Detail hlášky #33147

<a> Vies jaka sranda dnes? :D
<b> co sa stalo? :D
<a> ta boli sme v zahrade, jarne upratovanie :D... a krstna s mamou sa rozpravali: "A ty si nasadila tu marišku?"... "Niee, ja som si nasadila radsej (nejaky kvet, uz neviem aky :D)"... " Ja som si dala jednu aj tu marišku, uvidime ako to vyrastie"... ja pocuvam ze co? marisku? :D "Mami, ty si nasadila marišku?" "Hej nasadila" "Cooo, marišku?"... " Nie taky kvet sa vola Tamariška" :D :D

Komentář: Chvilku som sa aj potesil :D

Informace o hlášce

Datum přidání: 18. 4. 2009
Kategorie: Hlášky
Autor: Maarty23 (6 hlášek)
Hlasování: 31 pro a kbtmichal, Maty991, Altair, freaky_tomato
143 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 12,84 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

21:40
Miruska23
ta mariška.. :D:D
Bojuj za svoj názor !!
22:01
PesPsovity: Re:
PesPsovity
Ta Miruska... :D:D
Co tímto příspěvkem sleduješ?
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
22:06
Miruska23: Re:
Miruska23
a ty?
a musíš vždy všetko spičovať?
Bojuj za svoj názor !!
22:12
PesPsovity: Re:
PesPsovity
Pokud je to zbytetčné, nebo nesmyslné, pak ano.
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
22:16
PesPsovity: Re:
PesPsovity
Hlavně tady nic "nepičuju", jen se tě ptám, jestli má tvůj příspěvek nějaký hluboce intelektuální základ, na který nedohlédnu. A ptám se proto, že mi ten příspěvek připadá naprosto zbytečný.
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
22:21
Miruska23: Re:
Miruska23
a mne pripadajú tvoje príspevky zbytočné..
je ľahké všetkých kritizovať, však?
Bojuj za svoj názor !!
22:21
PesPsovity: Re:
PesPsovity
Lehké=špatné?
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
22:27
Miruska23: Re:
Miruska23
niektorých ľudí môžeš kritikou sklamať, uraziť, znechutiť..
Bojuj za svoj názor !!
22:28
PesPsovity: Re:
PesPsovity
Nezdá se ti, že tohle je účel kritiky?
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
22:29
Miruska23: Re:
Miruska23
a to je dobré ?
Bojuj za svoj názor !!
22:34
PesPsovity: Re:
PesPsovity
Co to je za otázku?
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
22:37
Miruska23: Re:
Miruska23
že či je vlastne kritika dobrá..
pre kritika áno, ale nie pre toho čo je skritizovaný..
Bojuj za svoj názor !!
22:40
PesPsovity: Re:
PesPsovity
Řekla bych, že každý ví o tom, že kritika není příjemná; proč se na to ještě ptáš? Samozřejmě, že je nepříjemné být zkritizován, ale je to (doufám) užitečné aspoň v tom, že to brání v následném opakování chyby - tj. "nějaká blbost" - "proboha, už sem ty blbosti nepište" => žádná další blbost od tohotéž uživatele. Pochopila?
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
00:07
elvellon: Re:
elvellon
holky vyřidtě si to ručně v plavkách.. a řekněte kdy a kde.. přijdu se mrknout
Co nejde silou, půjde ještě větší silou...
22:17
Miruska23: Re:
Miruska23
lenže ty niesi jediný človek na hodnotenie..
a nie každý je zvedavý na tvoj názor..
niekedy je lepšie mlčať ! :D
Bojuj za svoj názor !!
22:20
PesPsovity: Re:
PesPsovity
Svůj názor předkládám; svůj názor nikomu necpu. A to, že nejsem jediný hodnotící, vím taky - a proto mám snad mlčet?
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
22:22
Miruska23: Re:
Miruska23
nie, ale nemusíš hneď všetko kritizovať..
ešte ani jeden príspevok od teba som nevidela, ktorý by niekoho chválil..
Bojuj za svoj názor !!
22:26
PesPsovity: Re:
PesPsovity
To bude tím, že jsem v podsvětí pendingů, kde stojí za nic vysoké procento citací.
A mimoto, tebe jsem nekritizovala, jen jsem se ptala, proč to sem píšeš.
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
22:28
Miruska23: Re:
Miruska23
a tak sa ťa pýtam, prečo tu píšeš prečo ja to tu píšem ?
hádam som mojim komentárom nikoho neurazila..
Bojuj za svoj názor !!
22:29
PesPsovity: Re:
PesPsovity
Neurazila, a proto tě nekritizuju.
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
22:38
Miruska23: Re:
Miruska23
skritizovala si ma..
Bojuj za svoj názor !!
22:42
PesPsovity: Re:
PesPsovity
To není pravda. Už jsem ti několikrát říkala, že jsem se tě jen zeptala, proč tohle píšeš. Neříkám "panebože, taková blbost!! Proboha, už to sem nepiš, hovado!!!" Ani nic na ten způsob. Jestli si vzpomínáš, psala jsem jen "Co tímto příspěvkem sleduješ?".
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
22:58
Miruska23: Re:
Miruska23
a ja som to pochopila ako kritiku na mňa, že "preboha, prečo tu s tým otravuješ?"
vyznelo to takisto..
Bojuj za svoj názor !!
22:23
Celer: Re:
Celer
Prečo tu s tým otravuješ.
lamer+facebook = fail
22:28
jenda^^: Re:
jenda^^
Já viděl :)
http://lamer.cz/quotes/show/33069#comment_51961

Ono je jednodušší kritizovat než chválit. A v poslední době ani není moc co chválit. A když se mi nějaká citace líbí, tak to k ní s obrovskou radostí napíšu.
Šli dva a prostřední upad. ROFL xD LOL
22:29
jenda^^: Re:
jenda^^
* a myslím, že ona taky!
Šli dva a prostřední upad. ROFL xD LOL
22:33
PesPsovity: Re:
PesPsovity
To rozhodně, jen se to, bohužel, moc často nestává. :(
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
22:35
Dan: Re:
Dan
My vůbec moc rádi pochválíme, co se nám z nějakého důvodu líbí. Proč chválíme málo? Málo citací je vtipných.
Nechceme jen klikat na mínus. Třeba si někdo tu kritiku přečte, a pochopí, že do komentáře se nemá dávar ROFL XD XD, a že pokud někomu napíšete jdu na oběd do špatného okna, vtipné to není.
22:41
Miruska23: Re:
Miruska23
netuším síce čo to má s týmto..ale nevadí..
ide o to, že možno to nepríde vtipné vám, ale stovkám iných ľudí áno, a preto by sa mali schváliť všetky citácie.. vždy sa nájde niekto, komu to vtipné príde
a to je účel lamera.. že niekto sa zasmeje, a niekto nie..
a to, že vám nič nepríde vtipné, neznamená, že v skutočnosti to vtipné nieje..
Bojuj za svoj názor !!
22:44
jenda^^: Re:
jenda^^
A proto jsou tady dělaný vlákna a odpovědi.
Když napíšu já, že "ten komentář je fakt příšernej, ROFL je zbytečný," tak na mě přece může každej reagovat a říct: "kdepak, ROFL se do toho komentáře hodí a díky němu má citace šťávu."
To, že to nikdo nedělá, nebude tím, že se ostatní za svůj názor stydí, ale asi holt tenhle názor nemá nikdo.
Šli dva a prostřední upad. ROFL xD LOL
22:44
PesPsovity: Re:
PesPsovity
Myslím, že znamená. A taky si myslím, že přesně od toho lamer není - každý den se tu objeví spousta nových citací, z nichž je většina už po stodvacátépáté opakovaná.
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
22:48
Miruska23: Re:
Miruska23
súhlasím, takéto citace by sa mali kritizovať..zmazať..dávať -
ale prečo kritizovať, zmazať, dať (multi)mínus takým, ktoré tu ešte neboli, ale jednoducho vám len neprídu vtipné ?
Bojuj za svoj názor !!
22:49
PesPsovity: Re:
PesPsovity
Třeba proto, že kromě autora nepřipadají vtipné nikomu?
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
22:51
Miruska23: Re:
Miruska23
ale to ty nevieš, kto sa zasmial pri čítaní..
Bojuj za svoj názor !!
22:55
PesPsovity: Re:
PesPsovity
Pokud se někdo při čítání zasměje, dá plus. Pokud je plusů hodně, vyplývá z toho, že se smálo hodně lidí. Pokud se smálo hodně lidí - tedy je hodné plusů - pak citace postupuje. Co se ti na tom nezdá? Těm lidem s "jiným" smyslem pro humor tedy doporučuji jít do čekajících a vysmát se do sytosti.
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
23:00
Miruska23: Re:
Miruska23
ale zmysel lamera je aby sa zasmial každý nie?
Bojuj za svoj názor !!
23:03
PesPsovity: Re:
PesPsovity
To ano. A proto je tady hlasování. Co na tom nechápeš?
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
22:50
Dan: Re:
Dan
V některých není vtip. Ani troška.
22:51
Miruska23: Re:
Miruska23
v niektorých
Bojuj za svoj názor !!
22:45
Dan: Re:
Dan
Víš, kdyby se na Lamera dávali citace, co přijdou vtipné jednomu z tisíce, a to jen proto, že je pod parou, pak by nebavil těch 999 ostatních. Byla by tu záplava citací, u kterých by se nikdo nezasmál
22:50
Miruska23: Re:
Miruska23
vždy to tak bolo..tiež som sa zasmiala na možno 30% toho čo som čítala..
a preto tie ostatné hneď nekritizujem, nedávam (multi)mínus, ale proste ingnorujem..
Bojuj za svoj názor !!
22:51
Dan: Re:
Dan
Ale bez pendingu by zes zasmála třeba 0.5%. A pak by jsi sem nechodila, protože by tě to přestalo bavit.
22:55
Miruska23: Re:
Miruska23
ale takto sa zasmejem o polovicu menej, lebo keby sa schválili všetky(okrem tých, ktoré majú rovnakú pointu ako tie, čo tu už sú), tak sa zasmejem viac.. zasmejem sa aj na tých o ktorých si myslíte, že dobré niesú..
a mne prídu..
a takisto nekliknem na neschválené, lebo si myslím, že sú tam nejaké blbosti..
triediť by sa malo.. všetko, čo má rovnakú pointu nech sa zmaže..
ale nie niečo čo je tu nové..
dúfam, že sa to dá pochopiť..
Bojuj za svoj názor !!
22:57
PesPsovity: Re:
PesPsovity
Tak o tom by se dalo polemizovat.
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
23:20
Suerte: Re:
Suerte
Ne, pokud si chceš číst všechny citace, tak si čti čekající jako my,
pokud si je číst nechceš a čteš si jenom schválené, tak si laskavě odpusť nesmysly typu "schválit by se měly všechny citace, co tu ještě nebyly".
Non omnes eadem mirantur amantque. Ne všichni obdivují a zbožňují totéž.
14:08
Milanese: Re:
silhouette
Naprosto precizne receno. K tomu uz nejde nic dodat, a tedy i muj komentar je zbytecny
22:57
Januska: Re:
Januska
vis, to je ucel hlasovani, aby byli schvaleny jen ty citace, ktere se libi VETSINE. Pro toho jednoho z tisice je tu moznost se uchechtat pri procitani 26178 (a brzy jiz vice) odmitnutych citaci.
23:02
Miruska23: Re:
Miruska23
súhlasím, ale keď prídeš na lamera, uvidíš odmietnuté, tak čo ťa ako prvé napadne? že tam budú určite fakt nejaké blbosti, bez zmyslu, pointy a humoru..
ale opak môže byť pravdou a ty sa to nikdy nedozvieš a nezasmeješ sa, lebo si si tam neklikla..
Bojuj za svoj názor !!
23:03
jenda^^: Re:
jenda^^
Tak apelujme na administrátory ať to přepíší na "ty, které se nelíbily většině". Třeba se toho příští apríl dočkáme. :o)
Šli dva a prostřední upad. ROFL xD LOL
23:04
PesPsovity: Re:
PesPsovity
A vážně si myslíš, že bys o tolik přišla?
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
23:05
Dan: Re:
Dan
Po nějakém čase tam zabrousíš. Narozdíl od Bashe zde odmítnuté zůstávají, to je jen jedna z genialit organizace Lamera. Díky LamerTeamu.
23:13
Januska: Re:
Januska
A proto procitam cekajici citace a hodnotim, abych mela moznost si ty citace, co se mi libily, precist pozdeji jeste jednou (a i vicekrat) mezi schvalenymi.
23:15
Miruska23: Re:
Miruska23
ale nie každý je taký inteligentný ako ty..
Bojuj za svoj názor !!
23:22
Suerte: Re:
Suerte
Časem se to taky naučíš, neboj to zvládneš...
Non omnes eadem mirantur amantque. Ne všichni obdivují a zbožňují totéž.
23:24
Januska: Re:
Januska
Ano, a ne kazdy ma stejny smysl pro humor. Proto obcas projdou i citace, kterym ja jsem plus nedala nebo neprojde citace, ktera se mi libila.
Tomu se rika nazor vetsiny a takovy je zivot.
23:17
Suerte: Re:
Suerte
Ty jsi dost mimo, holka...
Tahle citace nepřijde vtipná stovkám lidí, jenom 6 uživatelům a 1 moderátorovi.
A komu se nelíbí se můžeš podívat sama.

Není to úplně špatná citace, ale vtipy o marišce mě přestaly bavit už před pár lety, takže za mě taky mínus.

A schválit všechny citace? Založ si vlastní archív citací a můžeš je všechny povolit a chválit autory za ně, akorát úroveň bude oproti lamerovi zřejmě tragická. Hodně štěstí.
Non omnes eadem mirantur amantque. Ne všichni obdivují a zbožňují totéž.
23:22
Miruska23: Re:
Miruska23
tu už dávno nejde len o túto citáciu..
Bojuj za svoj názor !!
22:14
LuciusMare: Re:
LuciusMare
ne,lidé co kritizuje by si zasloužili zbičovat.
23:18
Januska: Re:
Januska
A ackoliv jsme to jiz uplne zamluvili, mohla bys nam prosim objasnit svuj puvodni prispevek, ktery vyvolal tuto dlouhou, lec zajimavou diskusi?
A prosim neber to spatne. TOTO NENI KRITIKA. Pouze zvedavost.
22:31
Dan: kritika
Dan
Já se ke kritice přidávám. Pointa je velmi slabá. Kritika je důležitá, třeba někdo pochopí, co se má na Lamera dávat a co ne.
22:36
jenda^^: Re: kritika
jenda^^
Mně to přijde jako další z mnoha citací, kterým plus dají snad jenom huliči, protože je tam zmínka o trávě.
Šli dva a prostřední upad. ROFL xD LOL
22:37
jenda^^: Re: kritika
jenda^^
A teď koukám, že jsem se „navezl“ i do nějakého moderátora :X :)
Šli dva a prostřední upad. ROFL xD LOL
22:38
Dan: Re: kritika
Dan
Pravda je, že tato citace má pointu. U většiny citací prahnu po multimínusovém znaménku. Tady bych dal jen jedno.
23:03
Dan: Mirušce
Dan
Miruško, ještě je tu jeden důvod. Citace na Lameru se snažíme udržet takové, aby byly tak trochu inteligentně humorné. Aby se zvedaly nad průměr. Vím, že ohodnotit něco jako inteligentní víc nebo míň je skoro nemožné, metodologická noční můra, a navíc záleží na myšlenkovém směru, ke kterému se hlásíš. Ale přesto se většina lidí shodne na tom, že humor Šimka a Grossmana inteligentní je, a humor Petra Rychlého není
To bude znamenat, že sem na Lamera budou chodit fajn lidé, a budou tu nechávat zase fajn citace. Lamer se tak zaměří na jiné publikum, než je průměr. Chceme Lamera nechat tak trochu jiného, než většina humoristických webů.
Nevím, jestli jsem byl srozumitelný, formuloval jsem sice jednoduchou, ale těžko uchopitelnou myšlenku. Ale doufám, že pochopíš, co jsem chtěl říct.
23:12
Miruska23: Re: Mirušce
Miruska23
myslím, že chápem..
ale tým, že sa zameriate len na určitý druh ľudí, stratíte ostatných..
a to je škoda, nie ?
Bojuj za svoj názor !!
23:14
Dan: Re: Mirušce
Dan
Ne, ani není. Ti se asi rozeběhnou na jiné servery. Tam bude něco, co bude vyhovovat jim.
23:25
Miruska23: Re: Mirušce
Miruska23
čiže strata ľudí nieje až taká veľká škoda, pretože tu budú neustále chodiť ľudia, pre ktorých to je stvorené..
ale aj tých ľudí to raz omrzí..
ale aj tak, súhlasím s tebou..
len si myslím, že by sa lamer mal zamerať na viac druhom ľudí, nielen na jeden
Bojuj za svoj názor !!
23:35
Januska: Re: Mirušce
Januska
Ja nevim, co tu porad pises o druzich lidi. Lamer se zameruje na VETSINU z tech co chodi schvalovat citace. Tuto moznost ma kazdy, kdo ma zajem, dokonce se ani nemusi registrovat, nemusi podstupovat zadne testy inteligence apod. Uplne staci pokud umi cist a mackat tlacitko mysi.
23:15
Januska: Re: Mirušce
Januska
Ne, v tomto pripade naprosto sobecky reknu, ze neni.
23:08
Bubu: Omg, ten co zastava nazor, ze
Bubu
Omg, ten co zastava nazor, ze by melo projit vic citaci, protoze by to teoreticky pobavit 1 z 10 je hnup. Protoze kdyz bude prochatzet vic spatnych citaci, bude sem chodit min lidi, kteri tady hledaji zabavu a relaxaci. Min lidi znamena min hodnoticich pendingu. Cim min hodnoticich tim vetsi sance na projiti uplnejch kravin, protoze si to tady naklika autor s pomoci kamosu jen aby se mohl chlubit tim, ze ma citaci na lamerovi. Takhle to bude pokracovat dal a dal dokud z lamera nezustane jen zbytecna stranka plna hovadin, coz mi tady nechceme. Ja naopak volam po sprisneni pravidel pro pridavani(napr. Bany apodobne).
V tehle diskusi stojim jednoznacne za PsemPsovitym(nebo fenkou?:-D)
Mia clementia, denar esto.
23:14
Miruska23: Re: Omg, ten co zastava nazor, z...
Miruska23
aj tak si stále stojím za tým, že ľudí tak nestratíte..
pretože oni si len tak prejdú tu nezaujímavú citáciu a prejdú na tú zaujímavú pre nich..
Bojuj za svoj názor !!
23:16
Dan: Re: Omg, ten co zastava nazor, z...
Dan
Přeci nebudeš číst tolik špatných, aby ses dostala k té jedné dobré. Protože to není na začátku poznat, ztratila bys tím moc času, a našla sis jinou zábavu.
23:23
Bubu: Re: Omg, ten co zastava nazor, z...
Bubu
Ale proc si vubec myslis ze my to hodnotime moc kriticky? My jsme nahodne slozena sestava lidi, ruznych veku a pohlavi. Kazdy z nas bysli nekde jinde, vyznavame ruzna nabozenstvi a mame jine vzdelani. Predstavujeme prumerny vzorek populace CR. Takze pokud nam se neco nelibi, je pravdepodobne ze se to nebude libit zbytku populace. Jiste vzdy jsou tu vyjimky a pokud si myslis ze jen tech vyjimek dostatek tak jim rekni at jdou hlasovat a ovlivnit vysledek. Kazdy tu ma pravo hlasovat.
Mia clementia, denar esto.
23:17
jenda^^: Re: Omg, ten co zastava nazor, z...
jenda^^
Ale co když sem přijde někdo, kdo má depku, chce se rozveselit a "top citace" už zná?
Kdyby měl procházet ty hromady s****k, tak než by se dostal k něčemu dobrýmu si spíš hodí dřív mašli.
Šli dva a prostřední upad. ROFL xD LOL
23:20
Miruska23: ach jaj
Miruska23
lamer už nieje to čo býval..
kedysi som sa tu aj zabavila, je síce super, že konečne môžem aj ja rozhodovať o tom, kde sa tá citácia dostane..
ale väčšina ľudí dá citáciam mínus, lebo sú doslova zblbnutí z toho, že celé dni čítajú len vtipy, a teda niektoré veci im už ani neprídu vtipné.. pričom by ostatným mohli..
a takto sa stane, že citácia dostane veľa mínusiek a nedostane sa do schválených a neprečítajú si ju ľudia, ktorým by vtipná prišla..
je tu možnosť pozrieť si čakajúce na schválenie a odmietnuté.. ale koľký z ľudí by tam liezli? veľmi malé percento.. pretože podľa nich je tak niečo nevtipné...
dúfam, že chápete o čo mi ide..
Bojuj za svoj názor !!
23:23
Dan: Re: ach jaj
Dan
Vlastně chápu. Ale nemyslím si, že bys našla mnoho lidí, kteří chodí číst schválené, a pobavili by se nad neschválenými. Zato bys našla mnoho těch, kteří by se nechtěli probírat tou hromadou bezcenných citací.
23:27
Suerte: Re: ach jaj
Suerte
Ne, to tedy nechápu, o co ti jde, chceš zrušit kategorie čekající a neschválené a všechno označit jako nové skvělé citace?
Non omnes eadem mirantur amantque. Ne všichni obdivují a zbožňují totéž.
23:38
PesPsovity: Re: ach jaj
PesPsovity
Ano, už pěknou dobu tady všichni pláčeme, že Lamer jde do kopru. A myslíš si, že kdybychom všechny nové citace schválili, tak by se to nějak zlepšilo? Že by Lamer zase byl, to co býval?
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
23:42
Miruska23: Re: ach jaj
Miruska23
áno, myslím..
samozrejme, neschvalujte tie citácie, ktoré už tu sú, a tie, ktoré sú umelo urobené..
Bojuj za svoj názor !!
23:58
PesPsovity: Re: ach jaj
PesPsovity
kdyby byly schválené nacpány citacemi jako "<a> smrdíš; <b> lol, jdeš na lamera", tak by to tu opravdu o moc lepší nebylo.
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
23:29
Miruska23: skusim niečo navrhnúť
Miruska23
niečo ma napadlo..
keby mal lamer rôzne oddelenia?
napríklad:
Pre ajťákov
Pre huličov
Urážlivé ženské
Alkoholici
a mnoho ešte iných...
a myslím, že každý by si našiel svoje.. a išiel presne tam kam chce
a bolo by na moderátoroch, kam to zaradia
..čo si o tom myslíte ?
Bojuj za svoj názor !!
23:32
Dan: Re: skusim niečo navrhnúť
Dan
Narazíš na problém, že většinu citací nejde jednoduše označit a zařadit. Jinak není úplně špatný nápad. Ale ta chyba je zásadní.
23:33
Miruska23: Re: skusim niečo navrhnúť
Miruska23
tak potom by mohlo byť aj nezaradené-všeličo, alebo niečo také..
Bojuj za svoj názor !!
23:42
Dan: Re: skusim niečo navrhnúť
Dan
To má smysl, pokud by bylo tak maximálně 20% nezařaditelných. Ne, pokud většina. Hlavně přeci není tak špatné, že spousta citací neprojde. Některé jsou nesmyslné, jinde se autor chce pochlubit velkým penisem, jinde zas někoho uráží. Že se tu lidé s podobným smyslem pro humor nebudou vyskytovat? Žádná škoda.
23:47
Miruska23: Re: skusim niečo navrhnúť
Miruska23
možno pre teba..ale určite sa nájde nejaký človek, ktorému to vtipné príde..
potom už len kategórie
Veľký penis
Urážlivé
aj keď tie citácie, ktoré niekoho urážajú, by tu byť nemuseli..
Bojuj za svoj názor !!
23:59
PesPsovity: Re: skusim niečo navrhnúť
PesPsovity
"možno pre teba..ale určite sa nájde nejaký človek, ktorému to vtipné príde.." // No a? To to kvůli jednomu člověku budeme schvalovat?
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
23:43
Januska: Re: skusim niečo navrhnúť
Januska
Ano, je to velmi dobry napad. Ja chci kategorii: citace s vtipnou pointou.
23:47
Miruska23: Re: skusim niečo navrhnúť
Miruska23
výborne.. a stavím sa, že prvú citáciu pridáš ty:)
Bojuj za svoj názor !!
23:49
Dan: Re: skusim niečo navrhnúť
Dan
Tak tohle je právě problém. Lidi by neměli dávat citace, dokud tu vtipnou pointu nebudou mít. Já žádnou nepřidal prostě proto, že se mi žádné v konverzaci nevyskytla.
23:55
Miruska23: Re: skusim niečo navrhnúť
Miruska23
nemali, ale ľudia sú hlúpi.. pridajú tu všetko len preto aby boli na lamerovi..
ale stále si stojím za tým, že by tu malo ostať všetko(okrem opakovaných a umelo urobených).. pretože vždy sa niekto nájde komu to vtipné príde..
Bojuj za svoj názor !!
00:02
PesPsovity: Re: skusim niečo navrhnúť
PesPsovity
Znovu: To to kvůli třem lidem ze sta budeme schvalovat?
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
00:04
Miruska23: Re: skusim niečo navrhnúť
Miruska23
ak vám na troch ľuďoch zo 100(mimochodom, pri milióne ludi je to už 3000) nezáleží..
Bojuj za svoj názor !!
00:06
PesPsovity: Re: skusim niečo navrhnúť
PesPsovity
No, ne. Nezáleží.
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
00:08
Januska: Re: skusim niečo navrhnúť
Januska
Ne, nezalezi, at jdou jinam. Stranek s vtipy je spousta urcite si vyberou.
23:50
PesPsovity: Re: skusim niečo navrhnúť
PesPsovity
To, že má Januska smysl pro humor neznamená, že sama ve svých konverzacích něco zábavného má. Já si o sobě troufám tvrdit, že smysl pro humor mám, a přesto vedu neuvěřitelně nudný IM život.
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
23:57
Miruska23: Re: skusim niečo navrhnúť
Miruska23
ja mám zábavný IM život, ale napriek tomu tu nič nepridávam...
Bojuj za svoj názor !!
00:01
PesPsovity: Re: skusim niečo navrhnúť
PesPsovity
No a? To je čistě tvoje věc.
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
00:02
Miruska23: Re: skusim niečo navrhnúť
Miruska23
som chcela aj ja niečo z môjho súkromia napísať..
Bojuj za svoj názor !!
00:03
PesPsovity: Re: skusim niečo navrhnúť
PesPsovity
To je taky tvoje věc a s naší debatou to nijak nesouvisí.
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
00:05
Miruska23: Re: skusim niečo navrhnúť
Miruska23
ani posledná veta tvojho príspevku, na ktorý som reagovala..
Bojuj za svoj názor !!
00:06
PesPsovity: Re: skusim niečo navrhnúť
PesPsovity
Byl to příklad, jenž přímo souvisel s větou předcházející.
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
23:57
Januska: Re: skusim niečo navrhnúť
Januska
Ne, ja plilis mnoho komunikace na IRC, ICQ, apod. neprovozuji a proto jsem sem zatim zadnou citaci nepridala ani to v budoucnu nemam ve svych cilech.
00:13
Miruska23: Re: skusim niečo navrhnúť
Miruska23
vidíš.. ty kritizuješ niečo.. čo si ani neurobila..
kritizuješ citácie napriek tomu, že si nikdy žiadnu nepridala..
Bojuj za svoj názor !!
00:18
Januska: Re: skusim niečo navrhnúť
Januska
Ano, a taky si dovolim hodnotit a kritizovat, jak se mi libi muj pocitac, telefon, televize a dalsi veci, ackoli jsem zadnou z nich nikdy nevyrobila.
00:20
Miruska23: Re: skusim niečo navrhnúť
Miruska23
lenže za všetky tie veci si zaplatila, takže máš právo skritizovať ich..
Bojuj za svoj názor !!
00:20
Dan: Re: skusim niečo navrhnúť
Dan
Lépe, než kritizovat citace a mít na svém kontě stejně trapné, ne?
Většina autorů odmítnutých příspěvků by měli mít podobnou soudnost.
00:27
Miruska23: Re: skusim niečo navrhnúť
Miruska23
súhlasím..
ale keby niekto pridal inteligentnú citáciu, tak môže kľudne aj na veky vekov kritizovať tie trápne a bude to spravodlivejšie, ako keď niekto nič nepridá, ale len bude kritizovať..
Bojuj za svoj názor !!
00:23
Januska: Re: skusim niečo navrhnúť
Januska
Navic pokud se podivas do historie mych prispevku, zadnou kritiku citaci tam nenajdes. Az do teto diskuse s tebou jsem si pouze v klidu a tise hodnotila pomoci znamenek plus a minus, popr. vznesla k citaci dotaz.
00:26
Miruska23: Re: skusim niečo navrhnúť
Miruska23
dobre, uznávam..tu si nekritizovala, preto mi prepáč..
ale ostatný, čo neustále kritizujú by si to mohli prečítať..
Bojuj za svoj názor !!
00:31
Dan: Re: skusim niečo navrhnúť
Dan
Já nesouhlasím. Právě zdrženlivost v přidávání citací je tady ctností. Pořádně se zamyslet, jestli budou vtipné i pro cizí čtenáře. Přidání citace by měl být výsledek zamyšlení, touhy se podělit. Určitě by ale neměl být výsledkem touhy mít něco na Lamerovi.
00:34
Miruska23: Re: skusim niečo navrhnúť
Miruska23
ale to povedz ľuďom.. nie mne..na prvú stranu napíšte veľkým myslíte si, že je toto vhodná citácia na zverejnenie pre ostatných? ...
Bojuj za svoj názor !!
00:36
Dan: Re: skusim niečo navrhnúť
Dan
No, tak jsou tu pravidla. Tam je něco v tom smyslu napsáno. Moderátorům už jsem radil zablokovat komentář, a povolit ho až třeba po zaškrtnutí obdélníku, nebo tak. Ale hlavně kdokoli si přečte komentáře k čekajícím citacím zjistí, co uživatelům vadí, čeho se vyvarovat atd. To je hlavní důvod, proč to dokola píšeme.
00:39
Miruska23: Re: skusim niečo navrhnúť
Miruska23
hmm..myslela som, že to píšete len preto, aby ste autorovi povedali, že to čo pridal, je zlé..
ale je to vlastne aj rada ostatným..
už chápem..
Bojuj za svoj názor !!
00:42
Dan: Re: skusim niečo navrhnúť
Dan
Takže nakonec jsi pochopila motivaci pro kritiku? Super. Taky piš, co se ti líbí/nelíbí a hlavně proč!
00:44
Miruska23: Re: skusim niečo navrhnúť
Miruska23
berem si tvoju radu k srdcu.. :)
Bojuj za svoj názor !!
00:47
Dan: Re: skusim niečo navrhnúť
Dan
Tak doufám, že tě v pending uvidím.
00:44
Januska: Re: skusim niečo navrhnúť
Januska
Já taky nesouhlasim. Myslim si, ze podminkou pro kritiku by mela byt i schopnost sebekritiky. Proto nevim, proc bych nemohla hodnotit, popr. informovat autora citace, proc jsem se rozhodla pro dane hodnoceni, i presto, ze projevuji dost soudnosti na to, abych sem nedavala vlastni citace, o kterych se domnivam, ze by se jim vetsina nezasmala.
00:47
Miruska23: Re: skusim niečo navrhnúť
Miruska23
súhlasím..
ja som skôr narážala na ľudí ako PesPsovity ktorý kritizujú a kritizujú až napokon nevedia prečo.. a kritizujú uražaním
Bojuj za svoj názor !!
00:53
jenda^^: Re: skusim niečo navrhnúť
jenda^^
Ale PesPsovity neuráží. Dnes teda byla trošku prudší, ale nejspíš už byla unavená.
Ona to s lamerem myslí dobře, určitě nechce, aby šel do kytek, a snaží se.
Šli dva a prostřední upad. ROFL xD LOL
00:55
Miruska23: Re: skusim niečo navrhnúť
Miruska23
to povedz ľudom, ktorých urazila.. a určite sa taký nájdu..
Bojuj za svoj názor !!
00:58
jenda^^: Re: skusim niečo navrhnúť
jenda^^
Tak je holt trošku tvrdší. Ne každej je ťuťu-ňuňu a polopaticky vysvětlovat. A život se s nikým taky zrovna nemazlí. :)
Šli dva a prostřední upad. ROFL xD LOL
01:00
Miruska23: Re: skusim niečo navrhnúť
Miruska23
ale to ešte stále nieje dôvod uraziť ho..
Bojuj za svoj názor !!
01:03
jenda^^: Re: skusim niečo navrhnúť
jenda^^
Já nevím, možná tu nejsem dost dlouho, možná nečtu dost pozorně, ale nemám pocit, že by kdy někoho urážela.
Šli dva a prostřední upad. ROFL xD LOL
01:04
Miruska23: Re: skusim niečo navrhnúť
Miruska23
ja áno..
ale v podstate, je to jej vec.. len kritizujem čo robí :D
Bojuj za svoj názor !!
00:12
PesPsovity: Mirušce
PesPsovity
Zlatíčko, už jsem si všimla, že jsi jedna z těch, kterým se všechno musí vysvětlovat stokrát, tak jsem chtěla být trpělivá. Ale tahle diskuse je už vážně únavná a je pořád o tom samém, takže už trpělivá nebudu.
Prosím tě, jdi už do hajzlu.
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
00:16
Miruska23: Re: Mirušce
Miruska23
myslím, že si presne nepochopila, o čo mi išlo..len tvrdím, že nie všetko čo tebe nieje vtipné, nieje vtipné ostatným..
a nepôjdem..
a vďaka za pekné oslovenia :)
Bojuj za svoj názor !!
00:18
Miruska23: Re: Mirušce
Miruska23
*nie všetko, čo tebe nieje vtipné, môže byť vtipné pre iného..tak som to myslela, zle som to napísala..
Bojuj za svoj názor !!
00:54
Miruska23: koniec
Miruska23
okej končím(PesPsovity si šťastná? :))
pochopila som, že kritizovanie nieje až také zlé, pokiaľ sa kritizuje rozumne..
ale aj tak si myslím, že polovica citácii ktoré išla medzi neschválené, tam nemusí byť..
ale je to vec hlasov, súhlasím..väčšina vždy rozhodne..
ospravedlňujem sa všetkým, koho som urazila
a žiadam nejakého moderátora, nech to tu všetko vymaže, ak sa to dá, netúžim byť slávna..
dobrú noc všetkým
Bojuj za svoj názor !!
11:30
Leto_II: Nádherná diskuze,
silhouette
...sice se mi ji nechtělo číst celou ale i tak jsem se pobavil a musím ocenit vaše úsilí, prát se správnou věc. Jen tak dál, a jestli se vám povedlo přivést na tu správnou cestu jenom tohoto jednoho přispěvovatele tak je to velký úspěch. Nepřestávejte s bojem za lepšího LAMERa... díky ;-)
13:09
Snake: wow
Snake
když jsem viděl přes 120 komentářů k citaci, která nebyla vlastně ničím zajímavá, tak jsem si napřed myslel, že to tu prostě zaspamoval jeden člověk 100 posty, ale příjemně jste mě překvapili. Škoda že citace neprojde a propadne se i s tou diskusí do odmítnutých, pro všechny, kdo přidávají citace, by totiž mělo být povinné si tohle přečíst.
R.I.P. Zidane
13:17
Dan: Re: wow
Dan
Škoda je, že je ta diskuse nepřehledná, vlákna se rozvětvují a člověk se ztrácí v tom, co je na co reakce a kdy byla přidaná. Ale tak kdyby se to někomu líbilo, může to shrnout na blog :-) Už jsem přemýšlel, že se nabídnu moderátorům, že napíšu rady pro přidávání citací. Pak hle: oni už to udělali lépe, stejné to nepomohlo.
18:35
muzo: Re: wow
muzo
tiez som najprv podozrieval spambota :) potom som si precital prvych par prispevkov ktore smrdeli flame warom tak som sa na to dalej vysral :) ked sa budem niekedy strasne nudit tak to mozno precitam ked je to take dobre :)
06:37
unchained
Hura, ac po nocni, prelouskala jsem to... Mate muj souhlas, vy dva kritici... ;o)
Screw boys. I am in love with Sheldon Cooper... ;o)
08:51
PesPsovity: Re:
PesPsovity
Celkem pět. :)
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
21:15
unchained: Re:
unchained
Ale dva vyraznejsi nez ten zbytek... ;o)
Screw boys. I am in love with Sheldon Cooper... ;o)
10:36
balone: Ja bych dal + jen za tu debatu
balone
Ja bych dal + jen za tu debatu, protoze 134 prispevku v Cekajicich na schvaleni, to tu snad jeste nebylo :)
Unban Zidane / He believed some of those suckers are stupid, next time u might ban someone who believes in God?
14:41
Miruska23
aj tak nik nepochopil o čo mi išlo... :D
Bojuj za svoj názor !!
17:33
PesPsovity: Re:
PesPsovity
Ale pochopili to všichni, jen to prostě nemá smysl.
Jsem příliš distingvovaná pro deklasovanou vrstvu.][ ICQ: 306 592 412
19:15
Sochi: Re:
silhouette
Jsem velice rád, že jsem mohl být svědkem, jak se dohadují 2 slepice o ničem (ale fakt naprosto o ničem). A budu ještě radší, pokud se to nebude opakovat - člověk si chce pod citací přečíst krátkou diskusi citace se týkající. A veřím, že ráda bude většina.
Řekl jsem snad, že mě to zajímá?
19:39
Dan: Re:
Dan
Sochi, že se tu strhla diskuse nesouvisející přímo s citací, no to se už tak nějak občas stává. Tahle je už odmítnutá, málokoho tedy bude obtěžovat. Navíc takhle velkou diskusi si přečte jen někdo kdo bude mít zájem.
Přejdu, že jsi mě nazval slepicí, a budu se věnovat tomu o ničem. Mirušce se nelíbila současná organizace Lamera, a podávala návrh, jak by měl být zorganizován lépe. Já a další jsme jí přesvědčovali, proč to není dobrý nápad. Takže to o něčem je. A myslím, že argumenty byly docela dobře formulované a na problém se naráželo z více úhlů.
18:13
Sochi: Re:
silhouette
Označení slepice směřovalo jinam - narážel jsem na první (nejdelší) část rozhovoru. Možná by bylo fajn podobné diskuse po jejich ukončení smazat..
Řekl jsem snad, že mě to zajímá?
21:56
Azur: 137 prispevku? proboha
Azur
137 prispevku? proboha
19:31
Dan: Mirušce
Dan
Miruško, ještě jsem tvoje komentáře neviděl. :-)
06:44
Miruska23: Re: Mirušce
Miruska23
:) už proste k tomu nemám čo povedať... :D
Bojuj za svoj názor !!
10:07
holion: Re: Mirušce
holion
Milá Miruško, kritika tu není pro to, aby někoho urazila, ale od toho, aby si kritizovaný uvědomil své chyby a snažil se je pro příště napravit. Pokud se tě kritika dotkne, je to pouze a jenom tvůj problém, se kterým se musíš vypořádat ty.
¯\(º_o)/¯ _/(º_o)\_ ¯\(º_º)/¯ _/(o_º)\_ ¯\(º_o)/¯ _/(o_o)\_ ¯\(º_o)/¯ _/(o_º)\_ ¯\(º_o)/¯
16:54
Ravenek: citace
silhouette
Ja dekuji za praci moderatoru, protoze na jednu dobrou citaci pripadne tak deset mizernych. Kazdy chce byt na lamerovi a podle toho to tak vypada. Tahle citace je priserna a hornomadari se vztekaji stejne jen z principu.

Kategorie


Přihlášení


Hláška dne

Anonym
před 6341 dny

Hláška #2256

<Ichey> musím vymyslet rozlučkov


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1212 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1517 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1868 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2073 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2288 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 4 hodinami

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 31 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 42 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 51 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 61 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.