Detail hlášky #37006
<a> Ti zákazníci jsou rok od roku fakt pitomější.
<b> ?
<a> Teď tu byl kluk prohlíd si přístroj a s naprosto seriózním výraem odborníka se mě zeptal: "A pane, to WI-FI to je celosvětový že jo?". Měl sem co dělat abych se mu nevysmál rovnou do ksichtu.
Informace o hlášce
Datum přidání: | 13. 7. 2009 |
---|---|
Kategorie: | Hlášky |
Autor: | Anonym (27228 hlášek) |
Hlasování: | 18 pro a Aki-chan, Kogaku, HateMePls, Blanch, zelvak, kbtmichal, Maty991, Altair, tristaver 122 proti |
V oblíbených: | Žádný uživatel |
Oblíbenost: | 8,29 % |
Stav: | Má záporné skóre |
Diskuze
Co když si jdeš kupovat televizi? To už jsou relativně složitá zařízení a umožňují spousty věcí, ale kupuje si je každý blbec. A když přijdu do slušného obchodu, tak sice nečekám, že mi vysvětlí, jak funguje LCD a jak plazmová obrazovka, ale přinejmenším očekávám (a ve slušném obchodu se toho i dočkám), že mi vysvětlí hlavní rozdíly mezi jednotlivými typy a jednotlivými televizory, abych se mohl rozhodnout, co mi nejvíce vyhovuje... Respektive že se mě zeptají na pár věcí a podle toho mi doporučí televizor, který je pro mě nejvhodnější.
U televizí je tohle imho docela standardní služba. Proč by to samé nemohlo fungovat i u wifiny nebo u součástek? Pokud jediným argumentem je to, že stojíš za tím člověkem ve frontě, tak odpovědí logicky je, že by měli zaměstnat více zaměstnanců, protože při současném stavu nejsou schopni poskytovat kvalitní služby...
Prostě když de někdo kupovat takový zařízení, tak tak nějak předpokládám, že aspon ví, co to je. A když má " naprosto seriózní výraz odborníka" a položí takovouhle otázku, tak je IMHO fakt blb.
Součástky záleží jak co. E555N bych asi měl vědět když tam přijdu. Ale kámoše takhle vyhlásili, když chtěl tlačítko. Prostě chtěl nějaký co nejlevnější tlačítko. To je imho docela normální požadavek - tlačítko neni integrovanej obvod, to se spíš blíží tomu kartáčku na zuby...
Ten výraz odborníka je jiná věc no :-)) Kdyby se normálně tvářil, že moc neví o co jde, tak bych mu normálně poradil a neřešil bych to, ale takhle bych se asi potom doma taky zasmál :-))
Hodně lidí se dobře vyzná v tom, co je zajímá, baví, živí... Ale odmítám se před nákupem čehokoli nejdřív stát odborníkem na danou problematiku, na to mi je můj čas moc drahý. Od toho jsou právě ti prodavači. Když si to všechno nastuduju na netu tak si pak vystačím s online obchodem.
Srovnávat kartáček na zuby (tj. věc denní potřeby) a jakékoli zařízeni s Wi-Fi je trochu nereálné ... ale přidržím-li se Tvého příměru, je to jakobys šel kupovat kartáček na zuby a netušil, co jsou to štetinky, na co je zubní pasta a kdeže vlastně ty zuby jsou. Přišel bys tam s tím, že Ti smrdí z huby a někdo Ti poradil, že si máš koupit zubní kartáček :-)