je počet predmetov tohto semestra a 'n' počet semestrálnych prác - riešené usporiadaním spektra vypočítaného
<b> diskrétnou Fourierovou transformáciou aproximovaných funkcií využiteľnosti učiva s jeho náročnosťou(časovou, vedomostnou a psychickou). Následné určenie priorít
<b> mal na starosti každý člen skupiny zvlášť.
Komentář: Zaklady databazovych systemov na FRI-Uniza
<ona > mimi, za chvíli zavolám?
<on> ja ti dam mimi...
<on> jojo uz se tesim muskulusicku
<ona> neeeeee
<ona> fakt se těšíš?
<on> jo moc
<ona> já taky, vždycky mě uklidní ten tvuj hlásek
<on> me taky
<on> kdyz nepenis zrovna
<ona> nechybi ti tam mezera? :D
<on> co?
<on> NE ! 'nepěníš'' ježiš :/
f = - 10*x^3 + 110*x^2 - 400*x + 460; df=diff(f,x)
>>df = - 30*x^2 + 220*x - 400
<J> Zkus si to, co jsi napsala vložit do MATLABu.
clear all; close all; clc;
f =- 10*x^3 + 110*x^2 - 400*x + 460
df=diff(f, x)
O flašku vína, že to nebude fungovat!
<Z> Doprdele... Mně se teď všechno smazalo! AAAAAAAAaa Příště ti na tyhle příkazy kašlu!!!
<J> Japato? Že by Clear all...?
Komentář: Když se můžete spolehnout na Ctrl+C - Ctrl+V...
<kolega> jak se jmenuje ten předmět?
<kohout> jaký?
<kolega> no ten, do kterého děláme spolu celý víkend tu prezentaci
<kohout> tak to ti nereknu
Komentář: konec semestru