Detail hlášky #33690

<Igor> Hele cece ten lamer jde do kytek!
<Vlasticka> Mas pravdu, samej kokot co si v diskuzi honi ego misto aby dal minus
<Igor> jsou to lamy!

Komentář: To nema byt vtipny - zamslete se panove a damy nad sebou

Informace o hlášce

Datum přidání: 30. 4. 2009
Kategorie: Hlášky
Autor: Anonym (27228 hlášek)
Hlasování: Mysharr, DarthOptimus 23 pro a Ondruch, Kogaku, robbo99, Wendigo, Zuza-chan, Maty991, alaqella, Schmeeczko, Pista_Hufnagl, Diplomat, Nevermore, q, Orlan, BloodyO, zelvak, kbtmichal, Altair
147 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 9,19 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

19:32
Pavel: Je to sice trapny, ale
silhouette
proste je to presne tak
19:43
hustolez
1)nikdo vás nenutí ty komentáře číst
2)dokud sem budou dementní uživatelé dávat dementní citace, budou tu i dementní komentáře
A co na to Jan Tleskač?
19:51
Pavel: Re:
silhouette
To je dost ubohy se snizovat k tomu, ze protoze je citace dementni, tak ty budes take dementem (davat dementni komentar), to snad nemyslis vazne, ne?
19:52
PesPsovity: Re:
PesPsovity
<ironie> ad. 1): Jako že komentáře patří jen tobě?! Idiote! Honíš si tu ego!
P.S.: Jsi lama. </ironie>
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
19:55
muzo: Re:
muzo
prvy bod neriesim... ked uz su tu tie komentare tak to proste cloveka laka precitat si ich...
co sa tyka druheho bodu tak vcelku suhlasim... az na to ze asi kazdy z nas tu zacal komentovat aby povedal co je na tej citacii zle a preco sa nepaci ,ale napisat 30x denne toto tu uz bolo, 20x toto je prepisany vtip, 45x ved to nema ani hlavu ani patu a 45x pointu to sice ma ale kde je vtip? je absolutne nudne... a povedal by som ze preto zacali komentujuci "okorenovat" svoje prispevky ktore mozu sice autorom prist dementne ale ked by sa zamysleli tak vedia co tym kto chcel povedat
00:33
hustolez: Re:
hustolez
a nebude v tom možná ten problém? že je to tu pořád dokola, pořád to samé, pořád stejně dementní? blondýny, překlepy, špatné okna, hromada vulgarizmů?
A co na to Jan Tleskač?
20:05
muzo: autorovi
muzo
ozaj este by som rad autorovi povedal ze ked mu tak neuveritelne vadia tie komentare tak v nastaveniach ma Zobrazování diskusí: a da sa to zmenit z Zapnuto na Vypnuto...
20:39
jenda^^: Moje ego
jenda^^
Proč to sem dáváš, když to není vtipný? V diskuzi si nikdo ego nehoní.
- Snažíme se konstruktivně radit, jenže v mnoha případech je to prostě nemožný. Tak co máme napsat? Když dáme mínus, tak si autorové říct nedají. Když napíšeme, že to stojí za prd, tak to možná někomu dojde a to je pro nás úspěch.
Když je citace dobrá, tak ji rád pochválim a když dávam plus, tak to vždycky napíšu do diskuze.
- Lamer je o citacích a ne o diskuzi. Jestli chceš místo, kde si "ego nikdo v diskuzi nehoní", tak běž třeba na diskuze-novinky.cz. Jestli sem chodíš fakt kvůli citacím, tak ti nikdo nebrání si diskuzi vypnout a procházet si i neschválený. Ale garantuju ti, že to není nic pro slabý povahy. Když vidím, jak se rozčiluješ nad diskuzema, tak z neschválených citací by ti nejspíš přeskočilo úplně.
Šli dva a prostřední upad. ROFL xD LOL
20:59
centos: Re: Moje ego
centos
Zbytečně ses rozepsal. Tihle budou asi ti stejní, co tu postují denně sračky - a od těch se odpovědi nedočkáš.
21:04
Pavel: Re: Moje ego
silhouette
Btw moje ta "citace" neni..

Hele to ses posral, ne? "snazime se konstruktivne radit"????
namatkou:

hele, v komentáři je anglický slovíčko, rychle všicky dejte "+"

a taky se to tyka sexu!!! to je citace patrici mezi nejlepsi!!! Vsichni povinne +++++++

I kdepak, chybí tam drogy a wowko, jinak by to byla skvělá citace.

A blondýny! Byly to všechno blondýny? Jestli jo, tak plusuju!


- tomu rikas konstruktivni rady? Konstruktivnich rad tu opravdu moc nevidim posledni dobou.

Jako ukazte mi, jak vypada konstruktivni rada.. imho, ta diskuse je proste k nicemu (jiste, muj problem, at tahnu do hajzlu a nectu si ji, ale proste komentuju komentare..), protoze konstruktivni rada jde dost tezko.. jako "mily autore, prosim nepis sem dementni citace/citace, ktere tu uz 25988x byly/a pod." je proste k nicemu, bohuzel lemra sem budou stale pridavat dementni citace.. Ale proste moje pointa bylo to, ze vetsina prispevku v komentarich je jakysi paskvil honeni deficitu sebevedomi (jiny objektivni duvod totiz treba ta vyse uvedena ochutnavka komentaru proste nema, to by dotycny musel byt debil, co nema co na praci), a jsou to jen a jen klasicke "flames".

Pripadne mi, ze bez tech komentaru byl lamer lepsi... ostatne i kdyby komentare neslouzily k jakemusi napomenuti autora, ze jeho citace stojej za hovno, tak k cemu jinak? "LOL to sem se ale zasmal"
"hehehe davam plus"
"jé to je sranda, autor je príma" ? :)

Opakuju, samozrejme tahnu do prdele, kdyz se mi komentare nelibi, ale proste kdyz je procitam, tak mam chut vyjadrit tento svuj nazor.
21:11
jenda^^: Re: Moje ego
jenda^^
Jak se občas říká "mluv za sebe". Já mluvil za sebe. Snažím se radit, ale někdy občas není co. Ty uvedený komenty nemůžu nijak obhajovat, nejsou moje.
Šli dva a prostřední upad. ROFL xD LOL
21:15
jenda^^: Re: Moje ego
jenda^^
No dobře, je to v množným čísle (my), tak jsem možná mluvil i za někoho ostatního, "kdo má stejnej názor jako já". :)
Šli dva a prostřední upad. ROFL xD LOL
21:27
PesPsovity: Re: Moje ego
PesPsovity
Třeba za mě.
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
22:02
Januska: Re: Moje ego
Januska
Rek jsi to napr. i za me.
00:03
srnka: Re: Moje ego
srnka
+1
21:16
muzo: Re: Moje ego
muzo
ako som uz povedal... nebavilo by ta donekonecna sucho opakovat co je na tej citacii zle... preto ironia atd.
nehovor ze z tvojich vypisanych komentarov nechapes co je na citacii zle...
moje tipy:
1. cela citacia je cesky/slovensky ale je tak nejake cool anglicke slovicko ktore posobi absolutne neprirodzene a bije do oci pri precitani
2. no tak to je uplne jasne... zase raz o sexe... kolko tu takych je? povedal by som mozno 4000 (samozrejme aj s neschvalenymi)
3. presne si viem ten typ predstavit: same xD nechyba tam urcite "dam to na lamera" mozno tam bude komentar blondyna a este by som dodal ze pravdepodobne zacina slovami: nepoberes (alebo podobne slovo) co sa mi vcera stalo
4. tiez jasne co je tam blbe... toto je asi najnovsie slovo na ktore je tu vacsina ludi alergicka... ked ale fakt pozeras cakajuce v rade a komentare su: blondyna, blondyna, blondyna, xD, blondyna, :D :D :D, blondyna, blondyna, no comment tak skutocne chytis alergiu
21:22
Pavel: Re: Moje ego
silhouette
No, hele, ty ale v podstate diktujes lidem, jak musi citace vypadat.. zamysli se nad timto - tyto naroky (nemelo by tam byt AJ slovo, nema to byt o blondynach, nemaji tam byt vyrazy jako lol :D xD atd, nema to byt o sexu) vzdycky nebyly. Napr. z pocatku lamera se proste tohle tolerovalo a moc lidem to nevadilo. Proc? Protoze to tu jeste hodnekrat nebylo. Rozdil dnes? Bylo to tu hodnekrat. Duvod, proc to tu bylo hodnekrat - protoze proste lide JSOU zvykli psat lol atd, lide maji radi sex, je to caste tema, tak je proste o nem hodne citaci, pripitomnele holky casto jsou blondate. Takze se ptam - proc jsou tyhle veci trapne? Me trapne neprijdou. Proste jsou caste.
21:34
PesPsovity: Re: Moje ego
PesPsovity
Nikdo tady nikomu nic nediktuje. Prostě se někdo chopí iniciativy a řekne, že to-a-to tu už bylo milionkrát, a proto dává mínus. Stejně tak to udělá, když mu tam něco připadá naprosto blbé, trapné, nahrané, nebo mu to zavání želatinou. A to, že to tam píšou všichni, možná znamená, že si to všichni myslí. (Samozřejmě až na vybrané jedince, nechci mluvit za úplně "všechny".) Takže to, co tu říkáš, je trochu hloupé, protože uživatelé tu nevytýkají, že lidé používají anglická slovíčka či mluví o sexu; vytýkají, že nám to sem autoři dávají, i když to vůbec není vtipné, nebo to tu už bylo.

P.S.: Máš tam chybu.
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
18:33
Pavel: Re: Moje ego
silhouette
To me nesmirne tesi, ze to, co tu rikam, je podle tebe trochu hloupe. Ja si to nemyslim.
Hloupy je predevsim tvuj usudek, ze vlastne "uživatelé tu nevytýkají, že lidé používají anglická slovíčka či mluví o sexu". Podle tebe vlastne oni nevytykaji to, ze lide pouzivaji AJ slova a mluvi o sexu, ale vlastne jim, jde o to, ze to neni vtipne nebo to tu bylo. To je domnenka jak kureci stehno. A je uzasne, jak vidis do hlav vetsiny techto komentatoru. Skutecnost jiste nebude takhle cernobila.

P.S.: pamatujes na jednu citaci, v ktere jsou slova "ty pyco plesniva"?

Jiz po nekolikate jsem si vsiml, ze nekoho upozornujes, ze ma ve svem textu gramatickou chybu.
To je uzasne.
Jiz po nekolikate upozornujes i me.
Ja se te o to neprosil a seru ti na to.

Bud tak hodna, a neupozornuj me na me chyby. Muj pravopis je dost obstojny, avsak komentare na lamer.cz pro me nejsou prostorem, kde bych mel potrebu davat pozor na svoji uplnou gramatickou korektnost. Nerad bych urazel tvuj puvod atd., dekuji. ;)
21:24
Pavel: Re: Moje ego
silhouette
no a o anglictine nemluve, anglictina proste prorusta do vsech sfer zivota, je castejsi a castejsi.. Ja mam ve svem listu 1/4 lidi, s kteryma hovorim jen anglicky, tak jsem proste na anglictinu zvykly; pouziti anglickeho slovicka pro me je jen otazka zvyku, nebo treba jen toho, ze je nekdy kratsi, nez cesky ekvivalent.
21:41
Januska: Re: Moje ego
Januska
Ano, vetsina komentujicich se opravdu snazi konstruktivne radit. Bohuzel jsou sem davany i takove citace, kde jedina konstruktivni kritika muze znit: "Citaci splachnout do zachoda a uz sem nikdy vic nic nedavat."
Popr. jsou na autora smerovany dotazy ohladne objasneni citace. Kolik autoru se namaha odpovedet?
Uznavam, ze v okamziku, kdy clovek poctive prochazi cca. 20 cekajicich citaci najednou (nekdy i vic), tak prichazi o smysl o humor a nic nez ironie a sarkasmus mu k zachovani zdraveho rozumu nezbyva.
Diskusi na toto tema uz tu bylo nekolik a jiste jich tu jeste par bude.
Zajimave je, ze nejvice zdrcujici komentare jsou pod neschvalenymi citacemi, kterym jen minimum lidi dalo plus - opravdu si myslis, ze tyto citace si ten komentar nezaslouzily?
12:25
Leinad: Re: Moje ego
silhouette
1) hele, v komentáři je anglický slovíčko, rychle všicky dejte "+" = Nemachruj v komentáři, když lze vtip pochopit i bez něj. Nepiš prázdné komentáře.

2) a taky se to tyka sexu!!! to je citace patrici mezi nejlepsi!!! Vsichni povinne +++++++ = Citací na podobné téma je tu hodně, opakovaný vtip není vtipem.

3) I kdepak, chybí tam drogy a wowko, jinak by to byla skvělá citace. = Je to dobrá citace. Ti co nechápou a dávají - protože to není opakované by se za sebou měli zamyslet.

4) Blondýny! Byly to všechno blondýny? Jestli jo, tak plusuju! = Nedělej si legraci z toho, že někteří lidé nejsou moc techničtí. Má tu být IT humor, můžou tu být lamy(viz #1), ale nepřehánět diskriminaci.

N) Nějaká narážka bez vulgarismu a s čitelným významem = Dobře myšlená rada, psaná v ne úplně nejlepší náladě.
Come shall ten well bload? Ten well bload shall when blaight yatchman.
20:40
Pavel: Re: Moje ego
silhouette
1) to je presne to, o cem mluvim - nekteri lide nemaji dostatecnou mentalni kapacitu na to, aby pochopili, ze anglictina nemusi nutne znamenat machrovani. Nekteri lide jsou jednoduse na anglictinu zvykli, a rozhodne nejsou tak debilni, aby si mysleli, ze jim anglicke slovo nekde prida nejaky socialni kredit.
2) tvoje reakce je zcestna, udany komentar o sexu je prazdne placnuti, proste sex je a vzdycky bude caste tema. Je potreba rozlisovat obecne "caste tema" a "opakovany vtip". Mimo to, je absolutne jedno, ze se vtip opakuje, treba si nekdo predchozi, opakovany vtip neprecetl. Reakce na danou citaci "a taky se to tyka sexu!!! to je citace patrici mezi nejlepsi!!! Vsichni povinne +++++++" je cista demence a honeni sveho socialniho deficitu v online prostoru.
3) ano
4) "nedělej si legraci" - ano, doufam, ze jsi pochopil, ze to byly uryvky z komentaru ruznych uzivatelu na lamer.cz, samozrejme ne moje. Btw jsi absolutne vedle s tim, ze tu ma byt IT humor. To je nepochopeni smyslu lamera. Jedna se o vtipne citace, nikde neni psano, ze tu ma byt IT humor.
N) "narážky" se dají těžko brát jako rady, protože většinou člověka naserou a skutek utek. Rada je rada.
21:32
Pavel: Jak by to podle me bylo idealni
silhouette
Totiz, ono by to vypadalo o dost jinak, kdyby neexistovalo znamenko minus. To je okopirovany z bash.org; to minus proste znamena "to je kravina", "to je debil", "to je ubohy", to proste vzdycky vede k flames (sry, je to proste vhodny slovo, "ohně na fóru" asi nebude to pravý vořechový). Uz nekolikrat jsem si rikal, ze naprosto dokonale by bylo, kdyby jednoduse existovalo jenom znamenko plus, a citace by byla prijata po dosazeni urciteho poctu bodu. Ono mimo jine to znamenko minus proste svadi nektere lidi k tomu "mu to natřít", a takovych jedincu je tu bohuzel mnoho.
Jen protoze tu jsou nekteri hovada, tak upozornuju, ze si nemyslim, ze modi sednou na prdel a zacnou kvuli me predelavat lamera. :)
21:38
PesPsovity: Re: Jak by to podle me bylo idea...
PesPsovity
Znamínko mínus svádí jen ke kliknutí na mínus. Nemyslím si, že by to nějak podněcovalo vztek na hlupáky.

P.S.: Tady máš taky chybu.
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
21:40
Pavel: Re: Jak by to podle me bylo idea...
silhouette
Nesouhlasim... ja nikdy nedal minus, nemam k tomu duvod.. kdyz se mi to nelibi, tak to prejdu. Kdyz se mi citace libi, tak ji ocenim pluskem. A tvrdim, ze to nektery podnecuje k obecny negativite, kterou pak jeste radi ventiluji v komentarich.
21:45
PesPsovity: Re: Jak by to podle me bylo idea...
PesPsovity
Důvod ku kliknutí na mínus je, že se ti to nelíbí. Když to všichni přejdou, tak bude jediné hodnocení 3x plus od jakýchsi pochybných existencí a citace projde s plným počtem.
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
21:39
jenda^^: Re: Jak by to podle me bylo idea...
jenda^^
Já bych byl naopak spíš pro nějaký bodování. Třeba 0-3. (0 - hrozný, 1 - nic moc, ale není to zas tak špatný, 2 - úsměvný, 3 - brečím smíchy).
Šli dva a prostřední upad. ROFL xD LOL
21:41
Pavel: Re: Jak by to podle me bylo idea...
silhouette
no, to je ve vysledku skoro to same, co rikam :)
21:44
jenda^^: Re: Jak by to podle me bylo idea...
jenda^^
Jenom plus je špatný. Třeba klesne na pár dní návštěvnost (v létě hezký počasí, všichni venku u rybníka) a neprojde kvůli tomu i dobrá citace.
Šli dva a prostřední upad. ROFL xD LOL
10:15
Pavel: Re: Jak by to podle me bylo idea...
silhouette
nesmysl, to neni logicky. Kdyz bude jen plus a bude potreba urcitej pocet bodu na pruchod citace, efekt bude stejny jako kdyz by byl i minus.
21:34
deto_: Lidská blbost nezná hranic, po
deto_
Lidská blbost nezná hranic, pokud tady budou jen dobré citace, nikdo dávat mínus nebude. Pro změnu se zamyslete vy.
Díkybohu byl zázračný mluvící kůň zachráněn a v bezpečí navrácen na jatka.
21:41
Thrax: Co je moc
Thrax
Lidi, já nevím jestli vám, co píšete pod každou citaci aspoň nějaký koment, hrabe nebo ne, ale už to začíná být na pováženou.

Jednak nechápu, jak muže někdo ku*** radit, jak ta citace má "správně" vypadat. Jak může CITACE(!) vypadat správně? To jí má autor přepsat tak, aby se vám líbila? Já měl za to, že citace doslovně uvádí nějaký výrok. Ostatně wikipedie říká: "Citace v obecné češtině znamená uvedení kratší části jiného textu či výroku, obvykle doslovné". Jestli bude každý přepisovat svojí citaci, tak z lamera opravdu může být tak akorát server s vtipy, kterých už je dle mého názoru hodně.

Další věc je, že absolutně nezáleží na tom, jestli tu daná věc byla 1x; 2x; nebo 40x. Jde o to jestli vám to přijde vtipné... o nic víc.

Na závěr bych chtěl říct, že ten, kdo říká, že mě diskuzi nikdo číst nenutí, by se měl zamyslet nad tím, zda pro něj má význam pod každou věc psát, jaká je to sra***, protože na to se dá argumentovat naprosto stejně. Nikdo vás ty citace číst nenutí, stejně jako vás nikdo nenutí se chovat jako "strážci kvality". Dokud vy tu budete psát pod každou citaci že je to sh*t, já vám můžu pod každý komentář napsat že jste blbci. Krom toho, že to nikomu nic nepřinese to bude mít naprosto stejný efekt jako váš brekot.
"Profíka i pár stovek milisekund zdržuje."
21:42
Pavel: Re: Co je moc
silhouette
"estli bude každý přepisovat svojí citaci, tak z lamera opravdu může být tak akorát server s vtipy, kterých už je dle mého názoru hodně."

- to je podle me hodne dobre vystizeno...
21:51
PesPsovity: Re: Co je moc
PesPsovity
ad. druhý odstavec: Nikomu neradíme, jak má citace vypadat. Když řekneme "kurňa, zase ten sex", tak tím nemyslíme "vynechte ten sex", ale "nepostujte to sem." Co se týká jejich "xD xD" a "LOL", to by mohli klidně vynechat, citaci by to na autenticitě moc neubralo.
ad. třetí odstavec: Když tu citace byla už milionkrát, tak ti už logicky připadá ohraná, tudíž nevtipná.
ad. poslední odstavec: Nikdy to nemůžeme vědět jistě, ale myslím, že mluvím za hodně lidí, když řeknu, že si myslím, že komentáře autory odrazují od postování hloupostí a nutí je k zamyšlení, jestli je jejich citace skutečně tak vtipná, jak se domnívají.
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
22:03
Thrax: Re: Co je moc
Thrax
Neodrazují je od ničeho, žiješ ve svém malém světě, kde si podle tebe každý z dlouhé chvíle čte diskuze na lamerovi. Ty lidi to nečtou, prober se. Vaše komentáře jsou výkřiky do prázdna. Kdyby nebyly, tak se tam ty děti vztekají a nadávají vám. Probém je, že oni z vás mají leda srandu.
"Profíka i pár stovek milisekund zdržuje."
22:12
PesPsovity: Re: Co je moc
PesPsovity
Ale jistě, třeba zrovna ty to víš nejlíp.
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
22:19
Thrax: Re: Co je moc
Thrax
Vím to, protože znám lidi co sem chodí. Z cca 30 co jsem se teď na rychlo zeptal čte diskuzi 5, ale jenom u přijatých citací. Čekající nečtou vůbec.
"Profíka i pár stovek milisekund zdržuje."
22:33
PesPsovity: Re: Co je moc
PesPsovity
Pokud sem nepostují blbosti, tak je mi to fuk.
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
22:34
Thrax: Re: Co je moc
Thrax
Tímhle jsi naprosto pohřbil pointu toho příspěvku. Ukaž mi 30 lidí, co ty komentáře čte. Vsadím se že budeš mít problém najít v komentářích 30 aktivních nicků...
"Profíka i pár stovek milisekund zdržuje."
22:38
PesPsovity: Re: Co je moc
PesPsovity
Tak to neudělám ani pro tebe, promiň.
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
22:53
Thrax: Re: Co je moc
Thrax
Už jsi patetická. Jestli nemáš co říct, tak nic nepiš, protože už jenom podle tohodle tu argumenty došly.
"Profíka i pár stovek milisekund zdržuje."
22:14
Pavel: Re: Co je moc
silhouette
S tim taky docela souhlasim, treba ja na lamera vseho vsudy pridal rekneme 10 citaci.. mnoha pratelum byla ta vec vtipna, tak jsem to postnul; a samozrejme se hned ozvala hovada, kterym jsem se dovolil odchylit od jejich citacniho stereotypu (citace obsahovala 1 anglicke slovo nebo v ni bylo 1x lol nebo neco podobneho). Nikdy me to neodradilo, proste jsem si rekl, ze kreteni se ozvali. Ozvali, mnohym mym pratelum citace vtipna prisla. Blbecci, kterym se nelibi anglicke slovo ci tak neco, me proste od postovani citaci neodradi.
00:07
srnka: Re: Co je moc
srnka
Nie su to vykriky do prazdna, cakal by som, ze vacsina ludi si precita komentare k citaciam, ktore *oni* submitli.
21:45
Igor: FAKT CHUDACI!
silhouette
Tak zaprve tu citaci jsem psal ja a schvalne. Jenom proto, ze spousta lidi kolem me si mysli, to co tu vsichni ego honici predvadite. Dekuju dekuju, ze jsem se nespletl.
Za druhe jak muzete o necem rict tohle je SPATNA citace a tohle DOBRA citace? KAzdy ma svuj smysl pro humor a diktovat nekomu tohle je spatny a tohle dobry. Protoze si to myslim.... O tom citace panove nejsou! Unika Vam podstata citovani. Predstavme si ze vsichni co tu jste sedime v hospode. Uz Vas "konstruktivni radce" vidim jak pri vypraveni nejakeho pribehu (citace) na konci reknete "Fuj bez s tim do hazjlu takovej hnuj" Leda prd! Ale kdyz jste vsichni v bezpeci sveho monitu tak to se to pise do diskuzi, jak jsou vsichni trapni. Mimochodem ten Vas "konstruktivni pristup" mi pripomina pomery pred rokem 89
Apple neni ovoce!
21:54
Bubu: Re: FAKT CHUDACI!
Bubu
omg, za to ty si borec kterej vůbec nedělá velká ramena... Jistě že jsme za monitory, protože já neznám jinej způsob jak jinak dát najevo svůj názor! kdybych měl možnost tak si dojdu pro každýho autora deb*lní citace sám a vyřídím si to sním ručně stručně. Jak vůbec můžeš vypustit z huby že ti to připomíná situaci před ´89?! Já neznám lepší případ demokracie, než je tady, každý má právo hlasovat, a pokud to někomu přide ctipné tak ať dá ku*va "+". Chováš se jako malej arogantní blbe*ek
Mia clementia, denar esto.
21:57
Thrax: Re: FAKT CHUDACI!
Thrax
Zato ty jsi opravdu velkej arogantní blbeček. Člověče přemýšlel jsi o nějakém léčení? "tak si dojdu pro každýho autora deb*lní citace sám a vyřídím si to sním ručně stručně" - Ty jsi opravdu buď psychopat, nebo zaostalý člověk, sociálně nezačleněný do společnosti, co má komplex méněcennosti a hraje si na internetového policajta. Mít na to čas, tak tě někde ohladím, ať tě alespoň sledují, protože takováhle agresivita se jen tak nevidí.
"Profíka i pár stovek milisekund zdržuje."
21:58
Thrax: Re: FAKT CHUDACI!
Thrax
*ohlásím
"Profíka i pár stovek milisekund zdržuje."
22:02
PesPsovity: Re: FAKT CHUDACI!
PesPsovity
Jestli myslíš tu Igorovu agresivitu, tak to taky vídám jen zřídka. S "Bubu" naprosto souhlasím.
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
22:17
Thrax: Re: FAKT CHUDACI!
Thrax
Tak jsi na tom taky bídně. Taky mlátíš kamarády když řeknou špatný/starý vtip?
"Profíka i pár stovek milisekund zdržuje."
22:27
PesPsovity: Re: FAKT CHUDACI!
PesPsovity
Mám chytré kamarády, kteří špatné/staré vtipy neříkají. A když je řeknou, tak do minuty řeknou něco jako "Já vim, to bylo dost blbý." a rozhodně to nevnucují čtenářům vtipových serverů.
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
22:32
Thrax: Re: FAKT CHUDACI!
Thrax
"Mám chytré kamarády, kteří špatné/staré vtipy neříkají." Teď si děláš srandu, viď? Co když narazíš na někoho, kdo řekne nějakou kravinu, někde ve společnosti? Dáš mu hned dělo a vynadáš mu do ko**tů, že vtipy o sexu jsou pro haranty? Oh, já zapomněl, ty do společnosti nechodíš, protože komentuješ čekající citace.
"Profíka i pár stovek milisekund zdržuje."
22:37
PesPsovity: Re: FAKT CHUDACI!
PesPsovity
Zjevně nechápeš rozdíl mezi lamerem a společností. Kdybych byla ve společnosti takových pubertálních harantů, kteří zde nahrávají citace, tak bych se je minimálně pokusila zmlátit. Netroufám si tvrdit, že bych je přeprala.
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
22:51
Thrax: Re: FAKT CHUDACI!
Thrax
Tudíž lamer je jakási sekta pro lidi z vyšší společnosti? To smrdí elitářstvím. Ve společnosti takových lidí jsi (nejspíš) denně, akorát si to neuvědomuješ. Ano, společnost je plná idiotů, ale s tím nic neuděláš a už vůbec ne tím, že budeš brečet na lamerovi v čekajících citacích.
"Profíka i pár stovek milisekund zdržuje."
23:00
PesPsovity: Re: FAKT CHUDACI!
PesPsovity
Jaká sekta, probůh? O žádné vyšší společnosti jsem nemluvila. Mluvila jsem o tom, že se příliš nevyskytuji mezi puberťáky, což neznamená, že sem takoví lidé nesmí.
Ale nic. Na tyhle pochybné demagogie nemám čas ani náladu.
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
23:01
Thrax: Re: FAKT CHUDACI!
Thrax
Ale máš čas komentovat každou debilitu? Nepřipadáš si trapně? Achjo. Slovo demagogie je dneska nějak moderní...
"Profíka i pár stovek milisekund zdržuje."
23:05
PesPsovity: Re: FAKT CHUDACI!
PesPsovity
Když komentuji "každou debilitu", tak jen otevřu, napíšu, odešlu, vylezu. Přít se s tvrdohlavými mě nebaví a je to podstatně delší. Ale teď už opravdu končím. Dobrou noc.
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
23:12
Thrax: Re: FAKT CHUDACI!
Thrax
Já vůbec nejsem tvrdohlavý. Můžeš mi někde ukázat mojí tvrdohlavost? To že komentuješ každou debilitu určitě zabere víc času, než nějaký trapný flame. Lidi co chodí "spát" uprostřed hádky znám dobře. Nech ci projít hlavou, jestli to všechno má cenu. Dobrou.
"Profíka i pár stovek milisekund zdržuje."
23:36
muzo: Re: FAKT CHUDACI!
muzo
myslim ze mnozstvo tvojich postov v tejto diskusii v ktorych nie je ani zmienka o tom ze mozno by mohol mat aj niekto iny kusok pravdy nez ty svedci o tvojej tvrdohlavosti...
10:23
Pavel: Re: FAKT CHUDACI!
silhouette
Minimalne ona je stejne tvrdohlava jako on, a proste kdyz tu neco takovyho resime, tak to jeden kazdy nechce vzdat.. avsak se uz vzdalujeme od puvodni pointy, a to je to, ze komentare tu jsou vetsinou debilni, zbytecne a jedna se jen o zamindrakovana rypani, aby teda tomu ubozakovi, co tu citaci, o ktere si myslel, ze je dobra, postnul, jaky je to kripl. Lamer je takovychto dementu proste plny, a je zaroven plny trapnych citaci, ale proste to JE ZBYTECNE RESIT TIM, ZE SE NAPISE KOMENTAR OBECNEHO TYPU "to je ale debil"/"to je ale trapna citace". Vysledek je, jak damy a panove vidite v teto "citaci", naprosto kontraproduktivni, a vede k tomu, ze jen nasere lidi, kteri si zapomneli vypnout komentare k citacim. Vysledek je absolutne kontraproduktivni, NIKOHO to nedonuti k tomu, aby si rek "no jo aha, ta moje citace byla vlastne trapna, ohh, priste budu vice premyslet, az budu pridavat citaci." uplne stejny efekt ma, kdyz je jednoduse odmitnuta. Bez dementnich komentaru, ktery jen vypovidaji o tom, ze znacna porce lidi, kteri chodi na lamera a komentuji tu, jsou fakani, co si musi, jak bylo receno, honit ego v komentarich.
16:20
Thrax: Re: FAKT CHUDACI!
Thrax
Aha, všimni si vlákna s Januskou. S někým, kdo se dokáže rozumě bavit nemám problém. To že jiná pravda není je asi fakt, vzhledem k tomu že moje argumenty nedokázal nikdo rozumě vyvrátit a místo toho se uchyluje ke slovíčkaření, popř. osobním útokům.
"Profíka i pár stovek milisekund zdržuje."
11:54
julius: Re: FAKT CHUDACI!
silhouette
"Mám chytré kamarády, kteří špatné/staré vtipy neříkají. A když je řeknou ..."myslim, že vyprávění dobrých vtipů zas tolik nezáleží na chytrosti dotyčného ... btw buďto je neříkají vůbec (jak tvrdíš) nebo je občas řeknou (jak taky tvrdíš)
22:00
Igor: Re: FAKT CHUDACI!
silhouette
LOL jasne diktovat jak ma vypadat podle Vas DOBRA citace je opravdu demokracie LOL OMG! Proste neexistuje DOBRA a SPATNA citace, ale VY si myslite ze ANO. No nic predvadite se tu pekne "konstruktivni radcove"
Apple neni ovoce!
22:03
PesPsovity: Re: FAKT CHUDACI!
PesPsovity
"SPATNA" a "DOBRA" citace se pozná podle míry vtipu. a následně podle počtu hlasů. Copak nevíš, jak to tady chodí?
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
22:07
Igor: Re: FAKT CHUDACI!
silhouette
Mas na to nejaky etalon? Teda jestli vis co to vubec znamena LOL
Apple neni ovoce!
22:11
PesPsovity: Re: FAKT CHUDACI!
PesPsovity
Urážením mých vědomostí si moc nepomůžeš. Zdá se mi, že jsi zatím jenom hysterický. "LOL"!
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
22:16
Pavel: Re: FAKT CHUDACI!
silhouette
Jo aha "mira vtipu" :D to jsme se opravdu dostali daleko od "SPATNA"/ "DOBRA"
to jsem se docela zasmal
22:31
PesPsovity: Re: FAKT CHUDACI!
PesPsovity
"Mírou vtipu" jsem myslela, že uživateli x se to nelíbí. Uživateli y taky ne. Uživateli z se to líbí. A proto by se dalo říci, že "míra vtipu" je 33,33%. Samozřejmě to není žádná definice, tak to neber tak úplně doslovně; šlo jen o to, jak jsem to myslela.
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
22:04
Januska: Re: FAKT CHUDACI!
Januska
Ale ano, to je prave demokracie. Kazdy muze rict svuj nazor.
Ja napisu, ze je to hloupost. Nekdo jiny mi bude oponovat, ze je to super.
O tom to je. Bohuzel, vetsiny citaci se nikdo nezastane, cim to bude?
22:24
Suerte: Re: FAKT CHUDACI!
Suerte
Přesně tak, v hospodě bych Igorovi řekl, ať přestane mlít hovna, neviděl bych v tom problém.

Nechápu, proč někdo používá jenom + a nikdy -, ok je to jeho věc, ale proč nám takový podivný přístup cpe?

Diskuze k citacím tu je kvůli zpětné vazbě a je dobře, že tu je. To, že se to míjí účinkem a pořád je tu spousta debilních citací je také dáno obrovskou návštěvností lamera. Přijde mi to, že tu brečí samí zneuznalí autoři debilních citací...

Ono není lehké hodnocení všech čekajících citací a nenechat se otrávit 90 procentama sraček, co tam stečou. Mě osobně přijde správné nadávat na hrozné citace a odrazovat jejich autory od tohoto typu "citací". A naopak, když je dobrá citace, tak pochválit, nejenom dát +.
Non omnes eadem mirantur amantque. Ne všichni obdivují a zbožňují totéž.
22:29
Thrax: Re: FAKT CHUDACI!
Thrax
Jak je odradíš? Oni sází na kvantitu, ne na kvalitu. Prostě jim něco projde a budou machrovat před kamarádama, nic víc.
"Profíka i pár stovek milisekund zdržuje."
00:30
Suerte: Re: FAKT CHUDACI!
Suerte
Me ale vubec nevadi, kdyz jim projde vtipna citace, tak to ma byt.
Ale sracky jim neprojdou, kdyz bude dost lidi, co je budou hodnotit.
Non omnes eadem mirantur amantque. Ne všichni obdivují a zbožňují totéž.
16:30
Thrax: Re: FAKT CHUDACI!
Thrax
Nereagoval jsi na něco jiného? Je to úplně mimo. Já se ptal, jak je odradíš?
"Profíka i pár stovek milisekund zdržuje."
16:58
Suerte: Re: FAKT CHUDACI!
Suerte
Hochu nevim, co mas za problem,
ale podle toho, jak spamujes diskuzi by ti evidentne chybelo, kdyby tu nebyla moznost komentaru ;-)
Non omnes eadem mirantur amantque. Ne všichni obdivují a zbožňují totéž.
23:09
Thrax: Re: FAKT CHUDACI!
Thrax
Mě? Mě právě vůbec ne. Skoro bych byl rád, kdyby je kvůli tomuhle flamu zrušili ;)
"Profíka i pár stovek milisekund zdržuje."
21:58
Januska: Re: FAKT CHUDACI!
Januska
Ja myslim, ze to, ze komentare v diskusi jsou u vetsiny citaci vtipnejsi nez citace samotna, o necem svedci. Rozhodne ale ne o kvalite citaci a nizke urovni komentaru.
21:58
PesPsovity: Re: FAKT CHUDACI!
PesPsovity
Nech si toho. To, že říkáme, že se nám citace nelíbí (potažmo že je hloupá, už nás prostě nebaví pořád dokola psát "podle mě"), neznamená, že si myslíme, jak jsme úžasní. Znamená to, že si prostě myslíme, že je citace hloupá.
"Bezpečí monitoru" se samozřejmě nabízí, ale nemůžeš vědět, jestli by někdo ze zde přítomných v reálu spíš utekl, nebo tě zmlátil. Tak tu na nás takhle nevyskakuj, o tom se můžeš jen dohadovat.
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
22:04
Igor: Re: FAKT CHUDACI!
silhouette
OMG! este vic me chytejte za slovicka... "bezpeci monitoru" TO JE HYBERBOLA proboha! Otevrete oci respektive mozek.... Fakt se smeju LOL ROFL
Apple neni ovoce!
22:05
PesPsovity: Re: FAKT CHUDACI!
PesPsovity
Tady tě nikdo za slovíčka nechytá. A všimni si, že se nesmyslně rozčiluješ.
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
21:59
jenda^^: Re: FAKT CHUDACI!
jenda^^
Každej má snad právo na svůj názor, ne? Jestli nám ho zakazuješ, tak takový taky byly poměry před rokem 89.
My nejsme moderátoři, tak nemůžeme nikoho do ničeho nudit. To, že se snažíme poradit, je jenom naše dobrá vůle. V tom tvoje přirovnání s 89 pokulhává.
Šli dva a prostřední upad. ROFL xD LOL
22:21
Pavel: Re: FAKT CHUDACI!
silhouette
ehe ehm "snazime se poradit" bych opravdu netvrdil. Viz moje priklady beznych komentaru, co se pod citacemi nachazi. Demence vetsiny prispevku fakt nesvedci o "dobre vuli". Glorifikujes demenci.
22:23
PesPsovity: Re: FAKT CHUDACI!
PesPsovity
To ty taky.
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
22:30
Pavel: Re: FAKT CHUDACI!
silhouette
priklad?
16:59
Suerte: Re: FAKT CHUDACI!
Suerte
99% souhlas.
Non omnes eadem mirantur amantque. Ne všichni obdivují a zbožňují totéž.
11:51
julius: Re: FAKT CHUDACI!
silhouette
když někdo řekne že ta citace je dobrá/špatná tak to většinou myslí subjektivně ... a proč by lidi nemohli vyjádřit názor?
22:01
Thrax: Zvláštní
Thrax
Je zajímavé, jak se tu všichni pustí do nějakého chudáka, ale na můj komentář, s celkem věcnýmy podněty k diskuzi nereagují. Neni vám to trochu trapné hoši? Zejména vy, co "čekající" pořád sledujete.
"Profíka i pár stovek milisekund zdržuje."
22:04
Igor: Re: Zvláštní
silhouette
Souhlasim s tebou, mas pravdu!
Apple neni ovoce!
22:07
Januska: Re: Zvláštní
Januska
Promin, zadnych vecnych podnetu k diskusi jsem si nevsimla. Respektive ne takovych, ktere by se tu neprobirali. Ktere mas na mysli?
22:11
Thrax: Re: Zvláštní
Thrax
Ty prosím radši pokračuj ve své "morální povinnost". Je to k smíchu...
"Profíka i pár stovek milisekund zdržuje."
22:14
PesPsovity: Re: Zvláštní
PesPsovity
Co je k smíchu? Vaše "věcné podněty", které tu stejně nikde nejsou?
Mimochodem, nevšimla jsem si, že by ti Januska něco udělala.
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
22:16
Thrax: Re: Zvláštní
Thrax
Mně její podpis k smíchu přijde, tobě ne? On není myšlen jako vtip? Sakra.
"Profíka i pár stovek milisekund zdržuje."
22:22
Pavel: Re: Zvláštní
silhouette
Hej no tak vole, ona (nebo on? jednou PesPsovity psal/a v zenskem rode) nepsala tolik hovadiny, na to tu jsou jiny experti.
22:30
Januska: Re: Zvláštní
Januska
Samozrejme, ze podpis je myslen jako vtip. Proste kdyz si davam na podpis na lamera, tak si dam podpis se vztahem k nemu.
22:36
Thrax: Re: Zvláštní
Thrax
Ok, promiň omlouvám se za hnusnou reakci, ale v zápalu boje mi to přišlo skoro absurdní :)
"Profíka i pár stovek milisekund zdržuje."
22:40
Januska: Re: Zvláštní
Januska
V poho, u podpisu jde o umyslnou nadsazku. Jinak uznavam, ze muj smysl pro humor muze byt zvracen nadmernym pobytem ve spolecnosti tri letych deti.
22:44
Thrax: Re: Zvláštní
Thrax
Podívej, já to chápu. Když čtu čekající v RSS čtečce, taky občas vidím rudě. Jenom mě trochu mrzí, že lidi marní čas tím, že píší to, co si úplně stačí myslet. Nejde mi ani tak o to, když jednou za čas někdo něco napíše. Jde o to, že někteří magoři píší pod úplně každou citaci popř. pod každou druhou. Já tuším taky párkrát k něčemu něco psal, ale jenom v případě, že ten komentář byl "vtipný" a ne za každou cenu shazoval autora.
"Profíka i pár stovek milisekund zdržuje."
22:54
Januska: Re: Zvláštní
Januska
Tento tvuj nazor ja beru, taky nespamuju pod kazdou citaci. U vetsiny mi staci dat minus nebo obcas i plus a jit dal. Ale zrovna tak chapu lidi, kteri maji potrebu upozornit na to, ze se jedna o kopii jiz schvalene citace (a tim nemyslim schodu okolnosti, kdy se podobny rozhovor muze odehrat vicekrat), prepsany vtip anebo proste jen vtipne okomentuji chybejici pointu. Mnohdy se diky komntari zasmeju i u uplne hloupe citace.
Takze diky za ne.
23:05
Thrax: Re: Zvláštní
Thrax
Někdy je důležité. To je přesně ono. Ale nebaví mě komentáře typu.

"HAHAHA tak jsme se zasmáli" "Kde je pointa?" apod.

Asi k nim začnu psát: "To už tu bylo!"
Já se směju rád a na lamera se chodím zasmát. Zasměju se klidně i citacím, i komentářům, ale kolikrát je jediná vtipná věc inteligence zdejšího osazenstva. Ať už autorů citací, nebo komentujících.
"Profíka i pár stovek milisekund zdržuje."
23:10
Januska: Re: Zvláštní
Januska
Ale jo, tak takove komentare me taky nebavi. Jenze se obavam, ze autori techto komentaru se teto diskuse neucastni.
23:16
Thrax: Re: Zvláštní
Thrax
Nevím, zas tak moc to nesleduju. Jenom prostě přetekly nervy. Skončilo to jako každý flame, nic se nevyřešilo a při troše štěstí nebudu mít zítra ban :) Doufám, že si tohle vlákno slečna "PesPsovity" přečte a pochopí z toho to, co jsem se jí snažil sdělit.
"Profíka i pár stovek milisekund zdržuje."
22:07
PesPsovity: Re: Zvláštní
PesPsovity
Copak máš za probém? Jaké "věcné podněty"? Vidím, že všechny tvé komentáře byly zodpovězeny. A nechápu, proč tu vy dva revolucionáři děláte vlny, nikdo vám nic nedělá. (Podle MÉHO NÁZORU, samozřejmě.)
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
22:15
Thrax: Re: Zvláštní
Thrax
Já to chápu, nikdo mi nic nedělá, já se taky nikomu nesnažím nějak škodit. Vůbec bych do diskuze nezasahoval, ale rozeběhla se tak, že mi přišlo vhodné sem svůj názor napsat. Mě proste přijde na hlavu postavené psát něco, co nikoho nezajímá, ať už proto, protože to vůbec nečte, nebo proto, protože sem přišel poslat citaci a ne pro doučování z Češtiny. Mě taky štve, když někdo píše jako prase, ale tímhle prostě nid nedokážete, pochopte to. Co já nadělám... dělejte jak myslíte, ale místo čtení "sra*ek" (a to kolikrát i doslova) by jste mohli dělat něco rozumnějšího. Ale tyhle fotrovské rady si radši nechám pro svoje caparty... ;)
"Profíka i pár stovek milisekund zdržuje."
22:20
PesPsovity: Re: Zvláštní
PesPsovity
To bys měl. Nemyslím si, že znáš názory autorů a vliv našich příspěvků.
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
22:24
Thrax: Re: Zvláštní
Thrax
Už jsem ti to psal nahoře. Pár autorů znám, stejně jako vím to, že ty komentáře čte minimum lidí, což by klidně mohl nějaký mod doložit statistikou. Výse jsem ti psal že jsem udělal rychlý průzkum a fakt to nikdo nečte. Jak víš že tvoje argumenty mají váhu? To je tvrzení proti tvrzení, ale snad tomu sám nemůžeš věřit.
"Profíka i pár stovek milisekund zdržuje."
22:41
PesPsovity: Re: Zvláštní
PesPsovity
Vím to asi tak stejně jako ty. A to, že znáš nějakých pár... lidí svého ražení, neznamená, že víš, jak se tu všichni autoři chovají.
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
22:47
Thrax: Re: Zvláštní
Thrax
Pochop to, že já mám aspoň něco, aspoň nějaký argument. Ty nemáš naprosto nic, jen tu snůšku keců, co vždycky vypotíš. Zkus nějak rozumě argumentovat a možná k něčemu dojdeme. Mimochodem tvoje narážky jsou na úrovni namachrovaného třeťáka ze sídlištní základky.
"Profíka i pár stovek milisekund zdržuje."
22:54
PesPsovity: Re: Zvláštní
PesPsovity
Nevím, jaké narážky myslíš, ale máš tam chybu. Kromě toho tady s tebou nehodlám k ničemu docházet. U tohoto podivného flame waru jsem už strávila dost času a nic se mi nepodařilo dokázat. Takže už půjdu házet hrách na stěnu jinam.
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
23:07
Thrax: Re: Zvláštní
Thrax
Ano, nejlépe pryč z lamera, protože komentování blbostí JE k ničemu. Chybu tam mám a co? Jestli nevíš jaké narážky, tak ti to jak pro blbečka pastnu "nějakých pár... lidí svého ražení". Pac a pusu, nikomu tu chybět nebudeš ;)
"Profíka i pár stovek milisekund zdržuje."
00:21
Bubu: Re: Zvláštní
Bubu
to se mýlíš, mě by chyběla a myslím, že i mnoha jiným inteligentním hodnotícím. Jako jedna z mála má rozumné názory, což je na její věk velice neobvyklé;) BTW viděl jsem tady jediného tvého příznivce, Igora. PesPsovitý tady má minimálně mě, jendu, centose, hustoleza, Janusku atd.(omlouvám se všem jímž jsem špatně skloňoval jména nebo řekl že stojíte za Psem a doopravdy to tak není...)
Mia clementia, denar esto.
10:32
Pavel: Re: Zvláštní
silhouette
tak se koukej lip, uvidis tech priznivcu vic.
16:28
Thrax: Re: Zvláštní
Thrax
"PesPsovitý tady má minimálně mě, jendu, centose, hustoleza, Janusku" atd. atd. Ano, teď jsi přesně vyjmenoval tu sortu lidí co chodí na lamera za účelem čtení komentářů a psaní hodnotících příspěvků pod každou citaci. Měl by jsi otevřít oči. Lidí co je čtou, ale nereagují je několikanásobné množství, to ti snad musí dojít. Tyhle lidi nic obhajovat nepotřebují.
"Profíka i pár stovek milisekund zdržuje."
09:04
miloso: Re: Zvláštní
silhouette
Mně též, ač já jsem takový tichý pozorovatel :-) Tisíckrát raději inteligentního Psa, než ty dva namachrované magory, co by snad nejraději zavedli cenzuru komentářů. Ti by nikomu nechyběli ;-)
There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.
13:12
Thrax: Re: Zvláštní
Thrax
To je hezké že jsi tichý pozorovatel. Teď když jsi nám sem napsal, že chceme cenzurovat komentáře, si ještě hezky potichu přečti, co tu celou dobu říkám. Napsal jsem, že chci, aby ty komentáře někdo mazal? Vytrhávat věty z kontextu umí každý pablb.
"Profíka i pár stovek milisekund zdržuje."
13:31
miloso: Re: Zvláštní
silhouette
Já vše četl, respektive – skoro vše. Pak se mi z té tvé nabubřelosti, egoismu a přesvědčenosti o jediné správné pravdě udělalo tak zle, že jsem se šel uklidnit jinam.
There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.
13:37
Thrax: Re: Zvláštní
Thrax
Tak až si přečteš úplně vše, bude to ok a tvůj názor se stane relevatním. Ukaž mi post, kde navrhuji cenzuru.
"Profíka i pár stovek milisekund zdržuje."
11:44
miloso: Re: Zvláštní
silhouette
Ukaž mi post, kde já říkám, že byste chtěli zavést cenzuru. Nebo snad neznáme slovíčko „snad“, hm? Nadsázka, elipsa? Nic? Zpět do školy, pane!
There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.
18:16
Pavel: Re: Zvláštní
silhouette
To je dobre, ze ses sel kvuli jeho udejnemu "egoismu" a "nabubrelosti" uklidit jinam. Bude tu o par nesmyslnych a zbytecnych, flamujicich kometaru mene. Nedekujeme ti za tvoji ucast.
11:45
miloso: Re: Zvláštní
silhouette
No tak od tebe to věru sedne ;-)
There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.
18:15
Pavel: Re: Zvláštní
silhouette
Muzes mi rict, kdo je tu namachrovany magor, ktery by chtel cenzuru komentaru? Muzes mi citovat pasaze tech jedincu, ktere poukazuji na to, ze jsou magori a chteji cenzuru?
22:06
Bubu: Samozřejmě že neexistuje DOBRA
Bubu
Samozřejmě že neexistuje DOBRA a SPATNA citace. Proto tady je systém hlasování. Kdyby něco takového existovalo, tak vůbec nevzniká pending a pohlídají si to moderátoři. Ale zamyslete se vy, kteří kritizujete nás, co dáváme "-". My to děláme z nějakého důvodu, děláme to protože nám to prostě nepřijde VTIPNE. A jestli se náš názor ukazuje jako většinový, tak to asi bude SPRAVNY nazor. Protože existuje DEMOKRACIE, právo většiny, menšina se podřídí. Spravedlivější způsob NEEXISTUJE!
Mia clementia, denar esto.
22:08
jenda^^: Re: Samozřejmě že neexistuje DOB...
jenda^^
Ale kdepak. My přece lidem vymejváme mozky a nutíme je na to mínus kliknout .
Šli dva a prostřední upad. ROFL xD LOL
22:27
Pavel: Re: Samozřejmě že neexistuje DOB...
silhouette
napriklad prispevky jako je tento tvuj jsem mel na mysli, zbytecne flames, nekonstruktivni debata
22:11
Igor: Re: Samozřejmě že neexistuje DOB...
silhouette
spravnejsi zpusob NEZNAS. Rict o necem ze neexistuje je docela omezenost! Jestli se ma mensina podritid je neni to demokracie ale diskriminace. Vyjasni si pojmy. To co jsem se tu snazil rict jste temer nikdo nepochopil s rokem 89 jsem mel na mysli neco uplne jineho.... Ale fakt na vas seru plejtvat nad vama energii. Ale dekuji za prekrasne divadlo, uz dlouho jsem se takhle nepobavil LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL
Apple neni ovoce!
22:15
PesPsovity: Re: Samozřejmě že neexistuje DOB...
PesPsovity
Není zač. Vážně jsi až moc hysterický. "LOL LOL LOL LOL"!
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
22:17
Bubu: Re: Samozřejmě že neexistuje DOB...
Bubu
tak mi řekni lepší způsob. Já tvrdím že je to nejlpeší způsob, protože jsem o tom z hlouby duše přesvědčen. Jak jinak to chceš řešit? žijeme ve společnosti kde žije mnoho různých názorů. Jediný správný způsob je vybrat dobro pro co nejvíc lidí. Kdyby jsme vyplňovali přání menšiny na úkor většině tak to by byla pozitivní diskriminace(věz. černoši v USA 90.léta) prostě proto aby se neřeklo že to není diskriminace tak z toho udělám diskriminaci na většině, ne?
Mia clementia, denar esto.
00:29
srnka: Re: Samozřejmě že neexistuje DOB...
srnka
Tak sorry, ale unika ti podla mna jedna pointa. Tu sa nik na boj proti diskriminacii nehra, a ani na spravodlivost nie. Toto je server, server patri adminom, admini stanovili pravidla. Pravidla su take, ze sa za citacie hlasuje. Ked sa citacia vela ludom paci, prejde. Ked sa vela ludom zda debilna, neprejde. Ak je tvoj vkus vyrazne iny ako vkus vacsiny ludi, co sem chodia a hlasuju, mas proste smolu a citacie, ktore sa pacia tebe, neprejdu.

Mozes to nazyvat demokraticke hlasovanie, mozes to nazyvat diskriminacia, to je uplne jedno. Pointa je, ze co sa vacsine nepaci, to sem skutocne nepatri. Maticky povedane, pravidla su nastavene tak, aby schvalena citacia citatela s velkou pravdepodobnostou pobavila. Citacia, ktora pride vtipna jednemu zo sta, toto nesplna, preto do schvalenych citacii neprejde. Kto take chce publikovat, moze ist inam, zalozit si blog a tam si najst komunitu svojich citatelov s podobnym zmyslom pre humor.

Celkom dolezite je uvedomit si, ze komunita ludi, ktori citaju lamera a hlasuju, sa casom vyvija. Casto prejdu citacie, ktore su vtipne, ale z pohladu "povodneho zamerania" lamera su tak strasne offtopic, ze by pred par rokmi nepresli. Preto sa ani neda mat syntakticke pravidla na to, co je dobra citacia a co je zla -- jedina rozumna cesta je prave ta, ktora existuje. Hlasovanie. Ked citacia skoro nikoho nepobavi, prec s nou.
15:40
Hrabosh: Re: Samozřejmě že neexistuje DOB...
silhouette
+1 Konecne to nekdo napsal. Tento server neni zadna verejna sluzba, ale soukroma akce amidnu. Ti maji pravo zavest jakykoli system spravy/hlasovani a nejakej rozumbrada, kterej se tu ohani rokem 89 ( kdy podle stylu psani asi este ani nebyl na svete ) jim do toho nema co kecat. TO JE DEMOKRACIE !
22:25
Pavel: Re: Samozřejmě že neexistuje DOB...
silhouette
Rec o tech, co davaji "-" nebyla v obecnem slova smyslu, spis byla rec obecne o systemu, kde je "-". Rec je spis o demenci vetsiny komentaru. Nebudes mi snad tvrdit, ze vetsina komentaru ma hlavu a patu, ze ne?
22:43
PesPsovity: Re: Samozřejmě že neexistuje DOB...
PesPsovity
Já budu.
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
23:05
Januska: Re: Samozřejmě že neexistuje DOB...
Januska
Promin, ale i ja ti budu tvrdit, ze vetsina komentaru ma hlavu a patu. To neznamena, ze tu nejsou hloupe komentare, ale vetsina, tedy vice nez 50%, to podle me nebude. To je ovsem zase jenom subjektivni hodnoceni toho, co znamena "komentar majici hlavu a patu".
22:26
Pavel: Re: Samozřejmě že neexistuje DOB...
silhouette
(btw zpusob, kde jsou jen "+" je uplne stejne spravedlivy.)
22:30
Bubu: Re: Samozřejmě že neexistuje DOB...
Bubu
já ve svých komentářích vyjadřuji svůj názor. Snažím se aby byly výstižné, s nadhledem a tam kde to jde, vtipné. Neříkám že se mi to vždy povede, ale snaha je. Za svoje komentáře se nestidim a stojim si za nima.
Mia clementia, denar esto.
22:37
Pavel: Re: Samozřejmě že neexistuje DOB...
silhouette
Jestli to nejsou komentare typu "je tam anglicky slovicko, hned dejte vsichni +!" nebo "to je kravina", tak je to v poradku
22:43
Bubu: Re: Samozřejmě že neexistuje DOB...
Bubu
ale ono to často odpovídá realitě. Autoři si opravdu občas myslí že jim aj slovíčko, rádoby IT vtip nebo stavění žen na úroveň zvířat pomůže k "+". Co jim máš jinak napsat aby se poučili a snad polepšili? Ber nás jako učitele, kteří se snaží vychovávat zkaženou internetovou mládež...:-D
Mia clementia, denar esto.
10:35
Pavel: Re: Samozřejmě že neexistuje DOB...
silhouette
tak se na ně vyser, oni na ty komentáře totiž samozřejmě stejně serou, nedávej jim plus a hotovo, nehraj si na vychovatele, jak ma citace vypadat :) co kdyz zrovna ten clovek je meho typu, ze proste je zvykly psat anglicky? Jen ho nasereš.
22:13
Igor: KULATY VESMIR
silhouette
Priste by jsme mohli zacit treba resit jestli je vesmir kulaty nebo hranaty. LOL
Apple neni ovoce!
22:18
PesPsovity: Re: KULATY VESMIR
PesPsovity
Jestli ti to za to stojí, řeš si to s kým chceš, na to nemáme dostatečnou kvalifikaci. Na lamera, myslím, ano.

P.S.: Zase tam máš chybu. (Moje ego už bude stříkat!)
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
00:09
mickelangello
souhlasím se vším zde řečeným tak akorát napůl...je pravda že citace nemůže být "správná"...citace je prostě citace a někomu se líbí a někomu ne, proti gustu žádný dišputát, na druhou stranu když jsem někdo postne citaci typu "<ona> hele není rosenberg pornoherec? :D " tak mám dojem, že se vyloženě snaží zkazit náladu čtenářům lamera...co se týče komentářů, na jednu stranu jsem rád, že tu jsou, protože existuje (velmi velmi velmi) malá šance, že aspoň trochu zbrzdí příval sračkoidních citací na lamera, na druhou stranu je tady opravdu spousta jedinců, kteří si akorát potřebují pohonit svoje ego a někomu to natřít...
každopádně tahle diskuze i celej flame nic nevyřeší, takže bych ji smazal (stejně jako ostatních 90% citací z čekajících :/)
inteligence lidstva je konstantní, ale lidí stále přibývá...
00:15
mickelangello: Re: 50%
mickelangello
wtf? když jsem někdo postne? už mi ty vaše komentáře taky lezou na mozek...
inteligence lidstva je konstantní, ale lidí stále přibývá...
01:42
Zidane: Re: 50%
Zidane
"když jsem někdo postne"? Lískni si.
Za pravopisné hrubky, wypatlanštinu, přepsané staré vtipy, politické narážky a evidentní gumídky dávám automaticky mínus.
03:12
mickelangello: Re: 50%
mickelangello
1. opravil jsem se
2. původně ta věta byla jinak, jenom jsem zapomněl smazat "j"...asi díky tomu, že jsem trochu pod vlivem...ale čekal jsem, že si někdo zamindrákovanej rýpne ;)
inteligence lidstva je konstantní, ale lidí stále přibývá...
10:41
Pavel: Re: 50%
silhouette
no jeste dalsi cast ctenaru ty komentare naserou, ze na lamera pisou hlavne zamindrakovany hovada... a proste si ty komentare radsi vypne..

a opet se tu ozyvate, jak se vam nelibi idiotske citace.... A CO MA BYT! Proste se nedostanou do prijatych, ende, sbohem má Máňa! Proč to dál řešit? Navrhuju například udělat systém čekajících tak, že čím víc + bude daná citace mít, tím výše v seznamu bude, s tím, že by třeba nové citace s 0/0 nějaký kratší čas zůstaly v seznamu také na prvních místech. Tím je zaručeno, že idiotské citace zůstanou na konci seznamu a nezdechne po nich pes, a dobré mají dokonce ještě větší šanci na úspěch, než doposavad..
01:42
Zidane: Má pravdu, chlapec
Zidane
Má pravdu, chlapec.
Za pravopisné hrubky, wypatlanštinu, přepsané staré vtipy, politické narážky a evidentní gumídky dávám automaticky mínus.
08:29
AM: Citace sou dementní protože z
silhouette
Citace sou dementní protože z množiny všech dementních citací zaslaných sem není možné vybrat podmnožinu inteligentních. A to podporují jedině ti dementi, co sem klopí takovéhle výkřiky do tmy, kteří předči snad i citace typu "Som sa ozral ROFL XD"
14:56
snipermaniak: To sem nežral
silhouette
Skoro nejdiskutovanější a je teprv v půlce čekajících :)
17:06
LuciusMare: Re: To sem nežral
LuciusMare
presne tak,koukal jsem jestli to "v diskuzi je 135 příspěvků" je bug nebo se mi zkazily oči z monitoru :)
18:45
Pavel: Re: To sem nežral
silhouette
Jo, protože je cosi shnilého ve světě lamer.cz ... :)
19:16
Igor: Hezky se to tu rozjelo
silhouette
Mno tak ac jsem uz sem nechtel psat, tak diky kamosovi, ktery me upozornil ze to tu stale zije, jsem opravdu prekvapen co vsechno jste schopni uplne MIMO MISU resit. Hlavne PesPsovity je schopny se rejpat v hovne klacikem klidne tejden a misto nejakyho rozumnyho vecnyho argumentu, rika akorat ze to hovno smrdi.
Thrax a Pavel ma vecne argumenty (s kterymi vicemene souhlasim), ale nikdo z vas "moralnich citacnich radcu" nereaguje.
V posledni rade Vam vsem dekuji, ze jste se ukazali presne v tom svetle, jak jsem predpokladal. Jedna citace ktera nestoji ani za jedno PLUS, Vas egoisty zamestnava natolik, ze sem musite blejt tunu sracek na muj ucet, misto aby jste proste dali minus. Pokud Vas to FAKT obtezuje takova horda spatnych citaci, pak to pravdepodobne znamena, ze system, jakym Lamer funguje neni zcela spravne navrzen.
Ted se do me vsichni zase pustte co si to tady vubec dovoluju rict LOL
Apple neni ovoce!
21:28
pute: Tak já nevím, myslím že kousek
silhouette
Tak já nevím, myslím že kousek pravdy je na obou stranách, nesouhlasím s tím, že by neexistovaly dobrý a špatný citace, ale posouzení je individuální, od toho je tu ta možnost + a -. Některý komentáře jsou fajn, myslím, že pokud je něco echt sračka, tak to k tomu komentu prostě svádí, ale na druhou stranu je pravda, že když je to stejný skoro u každý citace, tak to je takový otravný, hlavně mi přijde být úplně scestný komentovat, že někdo v citaci, která je jinak napsaná dobře, napsal "mě" místo "mně" atd. To se prostě stane, každej tu češtinu neovládá tak dobře, tak nechápu, proč to někdo má potřebu řešit. Jiná věc je, když se člověk ztratí v záplavě zkomolenin, u kterejch je těžký vůbec rozluštit, v jakým jsou jazyce..
Neřekla bych, že tím komentováním si tady někdo honí ego, ale na druhou stranu opravdu hodně pochybuju o tom, že by autoři těch nehorázných kravin vůbec chodili do čekajících. Podle mě většina lidí, pokud vůbec diskuze čte, tak to děla až u schválených.
Já čekající procházím, svědomitě hlasuju, někdy dám plusko i tomu, co má jinak pluska třeba jen 2, protože mě to z nějakýho důvodu pobaví, někdy dám zas naopak mínus citaci, která bude očividně schválená, protože mi nic neříká, ale přesně o tomhle to přece je, nemám vůbec potřebu se nějak vztekat a říkat, že citace neprochází kvůli blbejm komentářům (jak padlo v té druhé dlouhé debatě), ale je teda pravda, že někdy mi ty komentáře přijdou už přehnaný..
Nicméně si myslím, že tyhle hádky jsou zbytečný, protože těžko někdo jen tak sleví ze svýho názoru. :)
13:15
Thrax: Re: Tak já nevím, myslím že kous...
Thrax
Hezky shrnuto :)
"Profíka i pár stovek milisekund zdržuje."
13:41
PesPsovity: Re: Tak já nevím, myslím že kous...
PesPsovity
Něco na tom je.
A hlavně je to řečeno o něco slušněji - bez všech těch "namachrovanejch lam, co si v diskuzích honěj ega" - to mě opravdu naštvalo.
Nicméně se omlouvám Igorovi, Pavlovi i Thraxovi za svou prudkost a hloupou tvrdohlavost, i když si za svým názorem pořád stojím.
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
15:51
Thrax: Re: Tak já nevím, myslím že kous...
Thrax
To je ok, každý máme právo na názor. Taky se omlouvám ze některé ostřejší narážky apod.
"Profíka i pár stovek milisekund zdržuje."
21:52
tommander: 1) Proč to řešíš přes citaci?
tommander
1) Proč to řešíš přes citaci?
2) Udělej si svýho "lamera" a schválně, jestli to bude tak božsky dokonalý, jak si zjevně představuješ
... a zkuste mi odporovat!
21:55
tommander: Re: 1) Proč to řešíš přes citaci...
tommander
Ale jinak je pravda, že při procházce čekajícími na schválení se člověkoj otvírá kudla v kapse, co je tam možno najít za <slusnereceno title="debility">blbosti</slusnereceno>
... a zkuste mi odporovat!
23:15
HanuleS: Můj názor na všechny citace je
HanuleS
Můj názor na všechny citace je ten, že jde o to, jak mě POBAVÍ a ne, jestli je to starej/přepsanej/1000x postnutej vtip... i když pokud bych něco četla 3x denně tak mě to taky omrzí, no...
Those who reject the path to enlightenment must be destroyed!
13:37
PesPsovity: Re: Můj názor na všechny citace...
PesPsovity
No právě; když tu někdo něčemu vytýká, že to tu bylo už milionkrát, tak to prostě znamená "četl(a) jsem to už stokrát, už mě to nebaví", ne "jste sprostí, protože kopírujete vtipy, které už tu byly", nebo tak něco. Jde prostě o to, že je to okoukané. A tudíž tě to nemůže rozesmát.
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
00:22
granis: omg
silhouette
no teda... tomu sa vravi flamewar...
09:23
miloso: „Vtipné nebo jinak zajímavé út
silhouette
„Vtipné nebo jinak zajímavé útržky komunikace z ICQ, MSN, Yahoo, Jabber, QIP, Miranda, Google talk, AIM a chatu.“

„To nema byt vtipny - zamslete se panove a damy nad sebou.“

Ani vtipné, ani zajímavé, a ještě si byla osoba, která to sem hodila, této skutečnosti vědoma –> ban! :-P
There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.
11:58
Pavel: Re: „Vtipné nebo jinak zajímavé...
silhouette
ty ses lama
13:28
miloso: Re: „Vtipné nebo jinak zajímavé...
silhouette
Kdo to říká, ten to je,
na toho to pasuje.
There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.
13:44
Thrax: Re: „Vtipné nebo jinak zajímavé...
Thrax
Právě jsi dostudoval mateřskou školku, že? Jsi blbeček bez názoru, tak se do nikoho neopírej. Všimni si, že každý v této diskuzi nejdříve nějak formuloval svoje myšlenky a až pak začal flamovat. Ty sem přijdeš a začneš držkovat a rýpat do ostatních. Nepřipadáš si hloupě? A prosil bych nějakou věcnou reakci. Ne školkovskou typu: "No to se ozval ten pravej." ...
"Profíka i pár stovek milisekund zdržuje."
11:55
miloso: Re: „Vtipné nebo jinak zajímavé...
silhouette
> Právě jsi dostudoval mateřskou školku, že?

Ani ne, ale díky moc za starost :-)

> Jsi blbeček bez názoru, tak se do nikoho neopírej. Všimni si, že každý v této diskuzi nejdříve nějak formuloval svoje myšlenky a až pak začal flamovat. Ty sem přijdeš a začneš držkovat a rýpat do ostatních.

Můj názor už prezentovali ostatní. Kde nic není, tam ani smrt nebere, a ani miloso nemá potřebu po sté a prvé opakovat, co již bylo řečeno, vyvráceno, vámi nepochopeno, vámi ignorováno. O držkování a rýpání bych, být tebou, moc nemluvil, počítat se mi to pochopitelně nechtělo, ale jestli u někoho dominovaly urážky a nadávky, pak právě u tebe a tvých „přívrženců“. Maminka tě asi v mládí málo fackovala, celkem chyba, připadá mi.

> Nepřipadáš si hloupě?

Stejná otázka na tebe. Připadá mi, že mluvím s alter-egem pana Hulána. Bez legrace.

> A prosil bych nějakou věcnou reakci. Ne školkovskou typu: "No to se ozval ten pravej." ...

Oukej, tohle si nechám na příště – pokud ještě budu mít někdy náladu otevřít tuhle diskuzi plnou vašeho odpadu.
There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.
23:13
Thrax: Re: „Vtipné nebo jinak zajímavé...
Thrax
Můj názor už prezentovali ostatní.

Tak proč sem ku**a píšeš? A nepřirovnávej mě k panu Hulánovi, protože to mě opravdu neurazí, spíš naopak. Jestli tvůj názor už ostatní vyjádřili, nemá tu co dělat a pouze tu zbytečně falamuješ.
"Profíka i pár stovek milisekund zdržuje."
18:02
Pavel: Re: „Vtipné nebo jinak zajímavé...
silhouette
nc
11:58
miloso: Re: „Vtipné nebo jinak zajímavé...
silhouette
A nebo ještě jeden komentář, neb na účet Pavla se já bavím opravdu rád. „nc“, podle urbandictionary.com, znamená „no comment“, pro neangličtináře (zjevně i tebe, Pavle) to znamená „žádný komentář“. Tím, že jsi odeslal komentář, který podle tebe vlastně nekomentuje nebo není komentářem, se ti podařilo vytvořit krásný oxymóron, a kdybych se neobával, že se tak stalo jen omylem, snad bych ti i, drahý Pavlíku, pogratuloval.
There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.
19:26
Pavel: Re: „Vtipné nebo jinak zajímavé...
silhouette
Jsem rád, že se ti podařilo na internetu najít, co jsem vyjádřil zkratkou nc. Gratuluji ti, drahý miloso.
09:45
Nipac
Tahle citace MUSÍ projít! Vždyť je tu dva dny a už se řadí (tedy kdyby byla schválená) mezi nejdiskutovanější! Jen tak dál, a hlavně spoustu plusek! +++++++++++++
:D
12:33
Leinad: Re:
silhouette
Mmm lepší než projít a nechat jí číslo 33690 by bylo rozepsat něco někam, třeba mezi tipy jak vkládat citace a jak komentovat. Do výpisu vtipných citací to nepatří, dal bych -.
Come shall ten well bload? Ten well bload shall when blaight yatchman.
17:42
WaDa: Re:
WaDa
NESMÍ ale byla by 4. :D
Trollí Vysočina
14:46
Mithril
To si nikdo nevšiml v co se tahle diskuze změnila?
Pavel, Igor, Thrax versus Zbytek lameru

Vy tři pánové, nevím kdo si tu teď honí ego...
Už ani ta lidská blbost není to, co bývala.
15:46
Thrax: Re:
Thrax
Diskutování == honění ega? Řekl jsem někde, že si někdo honí ego? Ne? Tak nechápu o co jde. Navíc, zbytek lameru == podle tebe pár lidí co čtou diskuze. Podívej se například kolik lidí hlasuje v anketě. Až sem napíše 500 lidí, bude to zbytek lameru.
"Profíka i pár stovek milisekund zdržuje."
18:04
Pavel: Re:
silhouette
Muzes dat priklad, kde si honime ego? My diskutujeme, to mi nepripada jako honeni ega, honeni ega bylo trosku nekde jinde
20:37
Mithril: Re:
Mithril
Promiňte, ale mě to jako honění ega přijde, jako příklad bych musel uvádět polovinu vašich příspěvků. Nevím proč mám ten pocit, ale zdá se mi, že jste se jen nemohli srovnat s tím, že vaše citace nebyly schváleny, proto jeden z vás toto vytvořil, aby se mohl hádat. A vy jste se přidali.
A když tu takhle diskutujete, pročbychom my nemohli takhle diskutovat u jiných citací?
Už ani ta lidská blbost není to, co bývala.
21:00
Pavel: Re:
silhouette
Jsi neschopny dat konkretni priklad, a tak mlzis zpusobem "honite si ego v kazdem svem druhem prispevku".

Vis chlapce, nejdriv si zjisti, kolik nasich citaci bylo schvaleno a kolik nebylo. Ja totiz citace nepridavam, pridanych mam 0.

Jinak nechapu tvoji poznamku "proc bychom my takhle nemohli diskutovat u jinych citaci". Tady jsme se pokusili o poukazani na nektere problemy na lamerovi. Avsak mas pravdu, "proc bychom takhle nemohli diskutovat u jinych citaci". TAK DISKUTUJTE. Ale nepridavejte idiotske komentare, ktere se jen snazi shodit autora citace a poukazat, jaky je to vlastne debil. A jestli mas chut argumentovat, ze to vlastne tito komentatori mysli dobre a vsechno je o.k., tak si nejdrive precti asi polovinu komentaru tady.
21:24
Mithril: Re:
Mithril
Jak myslíš, já se tu s tebou hádat nebudu.
Ale abych se vrátil k podstatě věci. Když sem někdo přidá dementní citaci (a ještě anonymně) která tu je každý týdena nikdy nebyla vtipná, tak prostě máme právo se na to "dementně" vyjádřit. Stejně jako ty máš právo, aby se ti to nelíbilo.
Ale je na posouzení moderátorů, co si tu nechají libit a co ne. Když se to tobě nelíbí, tak komentáře nečti. Nesnaž se změnit ostatní.
Už ani ta lidská blbost není to, co bývala.
00:16
Pavel: Re:
silhouette
Jiste, mas pravo se dementne vyjadrit. Ale sorry, jestli na jakoukoliv citaci, byt je dementni, reagujes dementne, tak jsi dement :)

To je hodne blbej nazor, ze kdyz je citace dementni, tak se na ni ma (/muze, jiste, mame demokracii) reagovat dementne. To by byl svet pekne v pyci.
Pokud nejsem debil, tak pochopitelne reaguju normalne a ne debilne na cokoliv, at je to debilni nebo ne.
09:47
Mithril: Re:
Mithril
Pokud jsi si nevšiml, tak Dementně vyjádřit je v úvozovkách. Narážel jsem na to, že co se vám nelíbí, tak je dementní.
Už ani ta lidská blbost není to, co bývala.
17:40
WaDa: Diskuzi jsem nečetl proto za m
WaDa
Diskuzi jsem nečetl proto za mě: ANO myslím si že jde do kytek ale néééé kvůli blbejm komentářům-ty jsou někdy i vtipné a obracejí hezky špatné citace proti sobě aby byli vtipné(př. PesPsovitý,Jenda^^,Dan....) ale kvůli úplně nevkusnejm a blbejm citacim který sem furt postujete-př tahle :) nevim co si chcete dokázat(jestli se teď gebíte tomu jak se tu všichni hádají) ale právě kvuli vám se to děje
Trollí Vysočina
18:01
Pavel: Re: Diskuzi jsem nečetl proto za...
silhouette
hmm, uchází ti následnost dějů v realitě - nejdříve byly dementní komentáře, pak byla tato "citace", bez dementních komentářů by nebyla tato citace.
20:56
centos: Re: Diskuzi jsem nečetl proto za...
centos
Uchází to tobě: nejde jen o tuto "citaci". Že šla kvalita čekajících (a proto i schválených, bo se automaticky snížila měřítka) hodně dolů, je jasné každému, kdo to tady četl víc než jen pár měsíců. Více lidí > posun do "mainstreamu" > nahromadění vtipů, které nejsou citacemi; úryvků, které nejsou vtipné ani trochu nebo jsou vtipné jen zúčastněným; sem tam naprostých výblitků. Upřímně, dokud se z lamera nestala masová záležitost, bylo tu líp.
21:02
Pavel: Re: Diskuzi jsem nečetl proto za...
silhouette
Me nic neuchazi, a to, co rikas, vubec neobhajuje idiocii vetsiny komentaru k trapnym citacim.
21:07
centos: Re: Diskuzi jsem nečetl proto za...
centos
Dle mě ano. Taky mě už to nebaví a na vybití frustrace jsou tyto citace úplně ideální. A pokud lidi při přidávání nepřemýšlejí, a tím přidávají práci ostatním, tak proč ne. Pokud to odradí autora od postování? Dvě mouchy jednou ranou.
00:18
Pavel: Re: Diskuzi jsem nečetl proto za...
silhouette
a) autora ty komentare nikdy neodradi, to se tu protrasalo nekolikrat. Na diskusi kazdej sere, proste to tam postne a maximalne kouka na +/-.
b) absolutne nikomu se prace dementnimi citacemi nepridava. Nedostanou plus. Zadne kliknuti, nejsou prijaty.
10:51
centos: Re: Diskuzi jsem nečetl proto za...
centos
a) Budiž. Pak platí aspoň první bod: vybití frustrace.
b) Teď si nejsem úplně jistý, jestli by citace bez žádného mínusu a s pár plusy (zajímavé, že se vždy najde někdo, kdo tam to plusko dá) prošly, nebo ne. Každopádné už to, že musí být přečteny - jak jinak vědět, že je na hovno? teď možná už ze zkušenosti -, tu práci vytváří.
01:01
Igor: Re: Diskuzi jsem nečetl proto za...
silhouette
Jestli ti to, ze je tu vic dementnich citaci, pridelava praci a strasne te to frustruje, pak opet znova rikam, ze system jakym lamer funguje je nevyhovujici. Rikam to zcela objektivne z pohledu systemoveho inzenyra. Nebot abstrahovanim problemu do obecne roviny rikam, ze system ktery se pro uzivatele stava "otravnym" pri vetsim poctu vyskytu dat, proste neni user-friendly. Je to jako kdyz mate windows kde musite 200x kliknout na OK, zatimco v OSX podrzim jabko a kliknu jednou :-)
Apple neni ovoce!
10:55
centos: Re: Diskuzi jsem nečetl proto za...
centos
Nepoužívám Windows ;)

Jestliže větší výskyt dat = větší výskyt hloupých lidí, co přidávají hloupé citace, pak si nejsem jist, nakolik je to chyba v systému a nakolik v lidech. Ale jo, souhlasím třeba s tím, že by přidávání citací měli mít povoleni jen registrovaní.
21:26
Mithril: Re: Diskuzi jsem nečetl proto za...
Mithril
Vidíš, tak by si nám měl být ještě vděčný, že jsme ty "dementní" citace psali, jinak by nebylo o čem mluvit.
Už ani ta lidská blbost není to, co bývala.
00:22
Pavel: Re: Diskuzi jsem nečetl proto za...
silhouette
um.. myslis komentare? Ja bych radsi mluvil o necem lepsim, vubec nejsem vdecny za to, ze pisete dementni komentare, protoze to zhorsuje uroven lamera. (teda nevim jestli pises dementni komentare ty, to jsem nezkoumal)
09:51
Mithril: Re: Diskuzi jsem nečetl proto za...
Mithril
Jo, myslel jsem komentáře, trochu jsem se přepsal...
Omyl, úroveň lamera snižují ty přiblblé citace, které většinou nepřijdou vtipné ani autorovi. Prostě je sem dávají, aby "zkusili štěstí".
Nevím, jak dlouho a často chodíš do čekajících, ale musíš uznat, že to tam jde taky do háje. Na hrubý pytel, hrubá záplata...
Už ani ta lidská blbost není to, co bývala.
19:32
Pavel: Re: Diskuzi jsem nečetl proto za...
silhouette
Již zde bylo několikrát ukázáno, že jsou to také ty dementní komentáře, které snižují úroveň lamera. A taky zde bylo ukázáno, že trapné citace nejsou žádným problémem, prostě neprojdou a hotovo. Já se z toho, že přečtu jednu, dvě trapné věty navíc, neposeru. Nedám plus a jdu dál, no problem.

A ten hruby pytel hruba zaplata, to je dost nizkej alibismus, ke kterymu se tu vyjadruju jiz po 3. - pokud budu dement, tak budu na citace, napriklad na ty dementni, reagovat dementne. Pokud nebudu dement, tak na dementni citace nebudu reagovat jak dement. V tomhle pripade je to prirovnani o hruby zaplate dost nestastny, snizoval by ses tim na uroven tech, kterym nestaci mozek na konstruktivni komentar, a mysli si, ze dementni vykriky neco spravi.
20:04
Mithril: Re: Diskuzi jsem nečetl proto za...
Mithril
Prosím, už to nerozebírej... pořád tu dokola opakuješ jednu myšlenku, když se ti jí někdo pokusí vyvrátit, tak mu odpovíš tím, co ti vyvracel.
Už ani ta lidská blbost není to, co bývala.
18:42
Hroznys: Super!
silhouette
Tahle citace byla hned jasně na +. Bylo jasný, že se teď bude odehrávat strašně dlouhá diskuze, u který se člověk fajn pobaví. Divný je, že si tu nikdo "ego nehoní", ale dle množství příspěvků to lidi asi docela ranilo. :)
20:53
Pavel: Re: prispevek od pute
silhouette
"Neřekla bych, že tím komentováním si tady někdo honí ego, ale na druhou stranu opravdu hodně pochybuju o tom, že by autoři těch nehorázných kravin vůbec chodili do čekajících."

To se bohuzel pletes, snad vetsina tech dementnich komentaru je prave u tech cekajicich, staci se podivat. Ono totiz v "cekajicich" je mnoho trapnych citaci, a cim trapnejsi, tim vice to dane jedince vybizi k jejich shozeni. To honeni ega je jednoduche, dobre to tu popsal Thrax; proste jsou tu jedinci, kteri u kazde druhe blbe citace maji potrebu napsat neco, co de facto vyjadruje "to je ale debil", "to je ale uboha traparna". Normalni clovek k tomuto potrebu proste NEMA. Sebevedomy clovek tohle delat NEPOTREBUJE. Muzeme se tedy tazat, zda-li si tim dotycny kompenzuje svoje socialni deficity, anebo jeslti chtel slechetne prispet k pozdvizeni kultury lamer.cz. O druhem velice pochybuju, to by tu byla sama hovada, protoze kdo neni hovado, a ma teda uz tu potrebu komentovat ty stovky odpadnich citaci, tak rekne neco ve smyslu "vzdyt to neni vtipne, aspon podle me" nebo "nechapu, kde je vtip" a pod.
22:32
pute: Re: prispevek od pute
silhouette
Ale já jsem právě psala, že si taky myslím, že komentáře tohoto stylu jsou zbytečný, protože si je autoři těch komentovaných citací nepřečtou..
Ale stejně si myslím, že si tím nikdo ego nehoní, jen mi přijde, že je to marná snaha, hlavně furt dokola, když to očividně nepomáhá.
A taky to podle mě není o sebevědomí, já jsem seběvědomá řekla bych tak akorát, ale když to tady někdy čtu, tak mám chuť taky něco napsat, jen jsem většinou dost líná a nestojí mi to za to :) Ale jako jo, souhlasím zase s vaší stranou v tom, že je to už takový otravný.
Na druhou stranu, vždyť je to celkem jedno, ať si každej dělá co chce, když ho to baví. :)
21:41
Nipac
Tímto příspěvkem zařazuji tuto citaci mezi diskutovanější než "plesnivou pýču". Bravo. :D
14:41
Somzmeteny: Kdyz nekdo rekne blby vtip v hos...
Somzmeteny
Kdyz nekdo rekne blby vtip v hospode obvykle uslysi neco jako " To je ale kravina" a nedostane po hlave pullitrem (v tomto pripade by nejspis ucho mel).

Kdyz PesPsovity rikala ze by si to s nima klidne vyridila do oci tak nejspis nemyslela ze je bude mlatit ale ze jim klidne rekne ze melou sracky.

Sileny Igore kdyz pises ty svoje LOL pouzivas ctrl+v nebo jen tak blbe mlatis do klavesnice ?

Thrax ma obcas docela utocnou naladu co ?

Pavel mi prisel celkem klidny, tak by se melo diskutovat.

Nechapu proc utocite jeden na druheho. To ze piseme debilni komentare jsou proste jen odpovedi na debilni citace ( A ano existuji SPATNE CITACE, chtel jsem vam ji ukazat ale uz ji smazali )

Rok ´89 si stejne nepamatujete ( s velkou pravdepodobnosti ) tak jak muzete vedet co se delo ? Je tady + i - aby se mohli vsichni vyjadrit, pokud mas jiny druh humoru nez ostatni tak si cti Frontu ( a nemyslim Mladou Frontu)

Kdo to docetl cele a je rad ze je na konci ? :) Ja rozhodne ...
Praví muži používají Internet Explorer, protože mají rádi výzvu.
14:42
Somzmeteny: Re: Kdyz nekdo rekne blby vtip v...
Somzmeteny
Pojdte ! Vsichni si napisme nejaky nesmysl.
Praví muži používají Internet Explorer, protože mají rádi výzvu.

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1264 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1569 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1920 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2125 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2340 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 52 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 82 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 94 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 103 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 113 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.