Kategorie
Přihlášení
Uživatelé online
Nejnovější hlášky
Nejnovější příspěvky
TOP 10 Space Invaders
8810
naparcipiskapa
7680
Edu
7360
Finer5950
7330
RIPPERSVK
6100
mati
5970
Lemra
5630
Markuus
5080
Marthy
4800
joocker
4460
urbancikpetr
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.
Re: Neříkám, že mě to rozesmálo,...
väčšinou sú tie slovenky ktoré cez icq znejú roztomilo kupodivu roztomilé aj naživo, to je fakt :)
a taky celkem zajímavé, mně se zas hrozně líbí čeština, je taková košatá všemi těmi exotickými zvuky a jejich kombinacemi :-D
Re: Kyla? On ti nějak vyřízl dvě kýl...
možná jde o fonetický přepis (na zachování) přízvuku/tónu řečeného?
Re: Na jednu stranu se mi libi, jak
proč "snaží"? když jsem to četl, na chvíli mě napadlo jestli to není kousek rozhovoru mě s mou holkou (což asi není, ale něco hodně podobnýho se mezi námi určitě odehrálo), jelikož bych uvažoval přesně stejně a napsal to samý, a nebylo by to o žádné snaze, prostě by to fakt bylo první co by mě zajímalo a nejdřív bych si vyjasnil tohle a pak se věnoval prstenu
Re: Jojo, blbců se na světě najd...
...tohle si spíš koleduje o hodně dlouhej a překvapenej pohled kolem sebe, a pokud to paní nedojde, tak udiveně dodat "Hm, asi jo..." :-D
Re: profesionalita?
No to je právě ten problém, že to častokrát jejich práce není, např. takový já, nikdy jsem IT nestudoval, jsem programátor samouk, a všechno co vím jsem se naučil díky tomu že se nebylo koho zeptat. A díky tomu jsem v domácnosti prakticky servisákem na plnej úvazek, jakmile má kdokoliv jakýkoliv "problém", jdou za mnou, a pokud okamžitě ochotně nevyskočím a ochotně jej nejdu řešit a nevyřeším za 5 minut, tak je problém, pokud si dovolím říct že teď nemám čas, tak je daný rodinný příslušník okamžitě uraženej, jako bych za to byl placenej, případně jako bych měl morální POVINNOST pomoct, jelikož je to těžká specializovaná oblast o které daný člověk moc neví.
Problém je, že jsou to většinou ( = 90% případů) věci jak už tu bylo řečeno - "Jak si stáhnu firefox?" ptá se ségra čumící na největší zelený tlačítko na stránce s nápisem "Stáhnout firefox". Neotravují mě ty otázky ani tak samy o sobě, jako spíš to, že se je lidi ptají protože se jim absolutně nechce myslet, a když to za ně může udělat někdo jinej, tak proč ne? A když to neudělá, tak na mě koukají jako bych jim zavraždil babičku.
Další věc je pak ta metafora s ošetřením řezné rány, ono na tom něco je, když jseš chirurg (metafora na skutečně specializovaného technického pracovníka), a denně za tebou chodí 3-10 lidí, třeba i uprostrěd operace (metafora na tu činnost, na kterou se specializuješ, baví a naplňuje tě, a požaduje maximum soustředění), abys jim poradila jak se ošetřují řezné rány (metafora na 96% problémů uživatel - věci které jsou v dnešní době už skrátka základní znalostí, nebo by přinejmenším měly být), tak tě to taky časem bavit přestane.
Ono je prostě rozdíl mezi "mám problém, zkusil jsem už tohle všechno co znám na jeho vyřešení, ale nic nepomohlo", a "mám problém, nezajímá mě jaký problém to je, nezajímá mě že kdybych si přečet chybovou hlášku tak ho vyřeším dvěma kliknutími, nezajímá mě že teď zrovna nemáš náladu nebo čas, prostě se mi nechce myslet, vyřeš to za mě a hned a buď při tom na mě milej nebo se urazím".
Jo, a ta druhá kategorie se taky dělí na dvě - na "fakt jsem se to snažil pochopit, ale prostě to nejde", kdy je to pravda a tehdy to nenaštve, spíš vzbudí nepochopení jak se dá něco takovýho nepochopit a tím mírné znechucení z lidské rasy (holt, když je ti něco přirozený těžko se chápe jak to někomu může být z úplně cizího světa). Druhá podkategorie je "jsem líná ovce která se to ani nikdy pochopit nesnažila a proto to teď nechápu, a proto chci abys to vyřešil za mě, abych se to nemusel snažit pochopit, abych mohl zůstat línou ovcí která to nechápe, protože je hrozně příjemný když za mě někdo řeší mé problémy".
P.S. neříkám že krutý a nevrlý přístup k netechnickým lidem je správný, jen že je dost snadno pochopitelný a logický.