Kategorie
Přihlášení
Uživatelé online
Nejnovější hlášky
Nejnovější příspěvky
TOP 10 Space Invaders
8810
naparcipiskapa
7680
Edu
7360
Finer5950
7330
RIPPERSVK
6100
mati
5970
Lemra
5630
Markuus
5080
Marthy
4800
joocker
4460
urbancikpetr
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.
resite tady blbosti :)
jak uz jsem psal, tahle vec se stala pred cca 8-10 lety, od te doby tohle koluje po firme a ja jsem to jenom predal dal. DB na ktere to bezelo byl asi Informix (verze pravdepodobne prehistoricka). Ja si docela dobre pamatuju ze jsem na nejake verzi oraclu "delete * from" urcite psal, nehlede na to, co za soft mohl mit zakaznik nainstalovany. Tolik asi k syntaxi.
Pripomnky na kvalitu supportu do jiste miry beru, ale je potreba to zase brat v historickem kontextu :). -10 let byla uplne jina era IT :) a nektere veci se proste resili ponekud jinym zpusobem. Od te doby nam pribyla hromada byrokracie a úpravy se pochopitelne dodavaji jako samospustitelne skripty, na prvni pokus se neprovadi na provozni db atd. atd. Jak rikam, tohle nema smysl resit, jedine se tomu zasmat :). A to jestli by zakaznik neco napsal nebo nenapsal a pak se divil, jaky where??.. tak je treba si uvedomit, ze je to vytrzene z kontextu (buh vi, treba to resili cely den), a proto je to taky snad i vtipne :).
Re: au... snad mal zalohu :D za mn...
bohuzel commitovano bylo (asi auto-commit), byl z toho tenkrat celkem pruser, ale zaloha pochopitelne byla... nicmene se to resilo nekolik dnu :D
Re: Kvalitni support :-)...
tak tohle koluje po firme uz nekolik let :D, to se stalo jeste v "drevnich" dobach. Šamozrejme, ze jak delete a where sly za sebou v rozmezi par vterin... jenom zakaznik byl az prilis rychly :D