Kategorie
Přihlášení
Uživatelé online
Nejnovější hlášky
Nejnovější příspěvky
TOP 10 Space Invaders
8810
naparcipiskapa
7680
Edu
7360
Finer5950
7330
RIPPERSVK
6100
mati
5970
Lemra
5630
Markuus
5080
Marthy
4800
joocker
4460
urbancikpetr
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.
Re: lol
Wikipedím a:
I ve speciálním případě se někdy definuje
0^0 = 1, ve vyšší matematice však tento výraz není definován.
No tak jestli ve vyšší matematice není definována nula na nultou, tak to je krásný důkaz, že jsem skončil v matematice středoškolské - pro nás ještě nula na nultou byla jedna... proč? No prostě to tak je, vysvětlit vám to bohužel nemůžu.
Re: lol
Druhé straně, komu jinému ;-)
Insaina mluví logicky.
Nevíme, kde končí číselná řada a ani to vědět nemůžeme, protože (dle mého skromného názoru) nikde nekončí.
Stanovíme libovolně vysoké číslo jako konec číselné řady a vzápětí se někdo zeptá "a co když k tomu číslu přičtu jedna?" a jsme kde? Ano, tam, na čem zrovna (ve většině případů, pomíjím datlíky píšící za chůze na tabletu či mobilu) sedíme, i s celým koncem čiselné řady.
Ale já to zase zdůvodním svou matematikou, která skončila na střední škole - kurňa tak "nekonečno" nikde nekončí, od toho nekonečno, tak jak můžeme vědět, jestli tohle nekonečno je větší nebo menší než tamto nekonečno?
Ovšem to je asi tím, že jsem ovlivněn "rovnoběžky se nikde neprotnou, jinak to už nejsou rovnoběžky..." a googlením a jiným vyhledáváním jsem dospěl k tomu, že uvažuju v rámci euklidovské geometrie, protože tam jsem se svým vzděláním skončil, "vyšší" věci se vyučují zřejmě až na vysoké nebo MOŽNÁ (nemám zkušenost) na gymplu, pač gympl je víceméně příprava na vysokou, pokud se nepletu.
Takže asi tady jsou nesrovnalosti... neučil jsem se to a nikdy jsem to nepotřeboval, takže jsem se s tím holt nesetkal a nevím, jak to je.
Ukončím to dalším matematickým vtípkem:
Zlaté pravidlo učitele matematiky: "Budu mluvit pravdu, nic než pravdu, ale ne celou pravdu."
Což je tedy, zdá se, přesné. Proč žákům či studentům plést hlavu tím, co momentálně nepotřebují vědět. Dozvědí se to časem, pokud to budou potřebovat.
Re: Né že bych byl zastáncem AVG...
Cracklej nejen NOD ale vůbec cracklej antivir je asi tak bezpečnej jako nějakej superduper bezpečnostní zámek koupenej od chlapíka na nádraží za stovku, čtyři klíče k tomu a chlapík "strašně fofrem spěchal na vlak"... taky máš pocit bezpečnosti, ale přitom nevíš, že dotyčnému třeba v tom spěchu zůstal pátý klíč v kapse.
Re: taky
To bych musel mít zároveň i babské myšlení, resp. myšlení heterosexuální holky, aby mi tohle vadilo ;-)
Re: taky
Jsi chlap a chceš být holka? Já bych nechtěl... ta představa, že po mně leze chlap a strká do mě... chci to zapomenout, právě jsem dobře povečeřel! :-(
Re: Blah blah blah
Jenže takových je... taky jsem se s nimi setkal. Přestali chodit na ICQ a když jsem bručel, jak je mám sehnat, tak "na fejsbůku jsem pořád" - "a to si kvůli tobě mám zakládat účet?" - "TY NEMÁŠ FACEBOOK????????????"... co pak s takovými...
Re: +
Hádejte se o baterkách... bylo tu snad někde řečeno, že to nemohl být vibrátor poháněný elektřinou? Např. http://naradiestroje.sk/prilozne-elektricke-vibratory/1411-vet-150-enar-prilozny-vibrator-elektricky.html ? ;-)
Re: lol
Víte, jak matematik vaří vodu na čaj? Vezme rychlovarnou konvici a podívá se, jestli je v ní voda. Když zjistí, že je prázdná, nalije do konvice vodu a zapne konvici. Pokud tam voda byla, tak ji vyleje a tím převede situaci na předchozí případ.
A to by pro dnešek stačilo :-)
Re: lol
Byl jednou jeden farmář a ten potřeboval pro své ovce co největší plochu pastviny ohradit co nejkratším plotem.
Zavolal si na pomoc inženýra, fyzika a matematika.
Inženýr postavil kruhovou ohradu a prohlásil, že to je nejúspornější způsob.
Fyzik postavil dlouhou přímou zeď a prohlásil, že můžeme předpokládat, že je nekonečně dlouhá.
Matematik postavil malinkou ohrádku kolem sebe se slovy: "Já jsem venku a co je za plotem, je uvnitř ohrady."
Re: lol
Jo, to bychom se dostali k matematickým vtipům a vtipům o matematicích :-)
Zavřou do tří paralelních hladomoren inženýra, fyzika a matematika. Každému dají jednu libovolně velkou, leč pevnou konzervu a nechají je vegetovat. Pak přijde amnestie.
V první hladomorně je živý inženýr, ostře nabroušený kámen a otevřená konzerva.
Ve druhé hladomorně je živý fyzik, stoh popsaných papírů, otevřená konzerva a geniální zařízení na otvírání konzerv zkonstruované ze skřipce a španělské boty.
Ve třetí hladomorně je mrtvý matematik, zavřená konzerva, stoh popsaných papírů, z nichž každý začíná: "Nechť je konzerva otevřena."