Kategorie
Přihlášení
Uživatelé online
Nejnovější hlášky
Nejnovější příspěvky
TOP 10 Space Invaders
8810
naparcipiskapa
7680
Edu
7360
Finer5950
7330
RIPPERSVK
6100
mati
5970
Lemra
5630
Markuus
5080
Marthy
4800
joocker
4460
urbancikpetr
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.
Re: Nechápem ako môže niekto mať zap...
Ja zas nechapu, že když to už napsal dvakrát, tak si stále nepamatuje od koho to je.
Re: Mimochodem, sexuální styk mezi n...
A jsou nezletilí trestně odpovědní za to, že páchají sexuální styk?
Re: Co to je zase za hovno ty vo...
http://is.muni.cz/do/1431/UAntrBiol/el/antropos/slovnik.html
Re: Todle je fake nebo je autor upln...
Ty bys snad za ten kyslík i život nasadil.
Re: proč to berete tak vážně
Že o většině lidí tu budou sousedky říkat v televizi "byl takový slušně vychovaný, vždycky zdravil"? Jako o většině mladistvých vrahů a podobně.
Re: Neříkej štrůdl, když se říká...
Tak já to znám takhle:
http://hospodyne.mojerecepty.sk/wp-content/uploads/2008/10/jablka-v-zupanu-001.jpg
A pak se to peče.
Re: Neříkej štrůdl, když se říká...
Závin z celých jablek se jmenuje "Jablka v županu". Je teda pravda, že jsou odjadřincované.
Re: a?
b!
Re: U mna teda minus. Zakaznik j...
Asi mas pravdu. Pokud komunikuju s nějakým dodavatelem o reklamaci, tak zásadně pod jménem "Fantomas" a všechny helpdesky evidují reklamace podle měsíční fáze, kdy reklamace dorazila a ne podle jména zákazníka.
Re: U mna teda minus. Zakaznik j...
Však to stačí, obrátit se jako v citaci. Pracovník helpdesku si do seznamu reklamací dá <zákazník>, pokud tam bude stejných jmen víc, vybere reklamaci modemu. A odpoví, jestli už je vyřízená. Nevidím problém.